Joey Jaq zag ik bij de basic fit op de schermen samen met Vita. Dus daar heeft hij een deal mee. En hij heeft vaak samenwerkingen op insta. Denk dat hij dus wel aardig wat verdient hoor. En samen met het inkomen van zijn man/vriend kan dat dus snel gaan.
Misschien sta ik gewoon te ver af van deze rijkdom, maar mijn meest verdienende vrienden kunnen een hypotheek krijgen van 7 ton (samen!). Tussen dat en 2,5 miljoen zit toch nog een insane gat
.
Maar blijkbaar kan dat dus gewoon!
Nee iemand in de comments had het huisnummer gedeeld en het was in dezelfde straat. Inmiddels (begrijpelijk) verwijderd. Maar heb het dus op Funda gezien.
Zijn workout zijn zo gaar, altijd tienduizend mountainclimbers. En dan zijn hbo sport management gebruiken om zichzelf credentials te geven, heel irritant
Volgens mij ging hij zijn vliegbrevet halen voor pleziervluchtjes, maar werkt hij niet als piloot.
Waaroom weet ik dit??![]()
zullen ze wel eens in hun podcast hebben benoemd, maar oke
Ik vind een vliegbrevet halen voor plezierritjes ook wel echt een rijke-mensen-ding ![]()
Dat is het ook hoor! Dat kost je zo’n €20-25k, is insane veel geld.
Nee iets bij een van de grote consultancy bedrijven geloof ik. Ik kreeg een tijdje heel veel wervingsreclames van ze en ik herkende hem in een van die filmpjes waarin hij uitlegde wat hij deed en hoe leuk dat is.
Of hij zit bij mij een castingbureau voor reclames ![]()
Nee dat is de vriend van Vita toch?
Oh nu je het zegt! Al die blonde nerds lijken ook op elkaar
Ik vind nick juist altijd zo heerlijk ‘normaal’ tussen al die eigengeilerige influencer partners die ook allemaal hun eigen account zijn gestart. Net een beetje ongemakkelijk op foto’s. En echt een kopie van zn vader trouwens!
Maar goed wat weet ik er van haha, ken die vent niet.
Ja, door die podcast vind ik nick ook heel erg leuk! Hij weet dingen heel goed uit te leggen en weet veel van verschillende onderwerpen!
Ja ben ook mega van Nick en hoe ongelofelijk down to earth hij nog steeds overkomt 🫶🏼🫶🏼🫶🏼 Ze hebben in een podcast ook wel eens verteld dat hij bij zijn baan niet slecht verdient maar dat Joey echt het overgrote deel van het geld binnenhaalt.
Haha oh bij vliegbrevet dacht ik meteen piloot. Niet eens bedacht dat iemand dat ook voor de fun kon doen ![]()
Ik ben verbaasd dat toch aardig wat mensen hier de podcast luisteren haha. Had door de lage views op YouTube niet het idee dat het heel goed liep.
Denk dat podcast via YT het in NL nog niet zo goed doet dus dat die views niet echt veel zeggen?
Heet dat bovenste stickerboek nou “ransom elements”?
en zijn het dan van die uitgeknipte letters voor een losgeldbrief?
Wat moet je met zoveel stickers? En zoveel meer vragen heb ik nu.
Ze heeft 100 van dit soort boeken