Ja
er is een ‘echt’ ransome note stickerboek. Daar zal dit wel een AI-aftreksel van zijn.
Is voor haar journal
Wanneer mag ik bij jou komen plassen ![]()
Wat geweldig!
Maar zou het niet een typefout zijn en dat er eigenlijk ‘random’ werd bedoeld?
Ik denk het niet want er zitten allemaal letter stickers in, net als in het ransome note sticker book van Luke Herriott
Deze meid blijft steeds de publiciteit zoeken met het hele gebeuren. Anna wilde het allemaal zo snel mogelijk vergeten, maar Anna is ook meteen de enige die steeds in verschillende media een verhaal vertelt.
Mwa, ik zou het ook behoorlijk zuur vinden als dit mij was overkomen en ny pizza mij niet even zou contacteren hierover.
Of ik het online gooi weet ik niet. Maar ja, sommige influencers vertellen hun hele hebben en houwen online. Misschien is zij zo eentje.
En waarschijnlijk krijgt ze meerdere keren op een dag de vraag of ny pizza al contact met haar heeft opgenomen
Ik snap niet waarom ze een sorry van NYP verwacht.
En ze zal wel gevraagd worden voor interviews waar ze ja op blijft zeggen. Toch denk ik inmiddels dat ze wel goed gaat op de aandacht aangezien zij de enige persoon is die je steeds overal op ziet duiken
Ik denk eerder dat zij de boel nog moet verwerken. Want zij stond middenin the shit storm. Eerst over de pesterijen en vervolgens krijgt zij heel de Nederlands media over zich heen vanwege de mishandeling met de bejaarde (waarvoor ze achtergesloten deuren is veroordeeld en haar straf heeft uitgezeten)
Ik vind het dan nog niet zo gek, als het dit haar nog bezighoud. Ik vind het nogal een aanname om te zeggen dat ze het puur voor de aandacht nu nog doet.
Ik bedoel influencers zijn goed in aandacht genereren. Ze is vast slim genoeg om dat op een andere manier te doen
En nyp heeft niet netjes gehandeld destijds door alles onder het tapijt te schuiven. Ik kan dan ook niet verbaasd zijn als je iets van een verontschuldiging wilt.
Waarom zou ze er anders steeds op terugkomen in de media denk je?
Onder het tapijt schuiven… Ik vind het eigenlijk wel logisch dat NYP niet direct met een statement komt en zelf eerst evalueert wat er allemaal is gebeurd en misgegaan. Dan kun je ook volledig naar buiten treden. We horen nu ook maar 1 verhaal.
De video over het pesten (wat ik niet goedpraat hiermee) was één dag na terugkomst. NYP heeft dan toch ook nog niet eens de kans gehad om iets te bespreken?
We zijn ruim een maand verder he, hoeveel tijd heb je nodig😂
Wat een onzinbericht dit, ze was psychotisch toen dit gebeurde en dus niet toerekeningsvatbaar. Hoe erg is het dat je op je 20e compleet buiten jouw controle om een psychose krijgt en zoiets verschrikkelijks doet, waarvoor je (begrijpelijk) moet boeten maar waar je precies helemaal niks aan kon doen? Los van dit hele NYP en publiciteitsgedoe vind ik het juist knap dat zij haar leven weer heeft kunnen oppakken, en ook nog iets goeds doet door gratis schoon te maken in ernstig vervuilde huizen.
Ah oké, had ik geen idee van. Zal mn bericht verwijderen!
Nu punt nl heeft haar gebeld om te vragen of ze nog wat gehoord had van nyp. Dus dat vind ik ook al anders dan wanneer zij de media actief op zou zoeken (dit zegt Nu zelf in de video hierover)
Oh, spuit 11
Ik denk eerder dat zij heel naïef en impulsief reageert op mediaverzoeken en dat de media daar vervolgens misbruik van maakt. Voor haarzelf zou ze eigenlijk wat mediatraining moeten volgen. Media (zelfs nieuwssites) zijn zo gehaaid hierin en maken er gewoon hun eigen verhaal van
Ik vind wel dat zij heel authentiek en oprecht overkomt, juist doordat zij zo reageert
Lol ik geloof niet dat er ook maar één pizza minder besteld wordt omdat een groepje debielo’s ruzie kreeg op hun spon vakantie hoor. Wat voor statement zouden ze in godsnaam moeten maken? Als ik NY Pizza was zou ik ook denken succes ermee, stelletje pestkoppen versus de bejaardenmishandelaar, team nobody zoek het uit.
Vind het ook niet de schuld van NYP dat mensen zich niet kunnen gedragen. Tis geen schoolreis waar een juf kan zeggen dat iemand in de hoek moet gaan staan.