Nu punt nl heeft haar gebeld om te vragen of ze nog wat gehoord had van nyp. Dus dat vind ik ook al anders dan wanneer zij de media actief op zou zoeken (dit zegt Nu zelf in de video hierover)
Oh, spuit 11
Ik denk eerder dat zij heel naïef en impulsief reageert op mediaverzoeken en dat de media daar vervolgens misbruik van maakt. Voor haarzelf zou ze eigenlijk wat mediatraining moeten volgen. Media (zelfs nieuwssites) zijn zo gehaaid hierin en maken er gewoon hun eigen verhaal van
Ik vind wel dat zij heel authentiek en oprecht overkomt, juist doordat zij zo reageert
Lol ik geloof niet dat er ook maar één pizza minder besteld wordt omdat een groepje debielo’s ruzie kreeg op hun spon vakantie hoor. Wat voor statement zouden ze in godsnaam moeten maken? Als ik NY Pizza was zou ik ook denken succes ermee, stelletje pestkoppen versus de bejaardenmishandelaar, team nobody zoek het uit.
Vind het ook niet de schuld van NYP dat mensen zich niet kunnen gedragen. Tis geen schoolreis waar een juf kan zeggen dat iemand in de hoek moet gaan staan.
Lol, Vera die naar de kapper is geweest en benoemd dat ze heeft gekozen voor een kapsel waar ze een jaar mee vooruit kan omdat ze een baby krijgt en het dan toch wel fijn is dat ze hier een jaar mee kan doen. Voor mij klinkt dit grappig, maar ik heb dan ook geen ervaring met zwanger zijn / een baby hebben.
Al staat het kapsel er wel goed.
Met dat roze wat ze had moet je eigenlijk wel steeds de uitgroei of uberhaupt de kleur bijwerken. Wat dat betreft is dit meer onderhoudsvrij natuurlijk. En inderdaad, staat haar goed.
Al heb ik eigenlijk nog nooit iemand gezien waarbij roze haar echt goed staat. Het is meer een soort statement of dat je het gewoon leuk vindt om roze haar te hebben, wat echt helemaal prima is. Ik heb het zelf ook gehad, maar het is niet per se flatteuzer. Ik vond het ook altijd wat verdrietig als je dan je haar waste en letterlijk de kleur zag wegspoelen, het blijft nooit echt goed zitten.
Het staat haar wel echt heel mooi!
Huh bedoelt ze hiermee dat ze een jaar niet naar de kapper kan?
Waarom bestellen influencers altijd eten als ze bij de kapper zijn? Kunnen ze geen 2-3 uurtjes zonder ofzo
Bij mijn kapper gebeurt dit ook aan de lopende band. Ik kijk echt mn ogen uit daar, het is bijna een soort dorpshuis. Vriendinnen van de kapster die even komen buurten, haar man komt even de kinderen droppen.
Nee dat bedoelt ze niet en dat zegt ze ook gewoon: “bij wijze van een jaar niet naar de kapper” omdat ze dan niet met uitgroei zit.
Ik vind dat ook zo end stage capitalism hahaha, dat je dus dan en daar móét eten (niet ff ervoor of erna of ook maar even wachten met je behoefte bevredigen) en ook dan niet zelf iets meeneemt maar dat iemand dat eten voor je moet maken en iemand anders het moet brengen terwijl een derde persoon je haar doet. Ok Marie Antoinette
Zelf je bammetje smeren en meenemen is voor het plebs natuurlijk
Toen ik m’n haar nog liet highlighten en knippen zat ik er zo 4 a 5 uur hoor haha. Als dat precies tussen 10 en 3 is dan sterf je toch van de honger om 1?
Ik nam zelf overigens gewoon wat boterhammen mee haha
Meen je dit ja?
Ik neem altijd een proteïnereep mee. Maar plan mijn afspraak altijd om 9 uur in. Dan sta ik rond 14.00 uur weer buiten.
Rens Kroes is in verwachting van haar tweede kindje, terwijl haar partner vastzit voor 4,5 jaar ivm een verkrachtingszaak…
Ze zegt dat als ze ‘’ bijvoorbeeld een jaar niet naar de kapper gaat, want ze krijgt een baby, ze weet gewoon niet hoe het gaat lopen, ze weet gewoon niet hoe ze zich gaat voelen, hoeveel ruimte en tijd er is, dat dat dan ook oké is, dan kan dat met dat haar ‘’ Dus imo doelt ze wel zeker op dat ze haar huidige kapsel heeft gekozen met in het achterhoofd mogelijk een jaar niet te kunnen. Maar ze bedoelt niet per definitie dat ze een jaar niet kan.
Ik vond de kapper juist een heerlijk uitje toen ik een baby had, eindelijk tijd alleen haha ![]()