Het influencertopic #26

Maar is er al duidelijk dat hij de vader is of heeft ze wellicht een nieuwe partner

Anders wel echt heel vreemd

1 like

Ja dat is die partner.

5 likes

Ziek

12 likes

Zeker als je zwanger bent. Sorry ik kon echt geen 2/3 of idd met highlighten en toner 4/5u zonder eten, of met een proteinereep.

Lekker toch wat eten bestellen😆

7 likes

Zou best een realistisch kunnen zijn hoor. In mijn geval wel bijna in ieder geval. Dochter wilde eerst geen flesje, en dan kun je dus niet 3 uren weg zonder baby. Heb volgende week m’n afspraak staan, baby is dan 7 maanden oud. 8,5 maand na m’n laatste bezoek😂

3 likes

Over Vera en de kapper gaat bovenstaande

4 likes

Maar hoe doe je dit dan met werk als je nog geen 3 uur weg kan zonder baby?

3 likes

Daar heb je kinderopvang voor.

5 likes

Die de borst geeft? :joy:

12 likes

Daarheen om te voeden doen best veel mensen. Of dus opvang nog uitstellen oid. Een jaar is best lang om niet naar de kapper te kunnen maar je hebt geen idee wat je wel en niet kan daarna dus kan me best voorstellen dat je denkt, lekker kapsel met weinig onderhoud. En misschien kan ze straks al snel wel even eruit.

7 likes

Daar bereid je je wel op voor als die tijd daar is ;). Maar sommige baby’s kunnen/willen niet uit de fles drinken en dat is best kut.

Joh als haar dit rust geeft om naar de bevalling toe te leven, prima toch? De een gaat de plinten poetsen, de ander voor een onderhoudsarm kapsel. Of allebei. Whatever works for you :slight_smile:

45 likes

ah dit vind ik echt iets heel gezelligs hebben! Beetje deze vibe.
image

Beter dan dat iedereen op z’n telefoon zit zoals bij sommige salons

13 likes

Kolven en je partner een fles laten geven ofzo??

3 likes

Het gaat toch om baby’s die de fles weigeren?

6 likes

Oooo niet goed gezien dan. Tsja lastig :crazy_face: dan moet de baby mee đŸ« 

Mijne had alles bij elkaar gejankt dus dat was ook geen optie.

2 likes

Is dit serieus? Dan kan je kolven en dan geeft daar iemand een flesje. Dat is denk ik hoe de meeste mensen met baby’s die na 3 maanden aan het werk gaan door leven gaan.

5 likes

Pff mensen, dat snap ik maar ze zegt toch zelf dat haar baby niet uit een fles wilde drinken. Dan wordt de opvang vrij ingewikkeld.

14 likes

Oh dacht dat dit over vera ging die nog niet eens een geboren baby heeft en dat het hypothetisch was haha.

3 likes

Nee mijn vraag was specifiek aan degene die aangaf dat ze (naar ik begrijp) een baby van 7 maanden heeft die ze tot voor kort nog iedere 3 uur borstvoeding gaf omdat deze de fles weigerde.

Ik ken het concept van kinderopvang en kolven etc maar was dus benieuwd hoe zij dat in deze specifieke situatie dan deed. Aangezien de meeste werkende moeders na een maand of 3-4 vaak toch weer aan het werk moeten. Maar goed misschien is haar werk wel dichtbij de kinderopvang en ging ze daarheen om te voeden. Lijkt mij wel echt heel heftig als je na al die tijd nog geen 3 uur weg kan zijn.

2 likes