Ik zag laatst iemand op insta die zei dat ze wel eens in de auto voor de kinderopvang had gewerkt. Hoop dat het ragebait is haha
Een van mijn kinderen dronk ook geen fles. Ik moest wel werken dus gaf de gastouder melk met een theelepel. Veel minder dan zou moeten maar we hadden geen andere optie. Ik kolfde wel, maar 90% daarvan heb ik gedoneerd.
Influencer topic is dit niet het hoe lang zit een forummer bij de kapper en maakt het dan uit of je een baby hebt en of die baby flesvoeding krijgt
Groetjes
Zemralulani
Dat was Sophie van sovschoice toch? Tenzij er meerdere zijn die het doen
Sophie had een hele insta post dat haar kind een paar uur per week naar school gaat en dan blijft ze voor de deur in de auto werken.
Zou kunnen, ik zag het voorbij flitsen!
Op Beautygloss (insta) staat nu een post met Novo Nordisk, over andere leefstijl etc. Maar heeft zij dan ook die glp-1 gebruikt? Dacht dat ze toen zei minder grote porties te eten en WW te doen. Comments zijn niet bepaald positief.
Inderdaad daarheen om te voeden, wat op gegeven moment niet haalbaar meer was ivm onrust op de groep en dus toen mân dochter na 3 uur ongeveer ophalen en thuis verder met haar proberen te werken (eigen bedrijf aan huis), maar wel een stuk minder uren kunnen draaien dan ik eigenlijk zou willen/moeten waardoor er weer personeel moest worden ingeschakeld. Dus ja dat gebeurt soms wel gewoon ![]()
Ik kwam hier ook omdat ik het gezien had. Ze zegt dat de dokter haar er op gewezen had dat ze te dik was toen zwanger worden van haar tweede kind niet lukte. âI should take actionâ. Maar ons heeft ze allemaal wijsgemaakt dat ze WW deedâŠ? Ze zegt ook niet hardop dat ze Ozempic gebruikte, waarschijnlijk mag dat ook niet (?), maar waarom zou je dan jezelf zo als uithangbord willen laten gebruiken en bij hun events spreken? Hoeveel moeten die knakkers wel niet betalen dat je jezelf daarmee zo te grabbelen gooit, want je snapt toch wel dat dit niet lekker valt?
Reclame voor geneesmiddelen mag toch ĂŒberhaupt niet? Bij NRC podcast krijg je ook steeds reclame van ze.
Zoveel vragen.
Volgens mij worden er 2 dingen door elkaar gehaald. Ze heeft WW gevolgd na de geboorte van Mila (dus 4 of 5 jaar geleden). Daarmee is ze toen behoorlijk wat afgevallen. Ze is, nadat ze al op eigen initiatief gestart was, een samenwerking met hen aangegaan.
Toen ze zwanger wilde worden van de tweede (3 of 4 jaar later) kreeg ze het advies van haar arts dat ze moest afvallen. Dat heeft ze naar eigen zeggen gedaan door op haar porties te letten.
Ze was na WW weer aangekomen of niet genoeg afgevallen (volgens de arts)? Ben als voormalig trouwe kijker gestopt met kijken daar ergens. Maar vind het nog steeds een raar verhaal om daar nu ineens boegbeeld van te zijn. Ze impliceren zo dat je ozempic moet nemen als het niet lukt om zwanger te worden, zonder het hardop te zeggen. Ik vind dat een kwalijke zaak.
Volgens mij is ze weer aangekomen na WW. Tussen haar WW periode en de 2e afvalpoging zit een aantal jaar.
Oh wow dat gebeurt normaal nooit wanneer mensen WW doen.
Overigens is er wel zoiets als âozempic babiesâ (moet je maar even googelen), mensen met veel overgewicht die ozempic gebruikten en ineens door verdwijnen van overgewicht en betere hormoonhuishouding vruchtbaarder werden/bleken
Ja en dus ook weer aangekomen na de ozempic. Want hoe vaak heeft ze al niet gezegd dat ze weer terug bij af is en veel kleding niet meer past. Dat ze niet blij is met haar lichaam etc.
Dan is ozempic wat dat betreft dus ook geen wondermiddel want zodra je ermee stopt kom je dus weer aan, net als bij alle andere diëten.
Bij Mascha zal het ook deels door de zwangerschap komen maar alsnog niet echt een goede reclame voor blijvend resultaat.
Waar baseer je op dat ze ozempic heeft gebruikt?
Waarom zou je anders in hemelsnaam met zoân merk samenwerken??? En helemaal omdat je al 15 jaar roept dat je Ă©cht alleen samenwerkt met merken waar je Ă©cht achter staat. (Ja sowieso bullshit want ![]()
) Dan ga je mij niet wijsmaken dat je âgewoon kleinere portiesâ hebt gegeten.
Idc of je Ozempic gebruikt, maar own het dan gewoon als je zoân samenwerking aan gaat.
Dit was vlak voor ze aankondigde dat ze zwanger was van Nova. Ze heeft toen een video gemaakt dat ze is vermagerd door kleinere porties te eten, ik heb dit altijd raar gevonden dat zij toen allebei heel hard vermagerd waren op een paar maanden tijd enkel door porties aan te passen
Nja daarin heeft ze dan niet gelogen, ze is afgevallen door kleinere porties te eten, maar ze is kleinere porties gaan eten door de GLP1. Dat laatste âvergeetâ ze er alleen even bij te vertellen
Waarom denk je dat je na ozempic niet weer aan kan komen? Als je stopt krijg je gewoon weer meer honger, dus als je je levensstijl in de tussentijd niet aanpast dan ga je gewoon weer terug naar je oude lichaam.
Ja dat begrijp ik. Dat is dus ook het probleem. Dat dit geen leefstijlaanpassing is maar een hulpmiddel voor diëten. Want neem aan dat het niet de bedoeling is dat je het levenslang gebruikt?
Dus dan is werkt het een beetje hetzelfde als dat je een crashdieet gaat volgen. Want kleinere porties en heel weinig kcal eten kan je dus moeilijk volhouden als je stopt met dat middel.