Verbaast me nou weer hélemaal niks
Ook die berichten weer met ik groette hem alleen en dan vervolgens een foto waar ze half over hem heen hangt en een groepsfoto aan tafel met elkaar ![]()
Of reality fbi het aub niet wil posten vanwege haar vriend???
Ja echt te dom voor woorden. Waarom zouden ze het niet publiceren, het is toch ook walgelijk lekker met ali chillen
Ik kan echt die stomme kus-mondjes van Romee Strijd, Femke van Soest en weet ik veel wie allemaal echt niet meer uitstaan
![]()
Ja en die ene meid van chickslovefood
Ik vind het sowieso echt heel stom als mensen een signature foto uitdrukking doen. Dus niet gewoon lachen, maar met hun tong tussen hun tanden, of extra met hun ogen knijpen en met mpnd open lachen. En dan kijk je naar hun fotos en hebben ze op elke foto dezelfde uitdrukking.
Echt veel influencers hebben dat trouwens
Ik ken best een aantal mensen trouwens die echt op elke (gewoon spontane) foto waarop ze breed lachen zo hun tong een deel tussen hun tanden door steken. Alsof ze op hun tong bijten bij het lachen. Ik snap het niet het ziet er zo raar uit
is dit een raar anatomisch verschijnsel dat hun tong niet achter hun tanden past ofzo? Deze mensen doen het onbewust, niet dat ze denken dat het een sexy pose is ofzo.
In de zero’s werd in tijdschriften het ‘advies’ gegeven om je tong naar boven te duwen in je mond als je lacht, omdat je dan geen onderkin zou hebben. Misschien is dit nog een nawee daarvan. Gotta love diet culture.
Ik doe dit vaak per ongeluk? Als ik er op let dan niet maar als je nu opeens een foto maakt zit mijn tong daar wel.
Ik vind het echt BIZAR dat KellyMexy date met AliB
Is het dan echt zo dat je in Nederland gewoon nooit écht gecanceld wordt hoe ziek je gedrag ook is. Echt teleurstellend ook van die Kelly, whyyyy zou je met een veroordeelde vrouwenmisbruiker willen daten ![]()
Oh ja Rens is ook zwanger en werd door bekende Nederlanders gefeliciteerd
Lil kleine date ook met veel vrouwen, Thijs R met Noor, Linda is ook weer terug bij Jeroen en half Nederland loopt weg met Marco Borsato
Niets verbaasd mij meer
Waarom heeft Shaar uit Croos haar insta verwijderd, weet iemand dat? Ze zegt dat reality FBI nare dingen over haar zei, maar wat?
Hij deed een soort oproep om na te gaan of ze echt bijna failliet ging of dat het een zielige bedel actie was.
Ooooh!
Ik weet niet wie Shaar uit Croos is, maar ik vind die man van reality FBI zo’n nare toon hebben de laatste paar maanden. Voelt zich moreel verheven boven iedereen
Ja en de ene keer praat hij vanuit de ik-vorm, dat ie alles alleen doet, en de dag erna is het wij. Ja wat is het nou
En die actie was toch ook omdat ze zwanger is, met allerlei complicaties, en daardoor niet meer volledig kan werken? Echt naar dat iemand dan zo’n oproep doet.
Nicola Ebbink die het al maanden toxic heeft over dat ze niet meer dun is ivm haar zwangerschap. Terwijl ze nog steeds slank is in haar zwangerschap. Nu weer een story hierover. Krijg er aan alle kanten de kriegels van
Dat ‘was advocaat’ ook in haar bio…
Was bij Judith Noordzij al bloedirritant en nu de volgende ![]()
![]()