Van die glitterdrieling LiefsLotte, BijBonnie & Sarah Rebecca hoor je ook niks meer hè
Al heb ik sowieso het idee dat Lotte alles heeft laten vallen voor d’r vriend in het zuiden
Van die glitterdrieling LiefsLotte, BijBonnie & Sarah Rebecca hoor je ook niks meer hè
Al heb ik sowieso het idee dat Lotte alles heeft laten vallen voor d’r vriend in het zuiden
Ik zou ook afstand nemen van een dansende en huilende Sarah.
Joosje Steen is heel erg fan van de biebers en heeft haar dochter nu Hailey genoemd. Weet niet of ik t heel schattig vind of een beetje gek.
Iemand de nieuw vlog van Isa Sitskoorn gezien? Ik krijg er een naar gevoel bij, ze is heel sip
De glitterdrieling hahaha. Bonnie heeft sowieso wisselende influencervrienden heb ik het idee. Ooit nog Alwin en Saske, daarna de glitterdrieling, Linda de Munck.
Maar denk eerlijk gezegd dat die influencervriendschappen ook vrij oppervlakkig zijn (alles voor de views) en dus snel doodbloeden.
Ze heeft op tiktok/insta ook aangegeven dat er iets in haar privé leven aan de hand is.
Moest ook lachen toen Bonnie zó negatief deed over een nieuwbouwhuis terwijl Sarah Rebecca precies in zo’n huis van de voorbeelden woont
Oké het kan niet anders dan dat Nicola Ebbink bewust ragebait video’s maakt (of ze is echt niet ok) Nu weer een video dat ze het eerste trimester veel had gegeten (en daardoor is aangekomen) en dat iedereen zei dat ze dat gewoon lekker moest doen, niet te streng moest zijn voor zichzelf etc.
Nou ze is nu NOG STEEDS aan het herstellen daarvan!!! Zoveel aangekomen!!! Dus haar tip: eet normaal (lees: gezond) en blijf sporten en doe het beter dan zij heeft gedaan
Jeeeetje. Je zou ook eens een beetje lief voor jezelf zijn als (zwangere) vrouw ipv obsessief bezig zijn met slank zijn/uiterlijk
Tering dit filmpje is echt toxic
Tering: meiden ik hoop dat jullie het beter doen dan ik.
Echt rot op
Haha hoe weet ze ook dat ze nog daarvan aan het herstellen is? Ook als je wel gezond eet en sport is een zwangerschap toch pittig
Waarschijnlijk omdat ze niet meer in maat 34 past? (Maar wel 25 weken zwanger is dus goh hoe zou het komen?)
Zooooo’n slecht advies om naar je lichaam te luisteren als je zwanger bent!!!/€&/!!
Nouja als je zwanger bent en heel veel cravings hebt naar ongezond eten brengt dat ook zo zijn risico’s mee dus dat is natuurlijk niet zo zwart wit
Maar los daarvan vind ik haar filmpje ook stom.
Volgens mij zijn Lotte en Sarah nog wel close maar is het vooral Bonnie die niet meer met hen omgaat? Ik vond dat ook al opvallend.
Ook wel grappig dat Bonnie haar kind te pas en te onpas online zet, terwijl zelfs Sarah daarmee is gestopt.
Dat is zo, al klinkt het bij Nicola alsof ze 3 boterhammen met nutella heeft gegeten en daarvan helemaal ontdaan is
Ik volg Lotte niet heel veel maar als ik iets van haar zie is het alsnog best veel met vriendinnen en hobbies? Waarom heb je dat idee?
In stories dan ofzo? Want ik kijk weer eens op lottes feed na 100 jaar en ik zie nergens haar kind?
Ik heb het over Bonnie. Lotte post haar kind gelukkig niet. En Sarah nog wel maar dan van achter of met emojis op het gezicht
Die emoji’s op het gezicht zijn vaak zo half dat ze het net zo goed niet kan doen imo
en in haar post vandaag ook gewoon volle profielen in beeld hoor
@Budgie oeps verkeerd gelezen. Klopt wel. Al gaat Bonnie ook steeds meer de kant op van onherkenbaar delen. Zoals meer influencers doen na 1+ jaar
(al zal ik hem sowieso herkennen als ik hem over een jaar ofzo zou zien met Bonnie en Nick. Nog los van dat je sowieso weet dat het Ted is als je Bonnie en Nick herkent.
Even tussendoor: er is een influencer die haar uitzicht wel eens heeft gedeeld, en toen liep ik in de stad en wist ik dat diegene dus daar moest wonen omdat ik het uitzicht/het perspectief herkende. Dat blijft zo weird idee: ik weet door social media welk kind daar dus ook woont. Zou dat nou nooit zijn misgegaan? Ik zou met mijn denkbeeldige kind meteen aan ontvoering denken maar diegene is dus chill?
Ah ik vind dit gemeen
ik weet dat het een grapje is haha, maar ff serieus op in gaan : ik keek vorig jaar eens op Sarahs feed en zag Sarah toen vol ellende, niet alleen een tentoonstelling van haar eigen verdriet maar ook van haar kinderen. Maar als ik nu kijk lijkt ze meer te doen wat ze zelf leuk vindt en waar ze energie uithaalt, oa een dansles kwam voorbij en ik vind het wel gezellie om te zien! Love dat voor haar!