@Budgie oeps verkeerd gelezen. Klopt wel. Al gaat Bonnie ook steeds meer de kant op van onherkenbaar delen. Zoals meer influencers doen na 1+ jaar
(al zal ik hem sowieso herkennen als ik hem over een jaar ofzo zou zien met Bonnie en Nick. Nog los van dat je sowieso weet dat het Ted is als je Bonnie en Nick herkent.
Even tussendoor: er is een influencer die haar uitzicht wel eens heeft gedeeld, en toen liep ik in de stad en wist ik dat diegene dus daar moest wonen omdat ik het uitzicht/het perspectief herkende. Dat blijft zo weird idee: ik weet door social media welk kind daar dus ook woont. Zou dat nou nooit zijn misgegaan? Ik zou met mijn denkbeeldige kind meteen aan ontvoering denken maar diegene is dus chill?
Ah ik vind dit gemeen
ik weet dat het een grapje is haha, maar ff serieus op in gaan : ik keek vorig jaar eens op Sarahs feed en zag Sarah toen vol ellende, niet alleen een tentoonstelling van haar eigen verdriet maar ook van haar kinderen. Maar als ik nu kijk lijkt ze meer te doen wat ze zelf leuk vindt en waar ze energie uithaalt, oa een dansles kwam voorbij en ik vind het wel gezellie om te zien! Love dat voor haar!