Het influencertopic #26

@Budgie oeps verkeerd gelezen. Klopt wel. Al gaat Bonnie ook steeds meer de kant op van onherkenbaar delen. Zoals meer influencers doen na 1+ jaar :smiley: (al zal ik hem sowieso herkennen als ik hem over een jaar ofzo zou zien met Bonnie en Nick. Nog los van dat je sowieso weet dat het Ted is als je Bonnie en Nick herkent.

Even tussendoor: er is een influencer die haar uitzicht wel eens heeft gedeeld, en toen liep ik in de stad en wist ik dat diegene dus daar moest wonen omdat ik het uitzicht/het perspectief herkende. Dat blijft zo weird idee: ik weet door social media welk kind daar dus ook woont. Zou dat nou nooit zijn misgegaan? Ik zou met mijn denkbeeldige kind meteen aan ontvoering denken maar diegene is dus chill?

@Cam

Ah ik vind dit gemeen :laughing: ik weet dat het een grapje is haha, maar ff serieus op in gaan : ik keek vorig jaar eens op Sarahs feed en zag Sarah toen vol ellende, niet alleen een tentoonstelling van haar eigen verdriet maar ook van haar kinderen. Maar als ik nu kijk lijkt ze meer te doen wat ze zelf leuk vindt en waar ze energie uithaalt, oa een dansles kwam voorbij en ik vind het wel gezellie om te zien! Love dat voor haar!

3 likes

Ja eens haha, alsof je die emoji plakt “omdat het moet” maar niet omdat je je kind echt onherkenbaar in beeld wil. Maar goed, a win is a win

@ellegirltalk dat vind ik bij Bonnie nog wel tegenvallen hoor, zij maakt zelfs hele Reels/Tiktoks met haar kind.

4 likes

Dat had ik bij Leonie ter Veld, dat voelde zo privé om in haar straat te lopen. Tien seconden later zag ik een affiche van haar boek in haar raam geplakt, dus die probeert de boel niet onherkenbaar te laten.

4 likes

Wow ja ik had toevallig gisteren zo’n brainfart van waar is best dressed eigenlijk gebleven (Ashley, Chinees Amerikaanse meisje in LA en NYC en actief denk 10 jaar geleden) maar het bleek dat zij een stalker had omdat hij een WC ROL in haar vensterbank had herkend en zo had herleid waar ze woonde. Mede daardoor is ze gestopt met vloggen etc.

12 likes

Ik kan die marketingvrouw echt niet meer serieus nemen hoor met dr huisdieren mag niet maar in de comments dan wel zeggen dat er een lekker groot stuk secreto iberico op de bbq ligt?:joy: welk dier heeft het beter, dat geslachte varken of de gemiddelde hond in Nederland die word behandeld als een soort kind met wandelingen, speelgoed een eigen bed etc. Ergens anders zegt ze nu ook weer dat kamperen kolonialisme is.

26 likes

Die heeft volgens mij sowieso geen grenzen voor wat ze wel of niet deelt :grin: Ik vind dat bij Veggilaine heel knap (overdreven term haha, maar wel goed bedoel ik), ik herken snel plekken en/of door het delen van dingen in de buurt weet ik wel vaak waar een influencer ongeveer woont, maar bij haar echt nooit een hint voor waar haar huis is.

2 likes

ik heb een hond én ga komende week kamperen, komt wel heel dichtbij nu

37 likes

Je post staat nu op haar stories en ze wil er een post over maken

1 like

En FF is ook in het algemeen benoemd onder de Netflix documentary reel van 3 uur geleden.

ik vind die aanvallen op chanel nu wel echt overdreven hoor, het ging hier vorige week ook al over. ze maakt gratis educatieve content die meestal nuttig is en heeft heel vaak goede video’s. deze take begrijp ik ook niet helemaal maar ik vind alle reacties (ook buiten dit forum) zo overtrokken. iemand heeft gewoon een andere mening, boeiend

28 likes

Is dit bestdressed? Ik vroeg mij al af wat er met haar gebeurd was, ik vond haar zo leuk!

6 likes

Chanel wordt over het algemeen ook gewoon gewaardeerd. En alleen die post wordt “afgekraakt”. Risico vh vak.
Ik heb trouwens geen insta maar hoe zijn de comments zelf dan onder zo’n post?

8 likes

Eens! Ik ben het soms ook niet met haar eens, maar ze brengt heel veel licht aan belagrijke onderwerpen. Ook deelt ze hele interessante en onderbouwde meningen, waar ik zelf veel van heb mogen leren

11 likes

:joy:

3 likes

Lol jullie zijn toch altijd zo gepassioneerd over het recht om influencers te bespreken? Dat mag andersom dus ook hè.

22 likes

ik zei ook buiten dit forum he. en de reacties hier vind ik net zo goed dom, we weten dat zij vaak al dingen over zich heen krijgt en dat mensen dan ook hier op elke slak zout te gaan leggen vind ik jammer.

oh dit was als reactie op @Pininhetweb en ook gelijk antwoord op jou @Sproetjes

10 likes

Ohja deze comments gaan echt veel te ver en geenstijl is kut.

7 likes

Ik vind het eigenlijk wel lachwekkend hoeveel mensen helemaal wild worden van haar mening. Alsof de politie morgen op de stoep staat om Tijgertje op te halen. :laughing:

14 likes

Het gaat hen ook echt niet om hun huisdier. Veel mensen gebruiken (misbruiken) dit gewoon als aanknopingspunt om vrijelijk hun racisme te uiten! Ik vind de reacties die zij krijg echt schandalig.

Ik heb hier ook wat geplaatst hoor nav haar post over het hebben van huisdieren (en wat ik er hypocriet aan vond), maar dat was inhoudelijk daarop. Je kunt wat vinden van haar take op het hebben van huisdieren, maar dat is echt geen excuus om die racistische bullshit op haar te dumpen.

In dat opzicht ook echt respect voor haar: Chanels posts zijn zo educatief (en idd gratis), en als dank moet je dan met zoveel haat dealen.

25 likes

Ik snap haar take ook niet echt (vooral niet omdat se de vee-industrie erbuiten laat en daar heb ik juist vaker over gelezen, de overeenkomsten tussen kolonialisme en de vee-industrie) maar zo veel mensen voelen zich zo persoonlijk aangevallen door alles wat zij zegt…

Overigens vraag ik me af of we hier over een aantal jaar heel anders naar kijken. Toen Doutzen zei dat ZP echt niet kon, bij dwdd, viel ook heel NL over haar heen en nu is dat (gelukkig) breed gedragen

12 likes