Waar komt deze meid ineens vandaan?
Oud geld
Laura ponticorvo heeft ook een goeie advertentie voor yfood btw. Haar man vraagt of ze al gegeten heeft, waarop ze antwoord ja! Man vraagt sceptisch wat dan. Waarop het antwoord is, de korstjes van kind 1 en de halve komkommer van kind 2. Ja ze hoort zichzelf ook praten, maaaaaar yfood it is want dan heb je al je voedingsstoffen en mineralen blabla, en 5 uur geen honger gevoel.
Snap dat het soms met een druk bestaan net ff wat handiger uitkomt, maar hoe ze het brengt is het echt een "Eet amper maar drink dit! "
Straalt er ook allemaal wel vanaf ja bij die Nicola.
Heel cringy ook met die kerel die filmpjes brrr. ![]()
Die over âverslonzenâ staat echt in mân geheugen gegrift, wat een red flags zijn die 2
Opzich timmert ze al een poosje aan de weg. Ze heeft er nooit een geheim van gemaakt graag een fluflu/famous te worden. Ze heeft daar toen destijds ook wel wat content aan gewijd, de omschakeling van advocate naar fluflu
Wow ik keek haar videoâs op YouTube echt vanaf 2014/15 ofzo
Gouden tips in die video. Was er nooit op gekomen dat je je haar kunt borstelen als je een bad hair day hebt
Ze schreeuwt zo!
Viccle heeft echt een ontzettend triest ragebait reel gemaakt waar hij iemand (uit een artikel van AD) in de ww helemaal neerhaalt en allemaal informatie weghoudt om haar neer te zetten als lui en iemand die ~van ons belastinggeld~ betaald vakantie houdt. Ik mag hem echt steeds minder wat een sukkel
Edit: hij laat weg dat ze zelf zo snel mogelijk weer aan het werk wil, ze bij een azc werkte en na haar ontslag ook nog gewerkt heeft oa. Hij klaagt ook dat ze een erfenis heeft gekregen en 9k spaargeld heeft, alsof ze dat gewoon eerst op zou moeten maken? Het is inderdaad frappant dat ze zegt zelf ontslag genomen heeft en er geen uitleg instaat waarom ze dan wel ww krijgt maar om haar zo af te schilderen is zo ontzettend kinderachtig
Ugh ik vind hem zo kut
âShe was made for showbizzâ zoals ze zelf zegt. Eerst advocaat en nu dagvoorzitter etc, dat is een beetje haar ding. Wel meegedaan aan tvoh ooit.
Ja hij lift gewoon mee op de rage bait van de originele post van het Parool (die ik er ook van verdenk dit expres zo te doen)
In haar podcast laat ze daar ook wat dingen over vallen inderdaad. Zoals dat de verwachting was dat ze naar het gymnasium zou gaan, want dat deed iedereen in de familie
Ja sneu, haar vader is ook advocaat en partner dus zij is dat misschien ook wel om die reden gaan doen eerst. Ik vind het wel sneu, zulke hoge verwachtingen en dat haar moeder alsnog overal kritisch op is.
Het is allemaal heel sneu, het zal haar persoonlijkheid ook niet geholpen hebben etc.
Het blijft een stom mens, die nare uitspraken doet
Hahahahaha my god, lulletje met een dom bedrijfje zonder enige maatschappelijke waarde heeft commentaar op iemand die tijdelijk wat extra geld ontvangt. Alsof hij het zelf rechtstreeks op haar bankrekening moet storten.
Maarja ik denk wel dat dit idd deels ragebait is en deels daadwerkelijk zijn doelgroep aanspreekt. Want dat zijn natuurlijk gewoon de zogenaamd progressieve D66 boyz maar eigenlijk hyperindividualistische kk kapitalistjes.
Zijn posts slaan de laatste tijd sowieso echt zĂł de plank mis. Die ene interieurpost met al dat marmer en wit, en met het wk ook met dat het zo lekker stil was toen Marokko had verloren. Echt een vreemde richting is hij ingeslagen.