Het influencertopic #26

Als ik Bonnie zo hoor denk ik nog wel een stuk hoger dan 6 ton! Het is ook echt een prachtig huis idd. Ben heel benieuwd naar hun nieuwe huis ook

5 likes

Ja vind ik ook jammer idd, je bent toch benieuwd haha. Vind het wel echt krankzinnig dat het dan voor 5 ton te koop staat en iemand dan meer dan een ton of 1,5 ton ofzo gaat(moet op deze markt?) overbieden :face_with_spiral_eyes:

Bonnie is echt het typische geval van links lullen rechts vullen

28 likes

Staat binnenkort gewoon online hoor. Maar wel typische clickbait dit hoor, hele vlog hierover uitmelken en dan uiteindelijk het bedrag niet benoemen omdat misschien de vrienden van de koper dit gaan zien en het dan weten? lol

Ook wel bijzonder hoe verbaasd ze hierover is zeg

4 likes

Waarom?

1 like

Omdat ze een huis verkoopt ? Die snap ik echt niet

4 likes

Zoveel mogelijk winst willen maken met je huis. Meedoen met het overbieden systeem.

2 likes

Jij zou je huis natuurlijk verkopen voor het laagste bod… :joy:

59 likes

Vind ik een overdreven reactie. Het is gewoon marktwaarde. Als je je huis verkoopt is het logisch dat je akkoord gaat met het hoogste bod. Dat is gewoon realistisch.

14 likes

Overbieden op de huizenmarkt is rechts beleid en je kan er ook voor kiezen om je huis voor de taxatie waarde te verkopen. Ik vind elke persoon die z’n huis verkoopt voor een ton meer bij voorbaat een lul.

9 likes

Don’t hate the player hate the game

Haha alsof Bonnie ff een ton weggeeft omdat ze links is lol

52 likes

Als je een postcode en huisnummer hebt, kun je wel de verkoopprijs opvragen! Al hoop ik voor haar dat haar adres niet zó algemeen bekend is dat iedereen hier haar exacte adres heeft

1 like

Zou jij die keuze op dat punt echt maken kan je dat over jezelf zeggen?

3 likes

100%

1 like

Hoe zie jij dat voor je als je iets anders moet aankopen?

5 likes

Sparen om misschien gewoon tevreden zijn met wat je hebt.

1 like

Kijk, ik snap je instelling. Als niemand iets verandert, verandert er ook niets. Maar je moet wel verdomd sterk in je schoenen staan om een ton meer dan de vraagprijs af te wijzen als je in het verhuisproces zit. Denk niet dat dat realistisch is. Ik ga ook gewoon het hoogste bod accepteren zodra ons huis op de markt komt.

14 likes

Dus stel je hebt een appartement je woont er met gezin het is gewoon vrij klein, geen tuin etc. Je kan je appartement goed verkopen en met de overwaarde een gezinswoning kopen met tuin. Dan zou jij dat niet doen?
Of je vindt de mensen die dat wel doen echt klote mensen?

12 likes

Nee joh dat heb ik natuurlijk niet en zo ver gaat mijn nieuwsgierigheid nou ook weer niet haha

3 likes

OkĆ© ik zag net je andere berichtje en ik denk dat de woningmarkt je gewoon hoog zit, maar hier geldt wel een beetje dont hate the player hate the game. Ik ben het met je eens in theorie maar in de praktijk werkt de wereld zo niet en benadeel je vooral jezelf op zo’n moment. Overigens zegt taxatiewaarde ook precies niks meer.

28 likes