Nee, je bent niks verplicht aan die mensen natuurlijk. Geen alcohol drinken doe je voor je kind?
Echter vind ik het wel oneerlijk dat mensen die blijkbaar geen reet geven om de gezondheid van het kind het ene na het andere kind kunnen krijgen (bij wijze van natuurlijk, dit is vgm haar eerste?) Want sorry, dat doe je in mijn ogen dus blijkbaar niet als je bewust alcohol drinkt tijdens de zwangerschap. Heb in mijn werk de gevolgen van FAS gezien, dus vind het gewoon echt onbegrijpelijk en ga daar op aan.
Het is volgens mij een hele intelligente vrouw, die prima weet dat dat niet goed is maar zelf genieten boven de gezondheid van haar ongeboren kind plaatst. Kan ik met mijn hoofd niet bij en ja, dan denk ik aan die vrouwen in bv mijn omgeving die met alle liefde 9 maanden alles opzij zetten voor een kindje maar bij wie het niet lukt.
Nightnanny kan ik wel begrijpen als je dat inhuurt als je daar de middelen voor hebt. Slaapgebrek is slopend. Vind ik van een heel ander kaliber dan alcohol drinken.