Het influencertopic #26

Michelle is that you :eyes::eyes:

19 likes

Wie is Michelle? foefje of wonderland?

6 likes

Foefje

5 likes

Busted :eyes:

5 likes

Ben je Jacqueline??? :joy:

10 likes

Michelle als je meeleest je had gelijk destijds hoor over welke collega ik het hier had, waarvan zijn vrouw bevriend met je was en achter je rug om lelijk over je spraken :wave:t3:

12 likes

Huh ik snap echt niet wie dit kan zijn :joy: Echt positief is het niet maar wel steeds vragen wie het is zodat ze besproken wordt

5 likes

Ja oké wie dan

13 likes

Sommige mensen hebben echt niet door dat je hele postgeschiedenis makkelijk te vinden is.

3 likes

Nee ik snap het ook niet. Wat gebeurt hier? Waarom zou je doen alsof je nog nooit van iemand gehoord hebt?

6 likes

Misschien is ze telkens dronken als ze het post en weet ze het daarna niet meer 🫠

8 likes

Maar waar is Michelle nu bekend van dan? :crazy_face:

4 likes

Dit soort reacties, gesprekken uitlokken door dit te vragen, is gewoon zoekvolume creëren. Elke keer dat iemand hier vraagt wie iemand is, gaan tien meelezers die naam googelen, of uitleggen(dus content creeren) deze “Relevantie” is precies het signaal waar zoekmachines en bijv het IG-algoritme op ranken.

22 likes

Van al deze berichten :upside_down_face:

9 likes

?? waar gaat dit over

6 likes

Serena Neel, soort Jenna Marbles van nu kun je haar denk ik noemen, verfde altijd haar badkamer voor iedere feestdag een ander thema. Nu is ze verhuisd en heeft ze al die verflagen van de muur af kunnen halen, als rollen behang bijna, en die heeft ze ingelijst en die lijstjes kun je kopen. €26,95 voor 5x7 inch. Ze had er meer dan 100 en binnen een paar minuten zijn ze uitverkocht.

Kan bijna niet geloven dat er gekken zijn die dit kopen :joy::sob:

29 likes

Hè maar zie je dan niet alleen de bovenste laag? Of heeft ze de lagen gescheiden en kun je kiezen welke je koopt?

4 likes

Ja je ziet de bovenste laag dus in zo’n fotolijstje heb je ook geen idee hoe veel lagen het op elkaar zijn zeg maar.

9 likes

wtf staaaat hier allemaal hebben jullie een massapsychose ofzo

63 likes

Ik denk dat wij de laatste mensen op dit forum zijn en de rest AI is eigenlijk.

51 likes