Haahahah neeeeeee wat is dit ![]()
![]()
Foefje verlos ons
Haahahah neeeeeee wat is dit ![]()
![]()
Foefje verlos ons
Onzinnig lang verhaal
Deze tekst wordt verborgen
Ik heb ooit lang geleden hier gedeeld dat mijn collega destijds Michelle kende via zijn vrouw en dat ze slecht spraken over haar en Koen. Michelle is er toen achter gekomen over wie ik het had en heeft mijn post hier doorgestuurd naar de vrouw van mijn oudcollega. Die zijn er in gedoken en er achter gekomen dat ik het was. Waarmee mijn oudcollega al mijn post had gelezen en tegen me ging gebruiken ![]()
Echter heb ik hem er mee geconfronteerd dat hij dat wel degelijk had gezegd over Michelle nadat hij eerst onder invloed van zijn vrouw zei dat ik het verzonnen had. Toen gaf hij ook toe van wel, maar dat had hij dan weer niet tegen zijn vrouw gezegd. Superleuk koppel.
Dit is echt heel grappig en raar tegelijk
Ja fucking weird en eerlijk? Michelle had ziek goede speurskills dat ze dit kon koppelen. Dat vond ik er grappig aan. En nu elke keer als het over Michelle gaat, moet ik hier aan denken ![]()
![]()
Wajow, dit forum voelt echt als een koortsdroom ja
O ja om het verhaal nog hilarischer te maken heb ik veel over mijn collega gepost toen, want die flirtte nogal uitgebreid en daardoor vond ik hem best interessant, maar dat was members only dus heeft zijn vrouw niet gelezen denk ik ![]()
Dit topic is altijd al raar maar nu echt next level.Wat leeeeees ik allemaal? Wat een wereld.![]()
Zo benieuwd of er nog een reactie van Foefje gaat komen
Hoop op een “official statement” op zwarte achtergrond of video met tranen en een ukelele
Ik vind het wel grappig eigenlijk en de opbrengst gaat (als het goed is) naar een goed doel… Niet dat ik het zou willen kopen hoor.
Denken jullie echt dat Foefje iets met Michelle te maken heeft? Ik zie het meer als populairdoenerij. Zoals mensen altijd onder berichten van RTL Boulevard ‘Wie?’ plaatsen. Om te laten zien dat zij boven deze volksvermaak staan ofzo.
sowieso dit
Dit + het gaat ontzettend vaak over Michelle dus als je steeds de neiging hebt om zo’n reactie te plaatsen zit je al snel op een hele rij berichten. Ben wel benieuwd of er nog een reactie komt haha
Maar zij zit hier toch al veel te lang om Michelle te kunnen zijn?
Haha ik zie een patroon
Ze zal vast meer van de oudere generatie influencers zijn, ik weet zelf ook nooit om wie het allemaal gaat ![]()
Misschien is foefje dementerend
Ja ik vind haar echt zoo grappig, ik heb meerdere malen hardop moeten lachen bij haar vlogs.
Jammer dat ze zelf niet in ziet dat ze zo grappig/leuk is en zelfs denkt dat haar vlogs alleen interessant zijn als haar vriendin in beeld is.
Ik ken de meesten ook niet maar als ik het echt wil weten zoek ik het zelf even op. Waarom dat steeds vragen?
Hahha typisch voorbeeld ook van one issue forummer. Plaatst alleen in influencertopics
miss is foefje wel echt foefje als in mascha en wil ze ff iedereen eraan herinneren dat zij de og is en al die khia asylum influencers niet kent