Het influencertopic #26

Hahaha ik sla net de weekendbijlage van het Parool over en daar staat de reportage over dit boeiende gesprek. En dat stuk is geschreven door… de moeder van Jet. Hahahahaha zo schaamteloos allemaal dit

10 likes

Dit is echt zó een creepy verhaal, vond het net een horrorfilm toen je hem opeens tussen die struiken zag zitten :sob: heel benieuwd naar part 2

9 likes

Jezus, dit is een van de engste dingen die ik ooit heb gezien :’) Ik durfde amper verder te kijken. Het is maar goed dat het nu ochtend is en ik dit niet 's avonds heb zitten kijken.

6 likes

Ja en Lize jaagt hem ook gewoon weg? Fucking dapper ik zou gaan gillen en huilen en de politie bellen nadat ik mezelf binnen heb opgesloten denk ik :sob:

16 likes

Ja wtf en daarna zou ik een betonnen muur van 10 meter hoog om mn tuin bouwen zodat er nooit meer iemand in kan :sob:

5 likes

@FrenchWays onze favo human designer is naar bali gevlogen om ons te vertellen waarom we dat niet zouden moeten doen, haha. Misschien op het einde een recap?

En ik volg Danielle met de lelijke verlovingsring nog, maar haar pagina is zo raar. Ze krijgt echt bijna alleen maar haat en ondertussen praat ze heel veel tegen haar kijkers waarin ze doet alsof alles normaal is. Mensen vinden echt alles wat ze doet stom, echt heel extreem. En die vriend heeft bedacht dat hij temu-wijsheid gaat verspreiden in filmpjes zonder shirt, en wat hij zegt is ook gewoon een beetje simpel of slaat nergens op, maar hij krijgt ook echt alleen maar haat. Maar ondertussen gaan ze wel door met social media en het voelt zo gek en triest

2 likes

Er was toen der tijd het verhaal dat het te maken had met de dreiging op Tim.
Lize heeft daarna nooit meer gepost hierover. Wel creepy ook met het naar binnenkijken.
Ik zou verhuizen.

2 likes

Sowieso heeft ze sinds die dreigingen nooit meer iets over Tim gepost (of hij over haar), denk dat het allemaal best serieus was/is!

Ben echt benieuwd naar deel 2, wat een cliffhanger haha

6 likes

Dit is een pure adrenaline reactie denk ik? Ze denkt natuurlijk ook gewoon dat er een egel zit😅

Ik heb zelf een soortgelijk iets meegemaakt, met iemand die door m’n raam klom en ik reageerde echt hetzelfde (bijna letterlijk dezelfde bewoording zelfs). Ik besefte totaal niet hoe eng het eigenlijk was en pas daarna kwam het besef wat er gebeurde, met alle angst en emoties enzo.

6 likes

In de Parool app was de foto van het artikel ook een foto van Alison én Jet hahahaha zo debiel

9 likes

Jet is zo’n treurige wannabe. Echt zielig hoe hard zij probeert ludiek te zijn en de plank zo mis slaat.

8 likes

Ja ongemakkelijke foto van Alison Roman + fan

2 likes

Huh ik ben het helemaal niet mee eens met de Jet haat, ik vind haar juist heel leuk, oprecht en ze geeft goeie cadeautips

6 likes

ja ik denk ook als je weet dat je bekend gaat worden, mensen gaan graven. was denk ik erop wachten dat dit zou uitkomen. door het zelf aan te gaan en netjes antwoorden haal je denk ik wel de angel eruit. de-escalerend ipv zwijgen tot het weggaat

3 likes

Ik vind haar ook wel leuk, maar ook wel veel bezig met hoe het ‘hoort’, veel regeltjes met wat wel kan en wat echt niet

10 likes

Hebben Tim en Lize eigenlijk nog een relatie? Google geeft niet heel veel duidelijkheid.

1 like

dat is niet bekend denk ik, omdat ze dus nooit meer wat delen over elkaar/hun relatie. ik had nog wel ooit een interview gelezen met Lize waarin ze het had over ‘mijn vriend Tim’ maar dat is ook wel weer een tijdje geleden

op insta zie ik ze ook niet samen op foto’s ofzo of op events dus zou me niet verbazen als het uit is. maar geen idee

edit: o ik herinner me nu trouwens dat ze in een aflevering van de lesbische liga zat een tijdje geleden en toen zei dat ze nog wel een relatie had. nu klink ik echt als een creep maar ik vind Lize gewoon een heel leuk iemand om te volgen en dan onthoud ik zulke dingen

11 likes

ik vroeg me dit toevallig ook af laatst en volgens google zegt dennis schouten van niet maar die zegt wel meer dus ?? haha

4 likes

Wth ik kom net BARDO op TikTok tegen haha wie kent hem nog. :smiling_face_with_tear:

13 likes

Ik kwam hem ook tegen ja :rofl: een filmpje met zijn vriendin. Verbaasde mezelf dat ik zijn hoofd herkende want ik zou echt niet meer kunnen vertellen wat voor content hij maakte.

5 likes