Het influencertopic #26

Haha dit zou wel een toffe wending aan het verhaal geven.

8 likes

Ah dat verklaart waarom ze meeleest op dit forum!

2 likes

Foefje = sanneke

4 likes

Ik betwijfel het

13 likes

Wat spannend dit! Ik zit klaar voor de ontknoping

14 likes

Hahaha omg leave Foefje alone! Ik denk dat je van ons allemaal wel een weirdo compilatie kan maken

29 likes

Haha shit voel me aangesproken. Ik heb ooit alleen een account gemaakt voor alle influencer juice.
Shame on me. :upside_down_face:

5 likes

De helft hier komt van het Beutyblogtopic dus je bent niet de enige

6 likes

Op reddit is ook hele goede juice, kwam ik laatst achter. Ook over allerlei andere mensen. Justmadeine bijv

3 likes

Ja die hele new age en nieuwe christenen influ’s worden ook goe besproken

3 likes

In Hagelslag de podcast werd vanmorgen nog uitgebreid gepraat over de Nicolaebbink-gate.
Laat ik het zo zeggen, ze kwam er uiteraard niet goed vanaf.
Maar er werd ook gesuggereerd dat er niks van waar zou zijn maar alles puur aandacht is voor de “grote nicolaebbink show”.

Hmm ik weet het niet. Mocht het zo zijn, werkt het in ieder geval goed!.

8 likes

Ik zag dat NOS stories er ook al een TikTok over had gemaakt. Goed voor de views van die meid zullen we maar zeggen

3 likes

Die Kelly Mexi doet ook steeds een beetje gekker, in dit geval haar moeder. Waarom zou je dit online plaatsen?

Het bestand is te lang om hier te plaatsen dus hierbij de link

https://vm.tiktok.com/ZGdx83QnG/

1 like

Dit is een trend waar ze eigenlijk iets anders vragen zodat die persoon gek lijkt. Heb het al vaker voorbij zien komen.

Edit: Meestal is het duidelijker. Als ze zeggen “ik vroeg xxx wat die zou doen als er een weeskind voor de deur zou staan” zie je die andere persoon schrikken, omdat ze dus eigenlijk een andere vraag hadden gesteld.

11 likes

Dit is inderdaad een trend, maar ben het met je eens dat ze vrij problematisch lijkt
Bij deze video is ze hoogstwaarschijnlijk ook aangeschoten denknik

5 likes

Oh ja dat zegt ze net haha jeetje ik vond het zo zoooo raar :joy: nou gelukkig maar

2 likes

Wat the hell? In welke wereld is dit grappig?

Edit: zelfs met een andere vraag, is dit antwoord toch vrij extreem?

7 likes

Nouja ligt aan de vraag toch?

5 likes

Ja over het algemeen vragen ze dan iets als wat zou je doen als er een horde zombies aan de deur staat/iemand je kind wil vermoorden oid

7 likes

Is daar een subreddit van?

2 likes