Het influencertopic #26

Ok, ik zie de zombie-vraag hieronder en dan begrijp ik het enigszins. Alhoewel mijn antwoord waarschijnlijk minder uitgebreid zou zijn. Misschien zegt dat ook iets over mijn overlevingskans…

5 likes

Iemand waar ik weleens mee sport is een kleine influencers en die had dit dus met mij geprobeerd om “te oefenen” maar ik gaf zo’n extreem uitgebreid antwoord dat het veel te lang duurde :cowboy_hat_face:(en ze mag mij absoluut niet online plaatsen, ook.niet alleen m’n stem en verder onherkenbaar). Vind het echt een vage trend.

3 likes

Ik denk dat ze m eraf heeft gehaald want zie m niet!

2 likes

Volgens mij vaak een subreddit per influencer. Heel makkelijk via google te vinden

9 likes

Oh ja idd ze heeft hem weg gehaald. Werd vast niet zo grappig ontvangen :crazy_face:

3 likes

https://www.reddit.com/r/JustMadeleineNL/s/N64m1cIGh2

3 likes

Wat een haat op die pagina. Geen idee wie dit is en of ze het verdient, maar mijn god zeg.

4 likes

Soms denk ik wel eens laat ik ook filmpjes maken en influencer worden, dan zie ik weer gister dat een relatief kleinere influencer(wel met samenwerkingen al) zelfs commentaar krijgt dat ze yoghurt eet ipv kwark voor afvallen meine gute wat een gezeur. :joy:

13 likes

Wow wat heftig dit

9 likes

Zo idd, echt intens en pesterig?! Dit gaat ook alleen over Madeleine?

Ik hoopte op een iets minder intense sub over nl influencers waar ik af en toe eens kon lezen🥴

We hadden r/NLInfluencergossip maar die kan ik ff niet vinden, weet dus niet zeker of die nog online staat

8 likes

Ja, de lore is goed maar de haat gaat wel ver

3 likes

Volgens mij las ik dat die voor nu tijdelijk offline is omdat ze geen nieuwe modbeheerder konden vinden.

4 likes

vgm is er een nieuwe en je hebt ook robertenlaizalore haha

6 likes

Ik kijk graag naar schoonmaakvideo’s, maar ik snap niet waarom zoveel mensen gaan afstoffen met keukenrol. Ik gebruik het zelf ook veel, maar niet om kasten, vensterbanken, tafels, badkamer etc. mee af te stoffen

3 likes

Zijn het niet van die statische doekjes?

De video die ik net keek, was wel gewoon keukenrol. Ik zie ook vaak van die roze doeken op rol, die zijn wel statisch denk ik

6 likes

Heb het idee dat dat in Amerika vooral een ding is? Die kennen het fenomeen microvezeldoekje of desnoods wasbare doekjes niet ofzo? Ik zie het zo vaak haha

11 likes

Luiheid.

4 likes

En doorgeslagen kapitalisme: wegwerpmaatschappij

11 likes