Het influencertopic #26

Absoluut.

2 likes

Nicola heeft een bericht op Instagram geplaatst over de alcohol situatie. Ze heeft besloten geen alcohol meer te drinken.

6 likes

Wat ziek dat Naomi en Jay (van Tempa) vanochtend ouders zijn geworden en al een Insta account voor hun baby hebben aangemaakt, die is ook gewoon getagd in de foto’s en heeft al meer dan 6k volgers :sob:

5 likes

Die Arda van een paar jaar geleden had dat zelfs al tijdens de zwangerschap. En toen werden er volgens mij ook al dingen gepost ‘vanuit de baby’. Echt verschrikkelijk.

3 likes

Zouden jullie, na alles wat er rondom Nicola afspeelt en nu na het statement, als merk nog met haar samenwerken? Ik vraag dit voor een vriend 🫪

6 likes

Als je merk Breezer is wel :joy:

44 likes

Als je een café wil promoten wel

8 likes

Dat account is blijkbaar in januari al aangemaakt. Dus dan sta je met je positieve zwangerschapstest en denk je: goh ja laat ik meteen maar even Insta aanmaken voor mijn embryo.

9 likes

Kan het ook niet zijn dat ze een ander account had toen? Net als op egf iemand een egf account aan had gemaakt en dat waren ineens armbandjes ofzo

8 likes

Dat zou zeker kunnen, maar ik verbaas me nergens meer over bij dit soort types.

2 likes

Nee ik ook niet hoor, zou me niks verbazen als het toen al is aangemaakt met oog op die baby. Maarja goed, Jay is de vader dusja, zegt eigenlijk al genoeg.

4 likes

Misschien een los account dat ze eerst gebruikte om babyaccounts te volgen en later heeft omgezet? Ik maak zelf altijd aparte accounts aan als ik bepaalde feeds wil. En dat is niet eens omdat ik een zwangerschap of iets geheim wil houden.

2 likes

Jongens we hebben het hier over een stel extreem aandachtsgeile influencers die bekend zijn van bijzonder goedkope reality tv, die doen dit om niks meer en minder dan een insta famous kind maken waar geld aan verdiend kan worden

36 likes

Jay is ook live gegaan op TikTok met hun baby in beeld zie ik nu :sob:

2 likes

Meteen content maken. :face_with_raised_eyebrow:
Ik zag bij een andere (voormalig) influencer een story voorbij komen waarin ze trots de geboorte van haar dochter aankondigde inclusief foto van haar met de baby. Die story werd blijkbaar door een bedrijf, waar ze nooit contact mee had gehad, gedeeld. Ze heeft haar story met geboorteaankondiging meteen verwijderd.

4 likes

Hij heeft hierop gereageerd, zei dat het voor de lol is maar inmiddels al 20k volgers heeft :joy: en dat hij de baby nu gwn filmt maar er mee stopt als hij herkenbaar wordt. Maargoed Enzo, Gio, Vonneke, Sophie Ousri etc etc filmen hun kind ook allemaal en vind dat een slecht excuus want die kids zou je ook gwn kunnen herkennen volgens mij :sweat_smile:

2 likes

Sophie Hol heeft een Q&A op haar IG story gedaan en vertelde dat haar kattenhotel heel goed loopt en dat ze er genoeg mee verdiend om van te leven. Vind ik leuk voor haar en knap dat ze deze stap gezet heeft. Volgens mij was ze een tijdje best wel zoekende met alles dus fijn dat dit zo goed uitgepakt heeft.

14 likes

Zeker goed helemaal zelf opgezet. Het is alleen wel pas sinds deze zomervakantie open, dus vraag me af hoe dat na vakantieperiodes is… lijkt me een stuk rustiger

4 likes

Dat vraag ik mij ook af. Bij volle bezetting van 15 katten kan ze zo in hoogseizoen 10.000 euro verdienen, maar in laagseizoen en bijv. 3 katten is het geen vetpot. Vooral als de huur van het pand ook al 1000 euro is en dan heb je nog alle andere kosten. Ze moet dus een minimale bezetting hebben van 20-25% om alleen al de kosten te dekken. En dan heb je haar eigen salaris er nog niet eens uit…

(ben zelf ondernemer dus vind dit altijd interessant om uit te rekenen.)

9 likes

:laughing: waar bemoeiiiii jij je nou weer mee

18 likes