Mensen gaan het hele jaar door op vakantie hè
Ik ben geen ondernemer maar ik neem aan dat ze dit, samen met de bank, ook wel heeft bedacht.
(Dit is geen rocket science).
ik wist het dat deze reacties zouden komen. Het is toch logisch dat je hieraan denkt en is alleen maar goed dat je zoiets helemaal uitrekent. Wat zij ook gedaan zou hebben. Is het dan verboden om zelf een berekening te maken. Ik vind het voor het werk wat ze eraan heeft geen vetpot. Zeker niet als ze ervan moet gaan leven. Maar vind het knap dat ze haar passie volgt en denk wel dat ze uiteindelijk meer katten gaat opvangen. Helemaal als ze personeel wilt inhuren.
Sjonge jonge. Wat zijn jullie zeikerds zeg.
Mensen gaan meer verdeeld op vakantie dan je denkt! Ook in het laagseizoen zijn het juist vaker de ouderen etc
Daarnaast weet ik mensen die er gebruik van gemaakt hebben bij bijvoorbeeld een (grote) verbouwing of verhuizing of bijvoorbeeld een ziekenhuisopname.
Iki denk dat ze door haar online bekendheid hierdoor ook in het laagseizoen wel goed zit.
Myron die Enzo wil verassen met verven van een muur, ik hoopte op een leuke kleur, maar nee. Verassing!
Dit is de before? ![]()
Huh
De google reviews van VeraCamilla zijn echt something else, zowel de positeve als negatieve. Gewoon twee jaar na dato je review aanpassen omdat je ervaring anders was? Sowieso bij de negatieve reviews komt het naar voren dat ze voor elk ongemak verwacht gecompenseerd te worden. En ook bij bijna alle reviews foto’s met zweterige Jef of zichzelf erop, alsof dat voor mensen nuttig is om te zien? Wist niet dat Vera bij de groep mensen hoort die zo fanatiek reviews achter laat op google maps, ze is zelfs local guide niveau 6. Vera mag wat mij betreft een ere plekje krijgen in het museum van internetgekkies.
En nee, ik heb niks beters te doen op maandagavond dan Vera haar google reviews doornemen.
Sorry maar als iemand die altijd reviews checkt ben ik deze mensen echt dankbaar haha. Alleen maar goed toch dat ze een review aanpast als ze later terugkomt en een andere ervaring heeft?
Voel je jezelf beter door ‘zweterige Jeffrey’ te zeggen? Ik vind dat echt zo’n domme opmerking, sorry hoor.
Helaas niet. Enzo en haar vader (die haar had geholpen) zeiden ook letterlijk geen verschil te zien. En ze wilde het achteraf eigenlijk donkerder doen, helemaal grafkleur
Ik voel me persoonlijk aangevallen op mijn google niveau 6 nu.
Geen aanval, oprechte interesse; is dit een flex? Krijg je iets per niveau dat je haalt? En wat is je motivatie om een review achter te laten? Ik verbaas me namelijk altijd over de uitgebreide review mensen.
Ik vind het gewoon leuk om te doen. Zit weinig gedachte achter verder, ik ben er ooit mee begonnen en schrijf nu vrij vaak wat.
Mens ge komt hier zelf altijd met de meest langdradige epistels, inclusief venijnige ondertoon. Maar een lange Google review is waar je de grens trekt? ![]()
Ik vind het op zich chill als mensen uitgebreide reviews achterlaten. En een review van twee jaar geleden aanpassen tja prima maar ik moet zeggen dat als ik op reviews af ga ik toch vaak naar meer recente reviews kijk. Zeker bij horeca kan het soms best fluctueren.
Maar wat ik inderdaad echt niet begrijp en echt iets voor boomers vind is foto’s van jezelf of je gezelschap erbij plaatsen, whyyyy??? Foto’s van het interieur of eten snap ik en kan chill zijn maar waarom van jezelf? Zou er echt geen behoefte aan hebben om forever met mijn hoofd op de Google review pagina van eetcafé de Gouden Leeuw in Doetinchem te staan shinen.
Heel soms zeggen die foto’s ook wat. Want soms dan zie ik amper foto’s van eten en enkel van mooie opgedofte vrouwen in mooi licht. Dan weet ik dat het meer een instagrammable seen en be seen restaurant is dan dat het eten daadwerkelijk de moeite is.
Zou nooit zelf een foto van mezelf plaatsen haha. Maar mss omdat zij het zo gewoon is in haar leven dat het niet raar voelt?
Misschien goed voor zoekresultaten op haar naam? Dat ze random haar naam vaak noemt.
Love deze kringloop ![]()
(Edit: sorry dat moet ik op google doen natuurlijk)