Het influencertopic #26

Ja echt parels gekocht!!

10 likes

Ik krijg dit ook als ik ergens ben geweest en heb nog nooit een review achtergelaten

4 likes

Ik houd van Google reviews lezen en schrijven. Het is ook juist chill dat iemand ze na twee jaar aanpast, geeft juist meer info dan enkel iemand die ergens één keer is geweest. Dit is echt zeiken om het zeiken. Dan lees je ze toch gewoon niet als je het zo ‘raar’ vindt?

11 likes

Ik woon in dezelfde stad als Vera en ik ken de man die op de eerste foto van de BEER review staat. Wellicht is hij er helemaal niet van gediend te figureren in een google review van een influencer :rofl:

3 likes

Ik vind het ook leuk voor mezelf om google reviews achter te laten, ik doe het vooral op vakantie of als ik langer in het buitenland ben en als ik het dan teruglees kan ik die momenten weer helemaal terughalen.

14 likes

Jezus. Er is niemand herkenbaar in beeld. Lekker boeiend.

18 likes

Waarom zo’n antwoord? Prima dat we er anders in staan, maar waarom dan met zo’n gestrekt been erin gaan?

5 likes

misschien omdat je het hebt over een half shirt en een achterhoofd en het verwoordt alsof vera hem openbaar exposet ofzo

18 likes

Wow ik heb dit toen een beetje gevolgd toen ze net wat meer publiek kreeg, maar dit is helemaal uit de hand gelopen joh. Iedereen zit elkaar daar op te fokken om die Madeleine te pesten? Neppe offertes opvragen, walgelijke bijnamen. Gaat richting Tattle qua niveau.

3 likes

Ja eens! Sorry, heb spijt dat ik erover ben begonnen (was ook slechts een voorbeeld want er zijn heel veel influencer subreddits). Ik vond de lore interessant in het begin, maar ik vind de dingen die nu worden gepost echt heel ver gaan

Jullie kennen me te goed hier :star2:

8 likes

Oh ja, ik krijg het steeds vaker sinds dat ik zelf ook steeds vaker reviews achterlaat, dus ik dacht dat dat zo werkte

3 likes

Aranka zoekt een bakfiets en vraagt om tips, maar tagt ook even Urban Arrow en nog een ander merk. Wie niet waagt, wie niet wint

2 likes

Dat lijkt mij het enige voordeel aan influencer zijn, dat je een grote aankoop of verbouwing gewoon kunt laten sponnen.

43 likes

Ik zou echt de grootste schooier ever zijn vrees ik

27 likes

Ik dacht even dat je het over Jeffrey had :joy:

13 likes

Ik snap nog steeds niet over wie anders het kan gaan tbh haha

1 like

Update: Blijkbaar wordt het inkomen vanaf nu gesupplementeerd met niet passende sponsorships :sob:. De snelste manier om je geloofwaardigheid te verliezen als content creator, met vandaag in de aanbieding BHs op een financieel kanaal.

12 likes

Mijn beha heeft toch menigmaal als portemonnee gediend

30 likes

Kalvijn ligt onder vuur and I’m here for it. Deze keer omdat ie in z’n podcast de Pride “intens en overdreven” noemde. (Maar vervolgens wel met z’n neus vooraan op een bootje stond)

Nare vent.

46 likes