Het influencertopic #26

Waar kan ik terug zien dat hij onder vuur ligt?

6 likes

Zwaar terecht , wat een lamlul

5 likes

Haha wtf is deze reactie ook ‘mijn broer zit zelf bij de community’ đŸ«Ș

26 likes

Heb er verschillende TikToks over gezien

11 likes

“Ik ben geen racist want ik heb gekleurde vrienden”

35 likes

dit is echt het stomste en minst sympathieke youtubekoppel van nederland

heb echt nog nooit iets van die twee gezien wat niet tering irritant of dom was

27 likes

Ja en zag ook al een domme video over dat hij koffie en matcha had gehaald (die bij Anne & Max standaard met havermelk komt) en hij erover viel dat ze zei: “gewoon met haver?”. Vervolgens had zij er weer op gereageerd en ging hij daarna een ‘tasretest’ doen. In de comments werd hij ook al teruggefloten.

9 likes

Haha hij wordt later echt zo’n boomer die vroeger alles beter vond en dat mensen gewoon normaal moeten doen (onee, is ie al)

10 likes

Zijn familie heeft een melkboerderij geloof ik, dus geen wonder dat hij anti havermelk is. En Nina is toch alleen bekend als vriendin van? Net als Dee, Myron etc etc

10 likes

en toen hij de man van nienke plas een ‘dikke vette NEGEn’ noemde en dat telkens herhaalde (haar man is zwart)

6 likes

Het is gewoon een nare groninger boer die zo pvv zou kunnen stemmen.

30 likes

Je zal het maar voor zo’n vent op moeten nemen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Damn hebben jullie de nieuwste dingen op Reddit gelezen over Just Madeleine? Het is echt bizar. Een ex-vriendin van haar heeft zo’n 30+ screenshots gepost van dingen die Just Madeleine privĂ© naar haar heeft gestuurd (en denk ook naar anderen die dichtbij haar stonden). Het is echt heel creepy. Diverse video’s waar zij myro op straat/in een cafĂ©/in de trein filmt. Ze zit dan ergens in een hoekje en filmt hen stiekem.

Daarnaast ook allemaal regels/afspraken waar ze zich aan moet houden betreft myro. Ouders van myro zijn daarbij betrokken en er lijkt aangifte te zijn gedaan, want zie ook dingen staan over een advocaat.

1 like

Myro de vriendin van Enzo Knol? Ze was toch helemaal into die doodsaaie tweeling van echte meisjes in de jungle?

7 likes

Hahah nee niet de vriendin van Enzo, die heet Myron. De afkorting voor Mylene & Rosanne waar hen helemaal obessesed van is, is Myro

5 likes

MYlĂšne en ROsanne staat het denk ik voor, idd die toetjestweeling

4 likes

Hahah nee dat is de artiestennaam van die tweeling.

4 likes

Had trouwens nog nooit van JustMadeleine/Micha gehoord en nu is er opeens veel om te doen, alleen snap ik er maar weinig van. Een obsessie met die tweeling en Corendon(?) maar ook allemaal leugens over zichzelf? Ik heb er al over gelezen maar heb het idee dat ik hele stukken mis ofzo

5 likes

Maike Kadé die haar en haar zoon filmt terwijl ze hem terechtwijst nadat hij iets heeft gedaan wat niet mocht. HOE komt het in je op om dan die telefoon daarvoor neer te zetten en te filmen

8 likes

Alice heeft een samenvatting gemaakt: https://youtu.be/TfT9U8JozUo?si=8rdbQ11zZ1JsxXKg

9 likes