Waar kan ik terug zien dat hij onder vuur ligt?
Zwaar terecht , wat een lamlul
Heb er verschillende TikToks over gezien
âIk ben geen racist want ik heb gekleurde vriendenâ
dit is echt het stomste en minst sympathieke youtubekoppel van nederland
heb echt nog nooit iets van die twee gezien wat niet tering irritant of dom was
Ja en zag ook al een domme video over dat hij koffie en matcha had gehaald (die bij Anne & Max standaard met havermelk komt) en hij erover viel dat ze zei: âgewoon met haver?â. Vervolgens had zij er weer op gereageerd en ging hij daarna een âtasretestâ doen. In de comments werd hij ook al teruggefloten.
Haha hij wordt later echt zoân boomer die vroeger alles beter vond en dat mensen gewoon normaal moeten doen (onee, is ie al)
Zijn familie heeft een melkboerderij geloof ik, dus geen wonder dat hij anti havermelk is. En Nina is toch alleen bekend als vriendin van? Net als Dee, Myron etc etcâŠ
en toen hij de man van nienke plas een âdikke vette NEGEnâ noemde en dat telkens herhaalde (haar man is zwart)
Het is gewoon een nare groninger boer die zo pvv zou kunnen stemmen.
Je zal het maar voor zoân vent op moeten nemen ![]()
Damn hebben jullie de nieuwste dingen op Reddit gelezen over Just Madeleine? Het is echt bizar. Een ex-vriendin van haar heeft zoân 30+ screenshots gepost van dingen die Just Madeleine privĂ© naar haar heeft gestuurd (en denk ook naar anderen die dichtbij haar stonden). Het is echt heel creepy. Diverse videoâs waar zij myro op straat/in een cafĂ©/in de trein filmt. Ze zit dan ergens in een hoekje en filmt hen stiekem.
Daarnaast ook allemaal regels/afspraken waar ze zich aan moet houden betreft myro. Ouders van myro zijn daarbij betrokken en er lijkt aangifte te zijn gedaan, want zie ook dingen staan over een advocaat.
Myro de vriendin van Enzo Knol? Ze was toch helemaal into die doodsaaie tweeling van echte meisjes in de jungle?
Hahah nee niet de vriendin van Enzo, die heet Myron. De afkorting voor Mylene & Rosanne waar hen helemaal obessesed van is, is Myro
MYlĂšne en ROsanne staat het denk ik voor, idd die toetjestweeling
Hahah nee dat is de artiestennaam van die tweeling.
Had trouwens nog nooit van JustMadeleine/Micha gehoord en nu is er opeens veel om te doen, alleen snap ik er maar weinig van. Een obsessie met die tweeling en Corendon(?) maar ook allemaal leugens over zichzelf? Ik heb er al over gelezen maar heb het idee dat ik hele stukken mis ofzo
Maike Kadé die haar en haar zoon filmt terwijl ze hem terechtwijst nadat hij iets heeft gedaan wat niet mocht. HOE komt het in je op om dan die telefoon daarvoor neer te zetten en te filmen