Het influencertopic #26

Daar werkt blijkbaar de vader van de tweeling, ze heeft daar o.a. ook gesolliciteerd.

4 likes

Jezus, ik vind het echt erg dat hen niet in bescherming wordt genomen door diens omgeving. Dit gedrag lijkt duidelijk op iets psychologisch. Ondanks dat hen volwassen is, mag je toch hopen op iets van een sociaal vangnet die hen behoed van dit alles. Er lijkt ook geen verbetering in de situatie te zitten.

FYI Micha/JustMadeleine gebruik non-binaire voornaamwoorden. Wellicht iets om in acht te nemen voor iedereen die hierover post

13 likes

Ik moet hier steeds weer om lachen

Ook om ā€œde education zit dichtbij :heart:ā€
Wat zegt zij :joy:

30 likes

Nee het lijkt wel alsof hen denkt ā€œnegatieve aandacht is ook aandacht en levert me views op, dat wil ik graag dus boeieā€. En al die ā€œfanaccountsā€ die hen belachelijk maken zal dan ook wel gezien worden als iets cools.

4 likes

Het lijkt me duidelijk dat je dit soort dingen niet doet als het helemaal goed met je gaat, maar ik vind het wel opvallend dat Micha altijd best veel medelijden en empathie van mensen krijgt in vergelijking met de dingen die hen doet en heeft gedaan. Dat heeft ook wel iets denigrerends terwijl hen al duizend keer heeft gezegd aan niets te lijden behalve diabetes en adhd. Andere stalkers of leugenaars kunnen meestal niet op zo veel empathie rekenen (al is dat misschien juist wat nodig is).
Ik heb ook wel echt medelijden met Mylene en Rosanne die hun hele carriere overschaduwd zien worden door een stalker en op hun hoede moeten zijn voor hun veiligheid. Of met die voormalig vriendin van Micha die zegt bang voor hen en diens bedreigingen te zijn

@Spaarlamp ja, uit eindelijk denk ik dat zo min mogelijk aandacht geven het meest zal helpen, maar dat doe ik zelf nu ook niet

9 likes

en @Spaarlamp

Ik zag dat Micha in een radioprogramma dat hen toe geeft inmiddels content te maken mbt ragebait.

Verder vind ik ook dat Micha aansprakelijk gehouden moet worden voor oa het stalkgedrag - ik denk dat diens omgeving dit dus ook vooral moet doen.

4 likes

Ik snap heel goed dat je dat zegt, maar niet ieders omgeving kan dat. Misschien gebeurt het al wel, maar het helpt duidelijk niet. Ik vind het alleen wel zorgelijk om te zien dat de mensen op de reddit en in haar comments schijnen te denken dat al deze negatieve aandacht of zelfs pestgedrag wel gaat helpen. Denk dat dat het alleen maar erger maakt, en dat is natuurlijk wel echt gewoon sneu en niet ok, wat die ook heeft gedaan

edit: oh, mijn bericht klinkt een beetje alsof ik het niet met je eens ben en dat ben ik wel. Heb dus alleen niet het idee dat dat gebeurt of dat het helpt. De ouders van MyRo schijnen wel contact met die te hebben

8 likes

Thanks! Had alleen nog maar dingen gelezen, even niet aan youtube gedacht

7 likes

Miaschien kunnen we hen beter geen aandacht geven met dat stalkgedrag.

8 likes

Ja, toch is dat blijkbaar niet zo :melting_face:

1 like

Sterker nog, dit zijn niet haar eerste stalking slachtoffers. Echt 0 medelijden met deze totaal gestoorde persoon.

23 likes

Ja zegt hen . Ik geloof echt niet dat hier geen IQ probleem of soort sociale stoornis aan ten grondslag ligt.

Sowieso moeten mensen hen ook gewoon niet volgen, dat scheelt al de helft van het probleem.

Edit: sorry deed de pronouns fout zie ik

20 likes

Ja inderdaad
Weet je hoeveel lvb’ers vinden dat er niets met hen aan de hand is

9 likes

Ik opende m’n insta, kreeg een voorgestelde post van Vera Camilla en ze heeft zowaar zowel een flatterende kledingkleur aan als haar haar in een natuurlijkere donkerdere tint die haar veel beter staat.

Dat deze dag nog zou komen

23 likes

the world is healing

12 likes

ja ik schrok hier ook van! normaal loopt ze er altijd bij als een soort ton-sur-ton leverworst qua kleurenpalet maar dit was echt een mooie look

22 likes

Dit is zo onaardig maar zo treffend en grappig :laughing::laughing:

10 likes

ja sorry maar haar hele kledingkast is toch 90% fletse leverworst :sob: en dan vaak die lipstick en haarkleur

20 likes

Weet ook niet wat erger is… er uit zien als een leverworst of wonen in een beige leverworst huis

4 likes

Nou dat laatste heeft Vera iig niet met de groene glimbank

6 likes