Nee fair, maar heel veel andere mensen wel.
Vind die blauwe jurk die Vera aan had op de cosmopolitan cover haar ook goed staan.
Nee fair, maar heel veel andere mensen wel.
Vind die blauwe jurk die Vera aan had op de cosmopolitan cover haar ook goed staan.
Vind haar sowieso bijzondere dingen filmen. Veel kindjes in badkleding, zelf haar boobs constant in beeld (waarvan ze beweert deze nooit te hebben gedaan
). Maar volgens mij vindt ze haar zoontje heel schattig als hij stout doet.
Ik ken heel die MyRo niet dus ik zocht hun insta op, maar die profielfoto? Ik vind het raar om met je zus in je blote tetten en zwoel kijkend op de foto te gaan, mij niet bellen. Maar ik zal wel verpest zijn door de geseksualiseerde samenleving.
hahahaha ik ging kijken en idd wat een gare foto
Omg idd hahaha ik ken ze alleen van Echte Meisjes, en dit is zoooooo niet wat ik had verwacht ![]()
Ik ga stuk om die dansje die ze bedenken voor āonsā in de club ![]()
Geeft white chick de film vibes
Oh ik ben echt kapot jaloers op Liefslotte. Haar huis, haar tuin, haar man, haar kind, werken vanuit huis, okƩ niet de honden want die zou ik zelf nooit kiezen, maar voila wel honden.
Op welke fluflu zijn jullie jaloers?
Denk Monica, het boeit haar allemaal weinig en geld als water. Daarnaast vind ik haar wel bewonderenswaardig als je naar Sophia Mae kijkt. Volgens mij heeft ze ook een leuke band met haar dochter.
Lousje Sassenā¦
Nee, grapje. Ik denk Nikkie omdat zij doet wat ze leuk vindt, een niche heeft, internationaal bekend is maar heel weinig van haar privƩ leven laat zien/hoeft te laten zien.
Jaloers is overigens een groot woord, want ze werkt volgens mij hard en heeft het nodige meegemaakt, maar zou haar soort carriĆØre wel willen hebben
Wat grappig, jaloers zijn op zoān normal0.
Ben je zelf Lotte? ![]()
Celinecharlotte. Geld als water en geeft 0 fucks. Je moet ook wel extreem zelfverzekerd zijn als je leven zo succesvol is puur door te bluffen. Ze richt haar leven in zoals ze wilt, buiten alle normale regels.
Edit: zie nu vergelijkbare reden als hierboven met Monica.
Nou ik zat dit precies vandaag te denken! Ik vind het ook echt leuk om haar verhalen over het moederschap te volgen daarom.
![]()
![]()
Nee, daarom. Lijkt me heerlijk.
Ik vind Lotteās huis ook wel echt heel erg mooi hoor, ze hebben het mooi opgeknapt!
Ik snap dit zooo niet, dat zou echt mijn ergste nachtmerrie zijn.
Single mom met 2 kinderen en een hond, geen vrienden en als beroep scammer? No thanks ![]()
Celine is ook echt tering wereldvreemd ![]()
Echt zou nooit willen worden zoals zij is, wat een nachtmerrie
Michelle W had een post over een vreselijk ongeluk van haar (gelukkig ongedeerde) zoontje maar die is nu verwijderd?
Hahaha nou helemaal eens hoor, maar de vraag is toch niet wiens leven zou je compleet willen overnemen?
Maar die aspecten die ik benoem (geld als water, 0 fucks, super zelfverzekerd en leven zoals je zelf wil) zijn dingen die ik wel graag zelf zou bezitten en vind het wel stoer dat ze zo durft te leven. Ook al zou ik zelf andere keuzes maken.
Ik moest daar recent nog aan denken want ik was zelf op Kauai waar zij dus eerder weg was gegaan en het was echt de mooiste natuur die ik ooit heb gezien. Juist als je veel geld hebt verveel je je daar niet? Zoveel excursies en dingen die je daar kan doen, snap haar echt niet, ik zou nooit zo willen zijn
Ja, ik had het ook gelezen. Ik hoop dat het goedgaat met de kleine.