Het influencertopic #26

Nu ik een glimp zie van Bonnies huis, ga ik even voor haar. Maar ook omdat alles zo chill lijkt: fijne relatie, lieve ouders, veel fijne vrienden, de hele tijd leuke dingetjes doen,… Niet dat ik te klagen heb, maar bij haar ziet het er allemaal wel prettig uit.

30 likes

Over dat huis gesproken, ik zou echt voor geen goud zo’n lelijke glijbaan willen waar ik dagelijks naast zou moeten lopen, zo ongeveer in je huis 🫣

6 likes

Wat overdreven zeg

47 likes

Ik dacht dat je het over een speeltuin had ofzo haha maar ik ging even kijken maar lijkt van de vorige bewoner dus misschien houden ze dat helemaal niet?

4 likes

Nouja smaken verschillen toch?

@Echo ben benieuwd! Maar ze hebben het veel over de glijbaan dus ik vermoed dat hij wel blijft?

1 like

Is toch fantastisch met een kind

75 likes

Ik dacht ook meteen aan Bonnie. Niet per se jaloezie voel ik, maar zij lijkt mij wel een heel leuk leven hebben met veel fijne mensen om haar heen.

Oh die glijbaan vind ik best grappig.

6 likes

Het is maar mijn mening he. Als ik een kind zou hebben, hoe dol ik daar ook op zou zijn, geen zin hebben in zoiets. Voor wie wil ga je gang

4 likes

Ook als ik geen kinderen zou hebben zou ik deze zéker laten zitten. En gebruiken.:grimacing:

43 likes

Viel me ook al op ja.
Ook lekker veilig zo’n overloop zwembad met kleine kinderen. Ik vind het ook dom dat ze Olivia zonder bandjes in het zwembad laat terwijl ze geen zwemdiploma heeft en ook nog niet eens op zwemles zit.

12 likes

Na de plaatsing van de post stond haar telefoon roodgloeiend en daarom schijnt ze het verwijderd te hebben (bron: realityfbi)

9 likes

Ik vind het zo grappig ergens dat CelineCharlotte zo goed bevriend is met Marie-Lotte van Damn Honey, want op basis van wat je op social media voorbij ziet komen lijken dat zooooo andere types haha

7 likes

Die rand bij het zwembad is open en heeft daaronder dus een hoogte van 5 meter. Krijg er rillingen van, nu ben ik niet het beste voorbeeld want heb sowieso hoogtevrees al sta ik op een klein keukentrapje. Ik zou het zelf al eng vinden met grotere kinderen. Ik vond het wel goed dat ze het deelde, extra reminder om bij het boeken van een huis extra goed te kijken naar de veiligheid van een zwembad.
Wat een geluk hebben ze gehad dat hij ongedeerd is gebleven, 5 meter is echt intens hoog.

5 likes

Ligt misschien aan mij maar ik kan me even niet inbeelden hoe dit eruit zit. Klinkt in ieder geval eng (en niet veilig - ook voor volwassenen niet)

6 likes

Het is een soort infinity pool

8 likes

Daar achter dus open

7 likes

Wow, dat zou ik zelf al doodeng vinden.

9 likes

Is dit dat hotel waar geen kinderen mogen komen?

7 likes

Ja die gooien ze normaal gesproken over de rand

87 likes

Wat een aannames in dit bericht. Of ken je ze persoonlijk?

6 likes