Nou inderdaad. Helemaal doodeng met kleine kinderen. Ik weet natuurlijk niets over die van Michelle, maar die van mij zitten bij wijze van spreken meteen ergens hoog in een boom als ik even de andere kant op kijk en zo’n soort zwembad zou voor ons echt een open sollicitatie voor problemen zijn.
Gelukkig maar dat het jochie niet zwaargewond is geraakt. Wat een schrik.
Je kan nog zo goed opletten ongelukken gebeuren soms in een paar seconde. Ik kan mij voorstellen dat ze continu toezicht op het zwembad hebben maar kinderen zijn zo vlug of de rand kan glibberig zijn.
Ik kan mij niet voorstellen dat zo’n open zwembad een bewuste keuze is, wellicht kwamen ze er pas achter bij aankomst.
De blije mama stopt haar kinderen van 5 en 8 in een bolderkar in de dierentuin. Want die kunnen zelf niet lopen ofzo? Wat houdt ze die kinderen toch klein zeg.
Ja, daarom. Mijn eigen angst voor dat soort dingen zou in de weg staan aan een fijne vakantie in een huis met zo’n zwembad, omdat het in een paar seconden kan misgaan, zonder dat iemand daar iets aan kan doen.
Zou goed kunnen, op foto’s kun je dat soort situaties ook vaak niet zo goed zien.
Ideaal! Vind ik een uitkomst: die karren ter plekke huren. Al je spullen kunnen erin. Als de kids moe zijn, kunnen ze er in zitten. Is toch top? Kan je tenminste een park bekijken in een wat sneller tempo en zonder om de 5 meter aan te horen dat ze echt niet meer kunnen lopen.
Dank voor de mention. Het is wat lastig om precies te bepalen wat te verplaatsen, maar inderdaad bij dezen het verzoek om in de gaten te houden in welk topic je zit.
Influencerzaken → influencerstopic
Mommybloggerzaken → mommybloggerstopic
Influencers met kinderen over kinderen-> mommybloggerstopic
Gesprekken als spin-off nav influencers → de zw(anger)/k topics
Nu Bonnie gaat verhuizen kijk ik weer haar vlogs, maar jeetje wat een werk hebben ze gedaan om al hun inboedel uit de woning te halen voor foto’s en bezichtigingen. Is dat echt gebruikelijk? Ze hebben allemaal spullen (meubels) ze die ze gewoon gebruiken bij hun onderbuurvrouw gestald zodat het huis er aesthetic uit zou zien. Sorry hoor, maar de fotograaf kan toch wel de prullenbak verschuiven als die foto’s wil maken van de keuken? En tijdens bezichtigingen kun je het toch laten staan? Ik ben wel van mening dat je echt teveel spullen hebt als je je prulletjes niet tijdelijk kan opbergen in kasten en lades en dus je buurvrouw of je ouders nodig hebt voor opslag. ![]()
Ik ben echt benieuwd naar hun nieuwe woning! Ik vind de foto van de tuin voor de achterkant van het huis er wel echt typisch Rotterdams uitzien door het hoogteverschil met dat trappetje. Ik hoop dat ze lekker veel gaan klussen/verbouwen, dat vind ik leuk om te zien! Die glijbaan is inderdaad geweldig als je kinderen hebt.
Ik heb ook met open mond zitten kijken hoor, heel erg overdreven.
Die glijbaan lijkt me zo chill haha! Gewoon voor jezelf ook juist, lekker easy naar beneden glijden ![]()
Bij 360 graden foto’s moet echt alles weg zijn, dat advies kregen wij ook. De prullenbak weg, de kinderstoelen uit de kamer etc etc
Zie net de foto van joey in het parool en die foto ziet er zooooo gek uit. Alsof het een lilliputter is? Echt heel gek ![]()
Het nieuwe huis is echt heel mooi, vind ik. En wat GROOT.
Ik vind dat wel gebruikelijk. Voor de foto’s moet het huis best leeg zijn, en je spullen moeten toch ergens heen aangezien ze overal foto’s maken. Wij hadden zelfs spullen in de auto staan, en een deel naar vrienden die een opslag hebben.
Heeft ze al een tour gedaan? Ik heb enkel die foto van de achtergevel met glijbaan online gezien.
Wij hebben hetzelfde gedaan, hoewel wij alle spullen in de babykamer hebben gezet en daarna alles overgezet naar de slaapkamer.
Het is - voor zover ik begreep- wel gewoonlijk. Heb ook 360 gezien waar spullen in bad stonden enzo, zoals @Tristaina zegt. Zeker met een baby/kind moet je veel spullen weghalen.
Voor de bezichtiging hebben we wat meer spullen laten staan, maar alsnog stond de berging bomvol. En ik hoor dit van vrienden ook, dus niet ongewoon imo. Ik vond het juist héél herkenbaar wat Bonnie & Nick deden😅
Helaas erg herkenbaar inderdaad
Je moet echt heel erg veel weg doen om de doorsnee funda foto te krijgen. Is dus gebruikelijk. Zij doen wel meer moeite dan normaal, maar als jij in een huis woont wat je met een weekendje klussen als instapklaar kan verkopen is dat het waard.
Wat ik zag zijn een paar losse stories en die foto op insta.
Love Monica, met een privéjet op vakantie maar dan slapen in een (waarschijnlijk hele luxe) stacaravan. Zo lekker gewoon gebleven die meid.
Och, Yara Mairin heeft weer een slechte eerste echo gehad. Vind dat zo sneu. Gun ze zo een kindje.