Die zei Marten Mantel en dat is een gay vriend van haar. Dennis zat ernaast.
Jaaa Bardo heeft net nog een radioprogramma gedraaid (bij yoursafe radio onder begeleiding van Giel Beelen) en was genomineerd voor de gouden radioring met circus brainrot. Hij is nog steeds âpart of the sceneâ en wel echt van de oude garde inderdaad.
Heâs not a regular friend, heâs a GAY friend
ik snap het belang van dit detail even niet maar ik had toen eigenlijk niet verder gekeken want ik vind dennis kut
Dennis zei dat ze weg was bij Tim en een relatie had met Marten. Wat dus onzin was omdat die niet op vrouwen valt.
Bedoelt ze niet dat die Dennis Schouten zei dat de vriend van Lize Marten Mantel is? Dan lijkt het me wel relevant te vermelden dat hij gay is want Dennis lult dan dus uit zân nek. Of begrijp ik het verkeerd want de zin âDie zei Marten Mantelâ vind ik ook niet echt een volledige duidelijke zin ![]()
dat je met je telefoon filmend naar buiten gaat omdat je denkt dat je een schattige egel gaat zien en dan zit daar gewoon een MAN IN JE TUIN
ik hoop echt dat ze de politie heeft ingeschakeld! Ze heeft ook cameraâs hangen, dus er zou voldoende bewijs moeten zijn van stalking voor de politie om er wat mee te doen (for once)
Deze in de Dikke van Dale graag
Hopelijk gaat ze dan ook even toelichten waarom ze heel gezellig op de foto staat met Thierry Baudet, kan niet geloven dat zij aanhanger zou zijn van zon griezel.
Ik ben al bezig met aantekeningen bijhouden ![]()
ze heeft in een video zijn woning schoongemaakt samen met hem. aan het einde zat ze ook van âhet was echt gezelligâ. ik ben daardoor meteen op haar afgeknapt eigenlijk, lkkr gezellie schoonmaken bij een facist
Ben benieuwd. âAanhangerâ is denk ik een groot woord, ze staat volgens mij niet vooraan bij fvd bijeenkomsten, maar ik denk dat het haar gewoon niet zo boeit en dat de views voor haar op dat moment belangrijker waren. Een vriend had haar hierop aangesproken en ze is er toch mee doorgegaan (ten koste van die vriendschap). Ze maakt wel gewoon reclame voor zijn reputatie en dat vind ik wel heel kwalijk, al weet ik niet of ze dat zelf overziet
Ik zag een aantal videoâs van mensen die bespraken dat ze wel veel privilege geniet en dat als ze een creator van kleur was, ze al lang gecanceld was. Daarop had ze gereageerd dat ze âveel haat in haar dmâs krijgtâ en later âdat ze wel open stond om te leren dus dat mensen haar linkjes konden sturenâ⊠Ik vind dat wel een kwalijk soort desinteresse, op zijn zachts gezegd.
dit vind ik ook zo irritant altijd, verwachten dat anderen het werk doen. ik heb het idee dat dat heel vaak gezegd wordt door witte mensen âdie wel willen leren over racisme/white privilege/misogynoirâ, zulke onderwerpen. zoek lekker zelf
Louche Sassen entered the chat
Ik zag haar ergens onder een tiktok reageren dat er ook een schoonmaakafspraak/video gepland stond met een linkse politicus maar dat net daarvoor het kabinet viel, waardoor het dus niet doorging. Alsof het met de intentie was de twee kanten te belichten? Nog steeds bijzonder wel, maar ze zal zichzelf dus eerder als neutraal zien gok ik
Ik vind Lenna Omrani echt een toffe persoon, maar zo flauw dat ze nu expres niet reageert op de vraag of haar kitten geadopteerd is of gekocht ![]()
Comment tot nu toe wel nog niet verwijderd
Wat bedoel je hiermee? Omdat ze vegan is? Die kitten is een ragdoll, dus lijkt me wel dat die is gefokt en gekocht.
Ik vind het heel dwaas om katten te kopen terwijl er zo veel katten wachten op een thuisje.
Ik had haar hoger ingeschat
Ik ken Lize Korpershoek verder bijna niet, maar ik vind haar geloof ik een beetje raar. De manier waarop ze dat enge verhaal soort van uitmelkt als entertainment (terwijl ik ergens op een andere locatie in een zakje zou zitten ademen), en die story die ze nu heeft over bedorven sojamelk van de AH. Als je het al vijf keer bedorven vindt ruiken, dan lijkt het me sterk dat het elke keer echt bedorven is. Dan is het gewoon blijkbaar de geur van dat spul toch.