Het influencertopic #26

Voor irritainment, omg deze influencers :joy:

19 likes

Het is het wel waard geweest als ik mag geloven hoe hoog het bod zou zijn. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wat zou het zijn geweest? 6,5 ton?

3 likes

Ik vind het heel slim van haar, want al die kleine dingen fixen tellen zeker op. Je moet de tijd en energie wel hebben maar potentieel verdien je zo meer dan je ooit hebt gedaan als je met een dagje werk bv een bod van 20k hoger kan krijgen.

12 likes

doet ze dit serieus? belachelijk, zo asociaal maar ‘mo’ die lekker schijt heeft kan alles maken natuurlijk

27 likes

Helemaal gekeken :crazy_face:

Hij is streng voor Marilena Poot, noemt haar een armoedzaaier en stelt dat je pas succesvol bent als je wél belasting betaalt zodat ‘arme’ kinderen óók naar school kunnen. Hij heeft het wel begrepen…

12 likes

Ik vond haar wel het ergste. En verder moet je Rijk niet serieus nemen haha.

5 likes

Zijn er makelaars in deze groep? Vond het ook wel overdreven, ook omdat ze vanalles gingen verven, terrastegels gingen leggen en een busje huren om spullen te verhuizen. Zou al die investering qua tijd/geld echt de waarde verhogen? Misschien hebben ze ook gewoon tijd teveel. Maar het lijkt mij dat hun huis ook wel verkocht was als ze een stoel extra hadden laten staan. Maar ook wat eerder werd gezegd vond ik het vooral tenenkrommend dat ze het allemaal zooo spannend vonden en écht niet verwacht hadden dat het zo goed verkocht zou worden.

2 likes

Ik denk juist dat je met likje verf en terrastegels minimale effort maximaal resultaat behaald qua instapklaar aanbieden. Het is niet zo dat ze het hele huis nog gingen renoveren ofzo.

45 likes

Dit zijn gewoon tips die je krijgt vanuit je makelaar. Ook het zo leeg mogelijk maken van je woning en bloemen op tafel, bijvoorbeeld. Mijn makelaar stond er op dat ik alsnog plinten zou bevestigen :sweat_smile: doet allemaal iets met de verkoopwaarde!

18 likes

Ja maar je kijkt niet logisch naar een huis helemaal niet met zo’n korte bezichtiging van max een halfuur. Zo’n terras upgraden met vlonders kost maar 150 euro en een middagje tijd. Maar tijdens een bezichtiging zie je of een gezellig terras waar je jezelf al ziet zitten of een niet echt bruikbare ruimte. En zo met al die kleinere dingen. Ikzelf ben bv niet zo goed in dat soort dingen visualiseren als het er nog niet is.

Plus dat als in een huis alles netjes afgewerkt eruit ziet, je er ook vanuit gaat dat het hele huis meer onderhoudsvrij is, wat inderdaad niet altijd zo is zoals flamoes zei

23 likes

Dit is überhaupt irritant aan de woningmarkt, mensen met een overduidelijk supergewilde woning in een supergewilde buurt die dan fucking verbaasd doen (of verbazing veinzen???) dat hun woning snel en goed verkocht wordt. Het ging laatst over aanstellers, dit vind ik ook aanstellerij.

17 likes

Ik wil niet zeggen dat je er sympathie voor moet hebben - kopers zijn gewoon niet zielig - maar een huis verkopen blijft in deze markt spannend omdat je koopt voor je verkoopt en dus best een financieel risico loopt. Waarmee ik wil zeggen: ze veinzen het niet.

27 likes

Jaa dat er veel van afhangt snap ik hoor, dat dat dus spannend is ook. gaat me gewoon om dat (imo overdreven) “wooooow al zo snel bezichtigingen!” “Woooooooow meerdere biedingen!” Johhhh

12 likes

Ik vind Mo vreselijk en dat hele groepje decadente teven eromheen zoals Romee met haar 10 auto’s en andere rommel die consumentisme ten top uitstraalt enz ook.
Bah.

25 likes

Tja, ik zie de laatste maanden in mijn omgeving dus ook mensen met een gewilde woning waarvan de omgeving incl. de makelaar de indruk wekt dat je het zó kwijt bent, waarbij het ineens super tegenvalt (als in: weinig interesse, of veel interesse maar bijna geen biedingen). Dus ja, achteraf lijkt het aanstellerij maar als jij al je geld incl. je pensioen in een nieuwe woning hebt gestoken, dan is het echt spannend om je huidige woning te verkopen. Vooral nu de rentes zijn gestegen en de markt ineens best wel grillig blijkt.

34 likes

Ik trek dat dus sowieso bijna niet meer bij influencers. Kijk tegenwoordig bijna niemand meer structureel omdat het allemaal zo aangedikt lijkt te worden.

10 likes

Klinkt…. verstandig? :joy:

5 likes

Ja ik zou het ook niet doen, maar Bonnie zei toch dat ze dat had gedaan?

7 likes

Goh, dit zijn toch ook gewoon mensen die voor het eerst een huis verkopen? En Bonnie is sowieso al heel snel enthousiast over dingen die anderen misschien niet zo boeiend vinden, haha.

10 likes

ja same! ik moet hier sowieso minimaal 1x per jaar posten dat ik monica totaal onsympathiek vind met 0 gunfactor en dat ik echt niet begrijp dat ze zo populair is ‘omdat ze zichzelf is en schijt heeft’ dus bij dezen mijn post van dit jaar

37 likes