Het influencertopic #26

Ja Monica was best lang “heilig” voor mij maar het wordt steeds extremer en ik stoor me er ook steeds meer aan.

8 likes

Same :rofl::rofl::rofl: :100:

5 likes

Ik vind haar ook steeds irritanter omdat ze dan zogenaamd minimalistisch wil worden, maar dan toch niet hihi en dan koopt ze weer een kkr lelijke tas van Chanel ofzo die ze niet nodig heeft

17 likes

Dit, en je merkt gewoon te overduidelijk dat al dat geld en bijzondere dingen kunnen doen zo gewoon voor haar is geworden. Daardoor doet ze uitspraken waardoor ze echt totaal niet meer relatable is. Luister die podcast soms en hoe zij over uitgaves praten denk ik echt: que?!! :confused:

6 likes

Ik kwam Bonnie zaterdag tegen op een festival en wilde echt hoi zeggen en toen bedacht ik me dat we elkaar natuurlijk helemaal niet kennen :joy:

8 likes

Hahah ik kwam Nick een keer tegen en wilden zwaaien, daarna bedacht ik me pas dat ik hem helemaal niet persoonlijk ken.

Keek hem wel onderzoekend aan om te bedenken waar ik hem ook alweer van kende en volgens mij had hij dat wel door. Dus misschien was meteen zwaaien minder ongemakkelijk geweest.

3 likes

dit heb ik een keer per ongeluk gedaan bij haar bij de kapper haha :sob: en toen zei ik maar gewoon van ‘oh ik zei automatisch hoi omdat ik altijd je video’s kijk’ en daar reageerde ze wel gewoon leuk op.

5 likes

Ik zag gisteren een story dat ze dit weekend op een festival mega vaak is aangesproken! haha

7 likes

Monica is gewoon een puber met heel veel geld. Nmsvpe

9 likes

Als ik een influencer herken en als hij/zij medium groot is (dus niet zoals een Monica ofzo) zeg ik eigenlijk altijd hallo haha. Ze zijn tot nu toe ook altijd heel aardig.

6 likes

Ik snap ook niet zo goed wat iedereen zo leuk aan haar vindt. Naast die bizarre uitgaven, op reis gaan met privejet etc, heb ik ook altijd het idee dat ze dopamine verslaafd is. Ze lijkt ook echt nooit alleen te kunnen zijn. Bedoel hoeveel bonuspapa’s heeft ZL ondertussen al gehad? :sob: Het voelt soms alsof ze bang is voor 1 minuut rust, want zodra het even stil wordt, heeft ze alweer een nieuwe prikkel modig

12 likes

ik wil haar niet shamen voor haar dateleven maar ze zei wel een keer dat ze een hekel had aan ‘feministische i dont need a man’-dingen want ‘yes you do’ ofzo dus zij heeft iig beelden waar ik het niet mee eens ben

4 likes

Ja ik snap wel dat het het gevoel oproept van die ene klasgenoot die altijd zei dat ‘ie niet geleerd had en vervolgens een 8 haalde, maar ik heb recent echt heel moeizaam een huis verkocht wat echt een kant en klaar huis was in gewilde stijl in een van de populairste steden van NL. Dit was typisch zo’n huis waarvan iedereen zou zeggen dat hij zo weg is voor veel te veel geld, maar dit was echt niet zo. Ik heb toen ook nog alles opnieuw geverfd en veel spullen weggehaald. Helaas is het dus echt niet zo zwart/wit ondanks gekte op de woningmarkt.

14 likes

Heeft Vera Camilla ergens aangekondigd dat ze met zwangerschapsverlof of social media pauze ging? Want het is al best lang stil op haar Instagram voor haar doen, en ze heeft gisteren ook geen video geupload zoals normaal op maandag. Hoop dat het goed gaat.

4 likes

Ik dacht net precies hetzelfde! Hoop ook dat het goed gaat. Was ze niet op vakantie misschien? Of was ze alweer terug?

2 likes

Misschien een zomerstop? Net zoals Sophie Ousri, die post dan vgm ook niks, zei ze op Snap tenminste!

3 likes

Zou voor Sophie heel goed zijn om die zomerstop permanent te maken denk ik

29 likes

Ze is bevallen! Zwangerschapsvergiftiging, dus kleine mannetje is wat eerder geboren. Staat een lieve foto op instagram.

7 likes

Ach wat een lieve foto

13 likes

Ik zie het nu net ja. 33 weken is wel vroeg, maar lijkt dus goed te gaan.

6 likes