Het influencertopic #26

Godsamme die demi boekelman spant ook wel echt de kroon. Wat de hellll. Mn oren!!! :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Wat een lieve foto!
En dubbele achternaam, heel leuk!

7 likes

Japke Janneke is weer zwanger. Ze zat in een fertiliteitstraject dus fijn dat het gelukt is!

6 likes

Ik zie haar regelmatig in de stad en vind haar zoo’n nare uitstraling hebben…

4 likes

Sharon Ipema (van die aso tweeling) maakt heel vaak reclame voor zo’n online gok spelletjes. En dat is verboden natuurlijk maar iets anders zit er vast niet in voor haar. Maar vandaag had ze een nieuwe filmpje gemaakt maar dan met haar 4 jarige dochtertje er ook nog eens bij. Ik had het gerapporteerd op insta en ik was niet de enige gelukkig want het is nu weg

27 likes

ik ga stuk

wel echt fucking belachelijk verder

12 likes

Oh hoezo? Op Instagram komt ze best leuk over.

4 likes

Ik vind het ook zo gek dat haar oudste dochter wel in beeld is, maar haar jongste niet.

6 likes

Huh heeft ze 2 kinderen?

13 likes

En de derde op komst toch ? :laughing:

5 likes

Is dit niet vanwege verschillende vaders en daar andere afspraken mee mbt in beeld brengen

2 likes

Heeft monica nou ooit nog een personal assistent aangenomen na die belachelijke vacature?

10 likes

Ja dit dacht ik ook, maar laatst vroeg iemand of de meiden van de zelfde vader waren en toen zij ze ja :laughing:

2 likes

Ik weet niet of dit echt onder influencer valt maar denk dat de meeste haar wel kennen n.a.v. “Daar gaan ze weer”: ons Bien. Ik vond sowieso in het programma dat zij haar man altijd afsnauwde en hij leek me echt een lieverd, maar goed ze is er nu dus vandoor met iemand anders blijkbaar:

5 likes

Het ging hier laatst over het andere gezicht van Monica en waar het aan lag, volgens mij heeft ze recent ook buccal fat removal gedaan. Vond het op haar laatste Tiktok met de eyepads ineens vrij duidelijk.

4 likes

Oh zij… Ze deed ooit mee aan de bachelor en kwam daar ook echt niet goed uit de verf en in Grazia schreef ze dat ze kleding stuk maakte in winkels om korting te krijgen.

4 likes

Ik kwam laatst toevallig die zwangerschapsaankondiging tegen en zag dat die jongste pas in april dit jaar geboren is? Dan ben je binnen 2 maanden oid weer zwanger, heftig.
Kijken of ze 2u1 ook zo gaat uitbuiten zoals Romy :sweat_smile:

8 likes

Jaaa inderdaad! Dit was altijd al een rare nare vrouw.

12 likes

En heeft ze ook niet ooit eens iets vluchtigs gehad met Martijn Krabbé?
Dat Grazia interview cirkelt nog wel ergens rond op het internet. Bijzondere vrouw, lol.

5 likes

Ik vind de grens tussen influencers (OG bloggers/vloggers) en FF boulevardtypes echt vervagen sinds sociale media echt vervagen :smiling_face_with_tear: Ik wil al deze mensen niet kennen.

32 likes