Isa’s vriend was toch nooit in beeld? Of een tijd geleden wel? Ik vind haar een van de leukere influencers, overigens
Niet in beeld, maar ze benoemde hem wel af en toe, en nu helemaal niet meer. ![]()
Misschien is er wel iemand overleden in zijn familie ofzo dan is het toch niet zo gek dat ze dat niet benoemt als hij uberhaupt nooit in beeld komt.
Ja tuurlijk, er kan zoveel aan de hand zijn, mensen speculeren gewoon graag. Ik vind ook niet dat ze ons een verklaring schuldig is.
Jaa en laatst noemde ze hem wel. Dat ze zin heeft om hem voor te stellen etc.
Lijkt me vooral knap lastig dat je het nooit goed kan doen. Iedereen heeft een mening. Noem je iemand niet is het niet goed. Noem je iemand wel, is het ook niet goed want dan heb je het te vaak over die persoon.
Hoop voor haar dat het wat beter gaat. Wel knap en goed van haarzelf dat ze zelf ervoor heeft gekozen te stoppen met 75 hard. Lijkt me ook enorm zwaar in haar positie, zelfs zonder het gene wat er speelt
Ja ik vind sowieso het hele concept van 75 hard echt heel problematisch.
Laat staan een paar maanden na je bevalling
Sterker nog, het is mijn derde kindje en ik heb dit nu niet in huis.
Loedermoeder
Doe je al aan 75 hard???
Ik CrossFit twee keer per week dus in die zin heb ik wel dezelfde hekel aan mezelf.
Ik vind 75 hard echt zum kotsen btw.
Dikke tip: je kan ook pannenkoeken maken met meel en een flesje bier. Een flesje bier per kind per week is wel prima toch?
Heb het even gechecked bij Nicola Ebbink voor de zekerheid, en het is prima!
Ja en bier heb je gewoon altijd in huis dus no problemo.
Ja, ik ken een econoom en die zegt ook dathet kan, dus bakken maar!
Ik wil niet gemeen zijn maar Sophie Ousri ziet er echt heel slecht uit in haar insta post. Ik dacht eerst stiekem dat dit misschien het fenomeen ‘‘ozempic hoofd’’ was, waar mensen het wel eens over hadden, stom van mij want ze heeft dit vaak ontkracht. Maar volgens mij speelt er echt veel omtrent de vader van haar kind en met haar mentale gezondheid.
Volgde haar de laatste tijd niet meer echt maar vind het wel verdrietig om te zien eigenlijk.
Gaat ook niet goed, geeft ze zelf aan. Ze moet verplicht haar huis verkopen en een heel stuk verder verhuizen ivm ex/vader en school van kind.
ik ging even kijken en er staan nu ongeveer 20 stories over dat het niet goed gaat inclusief volledige uitleg en screenshots van een gesprek met haar ex dus lijkt me wel duidelijk ![]()
Ja dat las ik ook, alleen meer met in gedachten dat dit zeg maar het topje van de ijsberg is en er dus nog véél meer speelt. Meer dan ze nu deelt. Het laatste wat ik een beetje mee kreeg een tijdje terug en misschien naïef van mij, was die rechtszaak maar dat het tussen die 2 nog oké was.
Edit, sorry ik zie trouwens dat ik niet alles even goed mee heb gekregen, het was veel en blijkbaar tekst en verhaal door elkaar.
Het screenshot met ex was me helemaal ontgaan en haar reactie erop heb ik enkel geluisterd zonder het verhaaltje erbij te lezen