Ik zie er toch echt anders uit als ik mezelf als verlept kwalificeer:
Lookje ![]()
En de volgende maand staan al deze kleren weer op vinted
Hahaha ik zag er gister echt minimaal 20 jaar ouder uit en alsof ik in de sloot was gevallen, na het fietsen door de regen. Niets wat bij dit lookje in de buurt komt ![]()
![]()
![]()
Ik snap wel dat je ergens niet kunt aarden, maar je hebt nou eenmaal een relatie met iemand die een kind heeft. Ik vind het bizar dat Jeroen dan maar kilometers verderop gaat wonen en Sophie hun maar moet volgen. Volgens mij woont zij op een hele fijne plek met een goed netwerk. Ik zou ook gefrustreerd zijn ![]()
Bedoelt ze met verlept misschien geelzucht?
Als dit verlept is, ben ik een halve dooie
Dat begrijp ik ook niet, in de periode dat stress bij mij zich hetzelfde uitte als bij Sophie, schaamde ik me voor mijn lichaam, als ik in de spiegel keek zag ik gewoon letterlijk ellende, het visuele bewijs van ‘dit gaat niet goed’. Maar dat is natuurlijk mijn ervaring er mee, iedereen gaat er anders mee om.
Maar zoals @Vuile_bitch zegt is dat ook wel een van de redenen dat ik minder ben gaan volgen.
Ik ben zelf verhuisd. En ja dat is niet ‘om de hoek’. Heel blij dat ik uit een omgeving ben waar ik me niet veilig voelde en hele nare ervaringen heb gehad. Dan rijd ik maar meer.
Heb je er wel eens aan gedacht dat er ook andere kanten aan verhalen van verhuizende ouders zit?
Sophie moet niks, maar kiest hier zelf voor. Ik vind het knap dat ze dat doet! Maar zo te lezen heeft ze geen gemakkelijke co-ouder.
Wat ik ook begreep dat er geruchten gingen dat Jeroen het op haar mentale gesteldheid wilde gooien.
Ik vind het echt naar het lijkt er op dat haar echt heel veel onrecht wordt aangedaan.
Nou lijkt mij ook niet geheel onterecht dat hij dat doet…
Is die kin nou teveel bewerkt of zit er teveel filler in waardoor ie in zon rare hoek staat. ![]()
Ik denk dat er teveel filler in zit. Want op al haar foto’s ziet ze er zo uit.
Vind het echt net Michael Jackson op sommige foto’s. Beetje doorgeslagen als je t mij vraagt 🫨
Vind ik ook!
Ik ben oprecht nieuwsgierig, waarom niet onterecht?
Let’s not
Sophie was toch diegene die toen het uit was allemaal tiktoks/of reels deelde met “kijk wij zijn uit elkaar maar wat zijn wij nog goed met elkaar hihaho”? Kan mij herinneren dat ik dat een tijd geleden iedere keer voorbij zag komen, ik volg haar verder niet.
Ja en ook hoe goed ze was met de nieuwe vriendin van haar ex