Ja wat dat betreft is zij echt van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan. Ben dan altijd wel heel benieuwd wat daar is gebeurd dat dat zo omgeslagen is. Maar beter deelt ze daar niks over in het belang van hun kind.
Jade Anna en haar verloofde zijn uit elkaar
Ja wow ze waren toch pas geleden verloofd? En nu dan āanders naar de toekomst kijkenā
Ze had ooit gezegd dat hij heel veel kinderen wilde en zij 1 of geen. Kan me best voorstellen dat dat uiteindelijk voor een breuk zorgt.
Woooow dit zag ik niet aankomen. Wat naar zeg
Je verlooft toch niet zomaar en zonder de toekomstgerichte gesprekken? I donāt know, maar er zal vast meer spelen
Maar dat wisten ze twee maanden geleden toen ze verloofden toch ook haha?
Maargoed ze is 21 en hij is voetballer dus ondoordacht is wel hoe het dan hoort te gaan.
Vind haar wel een goed voorbeeld trouwens voor jonge meisjes, ook toen ze Gio dumpte en hoe ze eruit ziet.
Ja misschien dachten ze allebei ach de ander schikt wel in ofzo.
Zij heeft haar eigen woning in NL pas reeds verkocht toch 𫪠daās wel zuur.
Ze heeft vast genoeg geld voor een nieuw huis
Ja precies, dat appartement dat ze hebben aangehouden in NL is van Kenneth
Ik wist niet dat dit woord nog gebruikt werd. Mooi om te zien dat het wel het geval is.
Alleen betekenen pas en reeds bijna hetzelfde toch? Niet om de taalnazi te zijn, want het viel me eerst niet eens op haha
Maar in deze zin niet! Ik kan alleen niet bedenken hoe het uit te leggen.
Edit: als ik de betekenis van āreedsā opzoek, is het weer anders dan in mān hoofd. Kan niet meer nadenken. Groet, voormalige taalnazi
Het zijn antoniemen ipv synoniemen dus het klopt ook niet in de zin, maar ik was ook zo gefocust op het woord reeds dat ik het niet gelijk doorhad.
Ik sta er zelf van de te kijken?! Ik gebruik dit woord nooit 𫪠dus geen idee of het zo klopt hahaha
Dat komt omdat het over woningen gaat, dan komt er automatisch makelaarstaal om de hoek kijken. Voorbeelden zijn: reeds, gerealiseerd, gesitueerd en echter. Er is er nog eentje waar ik nu even niet op kom⦠kak.
Fraai?
ik zou reeds eerder hetzelfde noemen als al(weer)?
GecreĆ«erd! Waarbij bv āer werd een leeshoekje gecreĆ«erdā makelaarstaal is voor āhier ligt een kussen op de vensterbankā.
Jaa dit is hem!