Dit en zij zat daar maar een beetje alleen te wezen in Rome. Denk dat een partner die voetbalt erg leuk is tot je er voor moet emigreren.
De keuken, welke uit komt in de gangâŠ
![]()
Voor mn gevoel komt deze breuk zo uit de lucht vallen?
Weet iemand waarom Channa Koerten is verhuisd naar Curacao?
Ze heeft met haar ex Quinten daar toch al gewoond en wou daar een B&B starten? Volgens mij was ze nu tijdelijk in Nederland
Ze heeft daar een huis/appartementen die ze verhuurd. Volgens mij duurde de verbouwing heel lang, waardoor ze weer terug ging naar Nederland.
Wellicht gaat ze nu ook definitief terug, omdat het uit is met Nordin? Maar dat is een aanname.
Elise Boers gaat weer naar Nederland met haar gezin omdat het te riskant is om met haar dodelijke notenallergie op Ibiza te blijven wonen (ambulances doen er veel langer over, vaker allergieën in Spaanse restaurants). Wel echt sneu voor ze, hadden daar net een nieuw huis
Ik weet van mezelf dat ik meer dan gemiddeld alles overdenk en beren op de weg zoek, maarrr bij dit denk ik toch wel hier denk je toch over na voor je emigreert en je huizen (ver)koopt enzo?
Ik vind het echt heel naar en vervelend voor Elise en gezin. Ik vraag me af wanneer ze een nieuw huis gaan kopen in NL. Ik durf er serieus geld op in te zetten dat ze na een jaar wéér gaan verhuizen, maar dan nu weer binnen Nederland. Zij hebben echt een verhuistik. Elke keer wonen ze in zoân prachtig huis, en dan toch binnen de kortste keren weer verhuizen.
Oh dat vind ik niet per se? Het is ook niet zo dat ze daar maar 3 maanden hebben gewoond en toen dachten âoh oepsie ff vergeten dat ik een dodelijke notenallergie hebâ. Ze is 1 keer (of meerdere?) in het ziekenhuis beland toch daar, en een notenallergie wordt telkens erger dus als je dan beseft: shit als dit nog eens gebeurt dan zijn de ambuâs er niet op tijd en dan ga ik dood⊠ja dan is nederland gewoon een veiligere optie. Dat is gewoon voortschrijdend inzicht, en goed dat je dan je plannen aanpast. Dan kun je nog steeds erg genoten hebben van de jaren dat je daar hebt gewoond.
Bovendien huurden ze dat laatste huis toch?
Het is toch een keer (bijna?) gigantisch mis gegaan in Spanje? Snap wel dat ze zich dan in Nederland veiliger voelt, helemaal als haar allergie steeds heftiger wordt.
Ja ze zullen binnenkort wel een âlandhuisâ kopen net als Vita en Joey en dat helemaal ver-Ibiza-en.
Oh ik snap wel dat het superernstig is en megavervelend voor ze! Maar juist door het dodelijke risico kan ik me niet zo goed voorstellen dat je naar een ander land verhuisd zonder eerst grondig te onderzoeken hoe het daar zit met notenblootstelling in restaurants en hoe snel de ambuâs ter plekke kunnen zijn en dergelijke. Maar nu denk ik misschien hebben ze dat gewoon gedaan, leek het vooraf echt goed te doen en blijkt het in de praktijk toch tegen te vallen. Dan zou ik ook na 1x meteen terugverhuizen. Wel echt heftig als je droomleven daar zo door beĂŻnvloedt wordt.
Ik dacht wel dat ze het huis in NL nog hadden. Geen idee of ze dus moeten/willen verhuizen.
Ja klopt, die hebben ze gewoon nog
Ze geeft zelf aan dat ze er enkele weken geleden een nieuwe allergie heeft bijgekregen wat heeft doen besluiten dat ze terug wil. Heeft dus niets met goed onderzoek doen te maken, maar omstandigheden die veranderen en de voordelen die dan niet meer opwegen tegen het risico.
Maar wat je emigreren noemt is in hun geval gewoon spielerij he. Je âemigreertâ veel makkelijker zonder alles te overdenken als je je huis aan kunt houden en het geld hebt om binnen enkele weken weer terug te zijn als het niet bevalt.
Ik volg haar niet meer op de voet, maar heeft ze dat huis dan de afgelopen drie jaar leeg laten staan? Ik neem aan dat je het wel verhuurd, tenzij het geld echt tegen de plinten klotst. Maar bij verhuur kan je natuurlijk niet 123 je huurders eruit zetten.
Het geld klotst tegen de plinten.
Maar ik denk ook dat ze binnen een jaar een soort boerderij kopen.
Volgens mij heeft ze ooit eens benoemt dat familie en vrienden er af en toe slapen.
Vita liet de badkamer doen in haar vorige huis en ging toen ook met haar zoontje in het huis van Elise zitten