Het influencertopic #26

Ja, en volgens mij kan die notenallergie ook steeds erger/gevaarlijker worden na een nieuwe allergische aanval.

Ik vind sommige reacties best flauw hier. Tuurlijk zal zie hier van te voren over hebben nagedacht, maar ik kan me ook best voorstellen dat je sommige zaken onderschat (zoals dat een ambulance makkelijk 30+ minuten kan duren voordat ie er is). En dat je :sparkles:ibizaleven​:sparkles: van te voren wat romantiseert, is ook niet heel gek toch?

Tuurlijk is het makkelijker zo vaak verhuizen als je veel geld hebt, maar die kinderen gaan ook gewoon naar school gaan. Ze zullen dat heus wel hebben afgewogen.

28 likes

Nee niet verhuurd. Ik woon in hetzelfde dorp, heeft echt al die jaren leeg gestaan.

5 likes

Ja idd ik kreeg net de video waarin ze het uitlegde voorbij, volg haar verder niet, maar kan mij goed voorstellen dat je door zoveel slechte ervaring steeds angstiger wordt. Ook omdat ze nu onverwachts een nieuwe allergie voor perziken heeft ontwikkeld. Het is echt doodeng als iemand een allergische aanval krijgt. Dat gaat ook gewoon in je hoofd zitten.

3 likes

Heftig ook dat ze al een allergische reactie krijgt als haar zoontjes nutella ophebben en ze haar alleen een knuffel geven. Kan me goed voorstellen inderdaad dat de angst er goed in zit als er ook nog eens nieuwe allergieën bijkomen.

5 likes

Een dodelijke notenallergie betekent niet dat het steeds erger wordt. Het kan uiteraard wel de angst vergroten

Sneu dat ze haar droom moet opgeven dat zal vast niet een makkelijk besluit zijn geweest.

7 likes

Ik ga wel stuk om de reacties op tiktok

“Wat in de yup” etc etc hahahaha

5 likes

Die Club Wally video van Wouter, niet te doen. Allemaal dezelfde types, allemaal hetzelfde shirt aan. Lijkt wel een cult van klonen.

4 likes

Volgens mij is het zo dat hoe vaker je de allergie reactie krijgt, hoe heftiger hij wordt. Dat gaf ze volgens mij aan in die video over die heftige allergie reactie op Ibiza een tijd geleden.

Edit: net gegoogeld en het klopt. Hoe vaker je blootgesteld wordt aan de allergie hoe heftiger de reacties kunnen worden.

14 likes

Dit klopt idd. Ik heb zelf ook een heftige notenallergie en mijn allergoloog zegt dit ook.

4 likes

Het klinkt toch als een plotseling besluit omdat ze in haar stories zegt over haar kinderen ‘het was een emotionele rollercoaster om ze naar nieuwe school te laten gaan en ze te zeggen dat we niet meer terug gaan naar Ibiza & dat ze hun vriendjes moeten missen’, alsof ze geen afscheid hebben kunnen nemen. En ze hebben net veel geld gestopt in de renovatie van het nieuwe huurhuis op Ibiza.

3 likes

Het klonk een beetje alsof ze hier waren voor vakantie en toen besloten hebben niet meer terug te gaan. Maar misschien klonk dat alleen zo door hoe ze het vertelde. Maar als het echt zo gegaan is dan lijkt dat me inderdaad wel heftig voor de kinderen. Mogelijk dat het allemaal snel is gegaan omdat ze dan nog de eerste schoolweek hier mee konden pakken?

11 likes

Ja ik denk het wel aangezien ze starten in groep 3, dan werkt het wel in het nadeel om later te starten.

4 likes

Elise wordt nu besproken op Q-Music omdat ze niet helemaal snappen waarom ze zo abrupt terug verhuizen, “als je dan met een dodelijke allergie gaat verhuizen naar een ander land, dan zoek je toch uit hoe het daar geregeld is als het mis gaat”

1 like

Ze hebben toch al een landhuis in Nederland

4 likes

Ik snap niet waarom iedereen hier zo’n mening over heeft? Op Reddit zag ik ook allemaal haatreacties. Laat die mensen lekker teruggaan naar NL, wat boeit jou dat?

98 likes

@Wildfire dit is wat ik bedoelde.

Heb er geen verstand van hoor, heb dit ooit in een story (?) of video van Elise gehoord. Zij zal het wel weten denk ik.

5 likes

Boeit niemand wat, mensen vinden het gewoon fijn om een beetje te zeiken op dit soort typetjes

3 likes

Over Reddit gesproken;
Die Danielle Walters (die vrouw die haar dateleven filmde en daarna een spon huwelijk had met een man die ongeveer het tegenovergestelde is van waarnaar ze naar eigen zeggen op zoek was) sub-reddit is echt extreeeeeem. Dat is een heel ander niveau van haat

4 likes

Ik zie zo veel reacties van deze strekking. Noem me naïef maar ik zou denken dat dat op Ibiza allemaal prima geregeld is en daar misschien ook gewoon vanuit gaan

11 likes

Kan me voorstellen (niet gezegd dat het zo is gegaan) dat je in Nederland ineens voelt met hoeveel angst/spanning je daar leeft.

9 likes