Het influencertopic #26

Afgelegen ten opzichte van wat? Serieuze vraag

8 likes

Jan verban heeft mij geblokkeerd op TikTok omdat ik zei dat het onverstandig was om zijn kleine dochtertje half naakt op internet te slingeren :upside_down_face:

6 likes

Hij heeft je Verban-nen. :clown_face:

43 likes

Afgelegen is relatief, weet niet waar ze wonen maar in influencertaal is “omgggggg de stad uit!!!” waarschijnlijk maximaal een kwartier rijden van Amsterdam ofzo

4 likes

Ik heb het opgezocht en ze zitten ongeveer 10 minuten rijden van het eerste horecaplekje/iets van beschaving

10 likes

wow echt off the grid!

18 likes

Dat is toch 20 min op de bakfiets onderschat dat niet!!

10 likes

Over t algemeen zie je bij ‘Randstad fluflu afgelegen’ de A10 door de achtertuin lopen

10 likes

Haha ja ze woont in Amstelveen toch? Heftigggg!

4 likes

Persoonlijk vind ik het wel ‘afgelegen’. Afgelegen is misschien niet het juiste woord. Ik bedoel; op loopafstand is geen horeca of supermarkt te vinden. Elise woont wat bruisender.

4 likes

Op Tiktok zie ik van die filmpjes van Camkey, soort minicamera. Ze vragen dan foto’s te maken van BN’ers/influencers. Genoeg die arrogant en niet leuk over komen. Nina Warink, Trobi :joy:

4 likes

Op Ibiza woonden ze heel afgelegen, niks in de buurt en bij het vorige huis reed ze zelfs iets van 45 min (?) naar de school van de kinderen. Denk niet dat het haar tegenhoudt weer te gaan verhuizen😂

13 likes

Haha je hebt helemaal gelijk. Het is mijn perspectief.

5 likes

Ik zag die van Nina voorbij komen en vond haar niet per se arrogant?Eerder beetje argwanend en dat begrijp ik wel.

Heb maar 2 filmpjes gezien hiervan maar ik vind het zelf wel bijzonder dat ze bekende mensen/influencers hiervoor ‘gebruiken’ en dus eigenlijk soort van gratis reclame maken met hun gezicht? Of ben ik nou heel naief en is dit gewoon gestaged en krijgen ze hier dik voor betaald?

8 likes

Ik begrijp wel dat ze er niet op zitten te wachten. Het lijkt me zo vervelend om in je prive tijd in het openbaar altijd maar aangesproken kan worden, tegen gesproken of foto’s van gemaakt worden.

11 likes

ja huh nina en kelvin zijn toch superleuke mensen die altijd alleen maar positief viral gaan???

8 likes

Vreselijk ja, noem een meer inhoudsloos koppel. Ik vind het zulke nietszeggende types.

11 likes

Lousje sassen die in het huis van haar zus en zwager mocht slapen tijdens gay parade omdat ze op vakantie zijn. Die hele erge anxiety heeft omdat ze niet weet of ze voordeur goed op slot heeft gedaan en hier pijn van in haar buik heeft al 2 weken lang. Waarom ga je dan niet in de tussentijd terug om het te checken? Wat aso ook

En dan afsluiten maar ik ga het op mijn adhd gooien dus kon er niets aan doen

7 likes

Ik zou zo boos zijn als ik dit achteraf zou horen. De deur bleek achteraf gezien op slot te zitten, maar je gaat toch kijken als je twijfelt? Zeker bij het huis van iemand anders?

(Ik ken overigens wel meer mensen die dit hebben en hun hele fotorol vol dichte deuren en stijltangen uit stopcontacten etc. hebben. Het is wel een ding. Maar omg check het.)

15 likes

Ja ik kan mij echt wel voorstellen dat dit soort dingen gebeuren en dat het ook wel met adhd te maken heeft maar waarom niet even checken? Aangezien ze het haar daarvoor wel iets heeft laten open staan

Ik vind het echt een bijzondere vrouw

4 likes