Ja vraag mij af of ze bedoeld met de sleutel dicht gedraaid ipv alleen de deur dicht. Want ze had de sleutel door de brievenbus gegooid. Dat kan je dan niet meer checken. Zou wel erg zijn als ze bedoeld op een kier ofzo haha.
Hoezo zou je het dan alsnog niet kunnen checken? Er zijn vast wel meer mensen met een sleutel van het huis. Is vast een veel kleinere moeite dan 2 weken met enorme anxiety rondlopen en alle rampscenario’s in je hoofd hebben dat alles weg is
Ik haat het zo als mensen dit doen!
ADHD is geen excuus om een eikel te zijn. Ik heb zelf ook ADHD en door dit soort stomme dingen gaan mensen natuurlijk niet anders over ADHD denken.
Dit moet ik echt gaan doen! Ik heb al te veel benzine verreden door terug naar huis te rijden en om het fornuis te checken wat vervolgens altijd uit staat.
Ik volg haar sporadisch maar door de dingen die zij doet komt ze op mij over als extreem verwend persoon. Ook hier neemt ze niet haar eigen verantwoordelijkheid, ze komt met een kutsmoes in de hoop dat anderen het wel voor dr fixxen ofzo.
Dacht eerst dat ze gewoon heel erg naïef was, maar ze geeft gewoon geen fucks.
Ik vind dat ook erg aso. Ik kan mij voorstellen dat een leven met adhd een ontzettend grote uitdaging is in het dagelijkse leven. Ik geloof alleen niet dat het altijd maar een excuus mag zijn.
Ze zegt ook in een ander filmpje dat ze een random gast heeft meegenomen na de gay parade en daarna geghost werd. Misschien vindt die zus dat wel helemaal oké maar kan mij niet voorstellen dat als je je huis ter beschikking stelt aan je zusje dat je het oké vindt dat een onbekende ook een nacht in je huis slaapt.
Ze blijft mij wel fascineren, vooral dat ze nu manager is in een strandtent. Dan kan je toch ook niet je adhd voor alles de schuld geven.
Ik ging stuk om deze comments onder Anna’s video’s. Ze prijst (nospon) plaknagels aan die er al 3 weken op blijven zitten en ze zweert erbij.
En dan dit in de comments😂
Geen shade naar Anna maar ik vond het zo droog.
Heerlijk geen huishouden doen, wil ik ook ![]()
Weet niet welk merk zij gebruikt maar ik heb doonails en die blijven gewoon 2 a 3 weken zitten tot mijn grote verbazing. Heel af en toe komt er eentje tussendoor los als ik denk dat ze een goede hefboom zijn voor een blikje, maar verder echt onder de indruk ervan.
En ze zei ook: die deur krijg je zo open met een pasje
Haha zou echt boos zijn als zus ![]()
Ik heb een lampje naast mijn voordeur en als ik die op slot heb gedaan dan knippert die een paar keer groen, daar maak ik een live foto van en dan kan ik zowel op de foto als op de live foto die knippers zien ![]()
En daarnaast heb ik inderdaad ook heel veel foto’s van het fornuis/de oven/stopcontacten. Als ik een lange dag van huis ben zelfs van mn twee katten zodat ik weet dat ze niet in een kamer zonder eten en drinken zijn opgesloten. Anders moet ik ook echt terug want dan kan ik niet gerust de deur uit.
Haha ja dat met de katten en open deuren doe ik ook! Dat met die lichtjes klinkt top.
Katten check ik altijd voor ik ga, en die lullo’s verstoppen zich altijd als ik haast heb.
Iemand die post van Ezra van Hamelen gezien? Over content maken op social media.
Ik ken haar en haar familie helemaal niet. Maar denk dus eigenlijk dat dit te weinig (of niet) gebeurt, waardoor ze zo verwend blijft doen.
Ja maar volgens mij maakte ze zich meer druk dat als er was ingebroken ze dan niet naar LL kon.
Ja ik vond het vrij nietszeggend
Haha ja, ik denk dan: oké dan doe je het niet of dan doe je iets anders
Oke… maar als je kan onthouden een foto te maken kan je dan niet ook onthouden de stekker uit het stopcontact te halen? Of werkt dit niet zo?
Of heb je wel eens gedacht ‘wow ff mijn foto bekijken, even om zeker te weten dat de stekker er uit is’ en dat je dan kijkt en tot je grote ontsteltenis toch een stekker in het stopcontact ziet? ![]()
![]()
Of is dit vooral om die structurele zorg en twijfel weg te kunnen nemen?
Soms denk ik dat ik add heb, maar misschien toch niet want dit herken ik niet zo
Ik vind dit eerder dwangmatig klinken dan typisch add/adhd maar kan natuurlijk ook beide.
Ik heb ADHD maar herken dit totaal niet, toevallig stond mijn deur net wel op een kier toen ik terugkwam ![]()
Al die nietszeggende influ’s ook die het liken of in de comments het er roerend mee eens zijn
Nee dit is meer OCD idd. Dat ik aan mezelf kan twijfelen en dan rampscenario’s ga bedenken. Vooral bij handelingen die een automatisme zijn. (Heb ik echt de deur dichtgetrokken of heb ik dat gewoon onthouden van gisteren).
Ik heb er met name last van als ik meer stress heb, maar voor de rest ben ik best normaal.
En denken dat je ADD hebt aan de hand van random feitjes van anderen of social media is vaak sowieso 9 van de 10x niet zo. Je herkent lang niet alles, en al zou je dat, zolang iets niet problematisch is of je belemmert in je dagelijks leven is het vaak gewoon niks.