Oprechte vraag: wie is Foefje eigenlijk? En waar is hij/zij bekend van?
ik dacht dat ze eerst telkens positief reageerde op dat account? van ‘oh wat leuk deze nostalgie’ enzo
haha ik vind dit echt een grappige vraag maar mascha van beautygloss (een van de eerste grote beautyblogs van nl) en haar man noemen elkaar altijd foef/foefje. dus foefje kan refereren aan zowel mascha als haar man gregor
Ik gok dat er wordt gerefereerd aan Foefje van het forum die altijd dit soort vragen stelt ![]()
Al lang niets meer van gehoord trouwens haha
Ja deed ze ook. Ik weet niet hoe “naar” de video’s over Krek zijn, maar deze comment is wel echt een 180 van hoe ze er voorheen op reageerde
oh ja ik dacht door die foefcore video hierboven dat ze de echte foef bedoelde haha
@PaulieBleeker ja dat valt me ook op, en dan ook ‘ik had het aan het begin al door’. terwijl ze eerst gewoon meelachte? ze zegt ook dat ze eerst twijfelde of het als grapje bedoeld was maar dat de vibe nu duidelijk is, spreekt haar eerste reactie tegen maar goed. en vervolgens zegt die foefcore dat het account stopt maar er is 1u geleden nog gepost haha. ik vond al die oude fragmenten ook heel grappig om te zien maar snap ook wel dat het een beetje overkomt als uitlachen eigenlijk
foefje is thuis
Ik vond het echt nostalgisch om het terug te zien. Het zijn toch letterlijk alleen oude beelden die zij post van fragmenten uit vlogs die nog steeds op YT staan.
Verder zet ze er niks bij toch? Het zijn ook vrij aparte fragmenten tbh, maar ja Mascha heeft het zelf online gezet.
Ik vraag me trouwens wel af wat Elise Boers met hun kat heeft gedaan nu ze zo (naar het lijkt) halsoverkop zijn terug verhuisd. Zie daar meer mensen naar vragen maar nog geen reactie.
Ik snap echt oprecht niet dat mensen zich hier druk om maken. Wat denken jullie oprecht? Dat zij die kat ergens gedumpt heeft
. Lijkt me wel dat ze gewoon een fijn ander huisje voor die kat op Ibiza hebben gezocht of die kat mee naar NL hebben genomen…
Volgens mij hopen mensen echt dat zij die kat ergens heeft achter gelaten, zodat ze weer kritiek kunnen hebben op haar.
Mijn dure limited chi-tang heeft ooit een keer zolang, onder m’n deken liggend, aangestaan, dat hij is doorgebrand. Rip stijltang, ik had hem hooguit 5x gebruikt ![]()
Is dit echt? Ik heb het juist wel eens als tip gekregen van een poh toen ik een periode heel vergeetachtig was door stress ![]()
![]()
Ja maar als je vergeetachtig bent is dat wel anders dan als je de diagnose ocd hebt. Dan wil je juist leren om om te kunnen gaan met de onzekerheid
Nou ja die kat is destijds aan komen lopen en ik kan me niet precies meer herinneren hoe het kwam, maar wel dat ik nog weet dat ik haar er in het begin vrij nonchalant mee om vond gaan. Ik heb uiteraard geen flauw idee hoe het zit en ik hoop zeker niet dat ze die kat ergens heeft achtergelaten zodat ik kritiek kan hebben op haar? Ik hoop inderdaad ook dat ze een fijn huisje voor hem hebben gezocht maar ik snap wel dat mensen daar benieuwd naar zijn.
Dat snap ik dus oprecht niet. Waarom zou het je boeien wat er met de kat van een influencer is gebeurd. Alsof ze die kat daar heeft achtergelaten om het maar zelf uit te zoeken nadat hij weet ik veel hoe lang bij hun verbleef en eten kreeg.
Er zijn helaas genoeg mensen die dit gewoon doen. Daarmee wil ik niet suggereren dat zij dit gedaan hebben. Maar jij doet of dit een volkomen absurd idee is en ik wou dat het dat ook was. Maar er worden helaas regelmatig huisdieren gewoon aan hun lot over gelaten als de eigenaar met vakantie gaat of verhuisd.
Joehooeee! Ik ben thuis
Wie van jullie twee deed steeds alsof ze Michelle Bollen niet kende?
Ik was het niet! Ik ken geen ins en out van Michelle maar ik weet wel wie ze is.