Het influencertopic #26

Oh dan ben ik wel benieuwd waarom @foefje dat steeds deed?

7 likes

Japke Janneke is zwanger. Ik begrijp dat ze blij is want ze zat in een fertiliteitstraject, maar jémig. Meteen alles is zwangerschapscontent.

6 likes

Betekent toch niet dat Elise dit doet? Ik snap nogmaals niet waarom zij verantwoording moet afleggen over haar kat op het internet aan mensen die zij niet kent. Is toch niet hun of jouw zaak.

5 likes

Dat maken mensen zelf wel uit. Wat doe je dan hier op een topic over andere mensen?

4 likes

Maar dat het niet mijn zaak is kan je toch over alles zeggen wat influencers doen?

En nee ze hoeft geen verantwoording af te leggen maar als ze al tijden een huisdier hadden en nu naar NL verhuizen zonder dat het huisdier nog in beeld komt of erover wordt gesproken dan vind ik het niet gek als volgers er naar vragen.

11 likes

M’n hele wodka-Sprite door de bus helaas om haar naam???

13 likes

Ik denk eigenlijk ook dat die kans juist erg groot is. Genoeg mensen die zo met een ‘aangelopen’ kat omgaan

10 likes

Huh? Als een dier slecht behandeld of achtergelaten wordt vind ik dat boeiend of het nou een influencer is of niet, wat een rare uitspraak??

34 likes

Ja en meteen ook heel erg de nadruk op nog steeds veel sporten, maar telkens wel weer zwangerhaakje.

3 likes

ik moest net ineens denken dat vera een tijdje videos maakte met een stylist en dat zij toen opeens helemaal door het lint ging tijdens corona :sob: weet iemand dat nog? toen werd ze opeens zo’n geradicaliseerde wappie en ging ze helemaal ruzie zoeken met vera op twitter haha

8 likes

Was dat niet Edith?

12 likes

Ja edith dohmen

8 likes

ja haha ik ging zoeken maar kon die discussie niet vinden. echt gaar was zij

5 likes

Lol, het is soms die obsessie van mensen met huisdieren van influencers. Mensen gaan er vanuit dat zij haar kat daar ergens heeft gedumpt en ze moet ons volgers daar verantwoording over uitleggen wat ze met die kat hebben gedaan. DĂĄt vind ik onzin, dus je trekt het totaal uit zijn verband, maar ok.

5 likes

Alleen maar goed dat mensen geven om het welzijn van die kat imo

24 likes

Ik vind die ‘obsessie’ met het welzijn van dieren van influencers echt een van de meer rationele dingen in dit topic hoor. Echt belangrijker dan wanneer iemand voor het laast over haar vriend heeft gepost en wie wie volgt etc. (En daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet smul van de onbelangrijke dingen, maar ik vind het echt gek om hier kritiek op te hebben)

18 likes

Ja maar zij gaat toch niet zeggen van ‘oh die kat, ja die hebben we gewoon naar buiten getrapt en niet meer naar omgekeken’. Dus ja, je kan je zorgen maken (vind ik trouwens vrij overdreven over het huisdier van iemand die je niet kent) maar zij is niet verplicht om verantwoording af te leggen

6 likes

En er is gewoon geen reden te vermoeden dat ze de kat aan zijn lot hebben overgelaten. Dat ze er niets over zegt/ filmt wil niet zeggen dat ze een slechte keuze hebben gemaakt tav die kat.

17 likes

Boeieeeeend

9 likes

nee dit voegt lekker veel toe

17 likes