Het influencertopic #26

Dit dus! En wat @Beutyschooldropout zegt. Kon het alleen niet zo goed verwoorden als jullie :grinning:

7 likes

17 likes

Het stopt ook niet vanzelf. :sob:

5 likes

omg die video van zaar goedemans (nu verwijderd helaas maar goed te vinden op tiktok) waarin ze klaagt dat de bouwvakkers in haar huis zo naar zweet stinken en of ze ze niet moet aanbieden hun kleding te wassen of deo geven :joy::joy:

20 likes

Hahahaha omg ja dat krijg je soms als je hard werkt, zou ze eens moeten proberen :sweat_smile:

7 likes

Ze klaagt nog net niet dat ze ook bij haar naar de wc gaan

9 likes

Waarschijnlijk staat er een dixi in de tuin, aardig van haar hè

7 likes

Wow flashback naar die discussie of je bouwvakkers de wc kan weigeren in je huis :sob:

5 likes

wow

16 likes

Sorry ik ben erg laks met spelling op mijn telefoon. Plus ik ben moe

8 likes

Ik heb een bouwvakker in mijn omgeving en die gebruikt inderdaad geen deo, want dat is voor vrouwen.

5 likes

“En ze doen super goed hun werk”, daar had ze moeten stoppen. Wat een vreselijke meid

3 likes

Isa Sitskoorn komt vanavond om 18.00 uur met een life update. Hoop niks ernstigs.

3 likes

Ze laat toch blijken dat dr relatie uit is, maar kan ook clickbait zijn voor de rumours natuurlijk.

8 likes

Maar als je relatie uit is zeg je toch niet; ik hou óngelooflijk veel van hem en ik ben zó trots op hem

8 likes

Dat doen toch al die bekende mensen. Bij elke showbizz breuk lees je dat er nog zoooo veel liefde voor elkaar is maar dat hun levens een andere kant op groeien ofzo.

10 likes

Tja je kunt moeilijk zeggen dat hij een enorme klootviool was die de toiletbril constant omhoog liet.

13 likes

In vergelijking met het moddergooien van sommige influencers zou dit nog subtiel zijn.

7 likes

Levert wel meer comments op denk ik dus meer monnies

2 likes

Haar partner is weggeweest ivm mentale gezondheid. Hij komt vanaf morgen weer thuis volgens mij.

3 likes