Jeetje, ik zal wel ongesteld moeten worden maar krijg echt tranen in mijn ogen van haar video
Nou iedereen kan weer lekker slapen hoor, de kat van Elise blijft lekker op Ibiza in het huis!
En ze heeft 2 nieuwe!!
Ik kom er nu pas achter dat Isa Sitskoorn en Isa Kriens niet dezelfde persoon zijn. Ik dacht de hele tijd dat Isa een jurist turned New-Ager turned corona wappie turned volger van Jezus Christus was maar dat is blijkbaar alleen Isa Kriens.
Wow ik ging Isa Kriens opzoeken want … bestaat die nog? En die is gewoon weer een volledig andere kant op geslagen dan haar “ZELLUF nadenken” truien ![]()
God toch?
volgt iemand yoo jieun, die thaise meid uit korea die ook modellenwerk doet?
zij had vorig jaar zomer kanker gekregen en toen een paar maanden later was ze schoon verklaard. daarna maakte ze een hele serie over ‘beating cancer’, optimaal genieten van haar leven enz. maar nu onthult ze dat ze eigenlijk al maandenlang weet dat haar kanker terug is. dus toen ze al die video’s postte over haar genezing wist ze al dat ze weer ziek was maar ze hield het verborgen voor de wereld vanuit angst. echt zooo erg, ze is ook pas net 25 geworden
Ik moest dit weekend ineens aan haar denken en was benieuwd hoe het ging… echt ![]()
![]()
![]()
![]()
Las ook dat Julia Dang borstkanker heeft.
Parasociale relatie gone too farrrr
Omdat het me raakt dat iemand zo goed verteld over issues met mentale gezondheid? Ik ben sowieso wel een huiler (boeken, films, etc.) maar ik denk niet dat het súper gek is dat ik me hierdoor laat raken. Ik heb ook iemand dichtbij me die meerdere malen opgenomen is geweest in een psychiatrische kliniek, dus ik vond de video herkenbaar (en dat is fijn aan social media). Maar goed, thanks voor je input. Hoop dat het je dag een stukje beter heeft gemaakt dat je dit tegen mij hebt gezegd ![]()
Wow of iemand heeft gewoon empathisch vermogen? Damn girl ![]()
waarom reageer jij altijd zo onaardig hahaha jezus
Dat is toch sommigen hun hele persoonlijkheid hier.
Ik volgde Isa niet maar wat een heldin zo sterk. Pittig man, de eerste weken na een baby, herstellende van een keizersnede en onder de hormonen voor 2 kinderen zorgen en je partner moeten missen, ondertussen werken. En je zo krachtig je uitspreken tegen de online gossip ![]()
Omdat ze daar goed op gaat
Ik huil nauwelijks tot niet en dat verhaal van Isa is gewoon echt heel sterk.
Herkenbaar, het raakt me ook. Helaas vorig jaar zelf ook meegemaakt. Partner 15+ weken intern opgenomen en ik alleen met onze kinderen
. Helaas heeft onze relatie het niet gered. Ik hoop hun relatie wel!
Pff Japke Janneke die al een paar keer benoemde dat ze een gender reveal ging doen en later zei dat ze niet zeker wist of ze het gaat delen wat het geslacht is (helemaal aan haar natuurlijk), maar benoem het dan niet telkens. Nu ook weer een filmpje dat ze de taart aansnijdt, en dan net stoppen voordat je het ziet. Zal wel comments genereren 🫠
Omdat @DonnieDarko een relikwie uit het EGF tijdperk is en dat botst hier soms maar het is wel belangrijk dat die energie er is, het is zo ongeveer het enige dat ons beschermt tegen totale Vivaficatie.
Ik vind dat pestgedrag inmiddels echt triest eigenlijk. ‘Scoren’ met snarky opmerkingen waar niemand beter van wordt. Vraag me dan oprecht af of je helemaal ok bent