Het influencertopic #26

Maar ze scoort er nooit mee, meer gezeik dan likes.

Houdt het leven wat luchtig! Je gaat het pas missen als het er niet meer is en we elkaar hier de hele dag digitale knuffels gaan toewensen tussen het klussen voor een baby met manlief door.

22 likes

Ja ze gaat wel goed op aandacht :sweat_smile:

10 likes

Ja, ok, je hebt gelijk. Ik ben ook gewoon salty nu omdat ik ā€˜m gisteren kreeg

5 likes

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::two_hearts::two_hearts::two_hearts: one luvv babes

13 likes

Ja die relikwie is echt zo. 5 jaar geleden m’n account verwijderd, toen was ze er ook al met dezelfde opmerkingen.

4 likes

Jip Dijkstra twijfelt over een bod uitbrengen op een grachtenpandje. Huis is 1.2 miljoen

Sorry maar totaal ongeloofwaardig toch elke keer die TikToks dat ze blut is geen geld heeft en een ramp met geld. Ergens ben ik wel jaloers, absoluut

5 likes

Ohhh ik dacht dat dit een bezichtiging puur voor de fun was :joy: En niet per se serieus. Anders bizar.

3 likes

Heeft zijn geen rijke ouders ofzo haha ze komt uit Amsterdam en werkte hiervoor bij een antiek winkel

3 likes

Zou zomaar kunnen. Iig lid van Vindicat. Maar ze is wel nog maar 26, dus zou het een aardig bedrag vinden.

2 likes

Lid vindicat = rijke ouders.

8 likes

Het appartement wat ze nu woont is ook koop en van haar kwam ik dus via die tiktok achter. Daar zal allicht een leuk stukje overwaarde op zitten (ongeacht waar het geld voor de aankoop in eerste aanleg vandaan kwam).

6 likes

Wat is Monica teringsaai geworden zeg.
Dure spullen, pilates, Romee, weinig eten. :infinity:

31 likes

Ja dan snap ik het een klein beetje meer
Al is ze wel open dat ze tot voor kort 2700 netto verdiende voor fulltime baan. Denk niet dat ze daar eerder een huis van heeft kunnen kopen. Maar ja rijke ouders verder alle love voor haar want ik waardeer haar wel als influ

OkƩ haar vader staat in de Qoute top 500 met een insane vermogen. Ik denk dat ik haar niet meer zo serieus neem wanneer ze zegt dat ze weer zo blut is en maar moet zien hoe ze de maand moet rondkomen.

4 likes

Wie is haar vader dan?

5 likes

Tsja het is een influencer. Je kunt dingen van influ’s vaak met een korrel zout nemen joh. Alles voor de content en de likes!

5 likes

Ja? Ik vind haar echt heel irritant, ze doet zo triomfantelijk ofzo, kan haar filmpjes niet afkijken omdat ik haar zo irritant vindt :sweat_smile:

12 likes

Maar eigenlijk was dat altijd toch al wel?

Ik vond Romee eigenlijk helemaal niet zo leuk. Zag laatst een vlog en dat was ook doodsaai. Een What I eat in a day en echt eten zie je haar amper.

3 likes

Leon D … 420 miljoen geschat vermogen

5 likes

Ja ik vind haar ergens wel grappig maar ik herken vooral het leed met mannen

5 likes

Ik ben vast mega spuit 11. Maar ik heb nooit geweten dat de vader van Josh V het bedrijf Albelli heeft opgericht.

28 likes