Kwestie van tijd
Grappig dat je m Leon D noemt terwijl Jip Dijkstra meerdere keren in dit topic genoemd wordt
Haha je hebt gelijk.
Oh nou dan is een grachtenpand van 1.5 miljoen niks toch
geworden?
Nee klopt maar het is dat iemand dat hier schreef dat ze dochter is van een van de Qoute (reactie is al verwijderd zie ik). Dan verbaast het mij niet dat een appartement aan de gracht zeker een optie is voor haar.
Ik dacht gisteren dat het puur op haar influencer carrière is wat mij stug lijkt aangezien ze vorig jaar nog in loondienst zat en nog geen cijfers van jaren zzp omzet heeft.
Ik vind saai niet echt het juiste woord. Ik vind haar meer oppervlakkig, maar imo was ze dat altijd al. Vind haar humor wel echt top.
Of laatst ‘Fiod doet inval bij Charles R’ (…) ‘ De zoon van Emile Ratelband heeft’
Staat heel suf inderdaad, maar is gewoon wettelijk geregeld om iemand alleen bij de initialen te noemen als diegene verdacht/veroordeeld is.
Nee dat is niet wettelijk geregeld, media bepalen dat zelf. Is wel een soort mediacode, iedereen doet het. Tenzij het potsierlijk is. Je zal niet iets lezen over minister-president Rob J. Maar deze voorbeelden hierboven zijn ook wel redelijk idioot haha
Goed om te weten, thanks!
Ik kende die Jip dus niet en heb even gekeken maar ik zie een vergelijking met claire lucia met al die stemmetjes en gekke bekken dus meteen afgehaakt
O en waarom al dat gezeik over geld continu terwijl papa rijk is blijkbaar? Niet geloofwaardig dus
Een groot deel van nieuwe generatie influencers komt uit een totaal andere klasse dan de generaties ervoor. Ze zijn worden geen influencer omdat ze leuk zijn, maar omdat ze rijk zijn. We kijken nu echt naar een totaal andere groep (qua achtergrond) dan waar het ooit mee begon.
Ga stuk om dat off all places in Amsterdam je droomplek de grachtengordel is.
Dat wist ik niet al kan ik mij dat wel voorstellen. Kijkend naar Isa Sitskoorn, Marlou Winkler, Beryl van Drongelen.
Grachtenpand lijkt mij ook vreselijk met overlast van ongedierte en zoveel toeristen.
Dat doet tegenwoordig bijna iedereen, heel jammer
Ik dacht dat Jip een opleiding tot makelaar deed? Of heb ik weer eens half opgelet?
Deed ze wel in ieder geval.
Ja dan woon je 1,5 miljoen tussen de ratten en mensen die continu voor je huis stil gaan staan om een foto te maken. Maar hey, je woont wel in een grachtenpand!!