Het influencertopic #26

Als twintiger op de grachten wonen is echt ontzettend leuk (bron: Grace in de 2010s)! En als je rijk bent daarna ook nog wel. Dus snap dat een jonge fluflu dat wel wil.

21 likes

Maar die Jip heeft toch drie kinderen, tiener moeder toch? Dan heb je sowieso niks aan je twenties.

Jipp Heldoorn bedoel jij.

7 likes

Oh ik weet weer eens niet waar ik over lul :joy:

Sorry ik zie de naam Jip en denk est. 2002

4 likes

Nee zijn veel Jips, deze is 25

@grace aha, ik vind het op veel plekken zo ongezellig ogen

1 like

Een vriendin van me is inderdaad rijk en woont in een grachtenpand in Amsterdam en daar is niks naars aan. Het is prachtig

35 likes

Ik werk er nog steeds en kan er echt van genieten. Het valt op de gracht zelf ook wel echt mee qua drukte vergeleken met veel andere plekken. En toen ik er woonde hadden we ook echt een buurtje met bewoners en winkeliers en cafés enzo, heel gezellig. Maar de huizen zijn alleen leuk als je veel geld hebt om het mooi te onderhouden of een jong iemand bent die wel een beetje shabby wil wonen idd.

9 likes

Ja zij heeft het ook altijd gezellig. En tijdens Pride heeft ze natuurlijk een topplek en ook als het Prinsengrachtconcert is. Ik ben echt jaloers op een verder-het is je gegund manier haha

4 likes

Wauw de empty house tour van Bonnie!! Prachtig huis

20 likes

Ja dit wilde ik ook net zeggen, echt mooi zeg! Wat een geluksvogels. Alles is zo mooi afgewerkt! Ik vind vooral die eerste verdieping heel mooi, die badkamer en slaapkamer

4 likes

Heel mooi ja! Wel grappig dat ze zelf zegt dat ze keuken enzo ook hetzelfde zou verbouwen, maar dan goedkopere keuzes zou gemaakt hebben haha.

9 likes

Wauw echt prachtig ja, wat een droomhuis! Ben heel benieuwd naar de prijs. Zo’n groot huis en dan zochten ze volgens mij ook wel in gewilde wijken.

5 likes

Echt super mooi, ben heel benieuwd naar hoe ze het gaan verven en inrichten

4 likes

Ja ongelofelijk wat een mooi huis en zo goed afgewerkt! Niet te filmen. Echt heerlijk dat de vorige bewoners zoveel energie in dat huis hebben gestoken, en alles tot in de details hebben verzorgd.

Ik ben altijd zo jaloers op mensen die dat doen, hun huis zo netjes en luxe verbouwen.

18 likes

Wow ben er even snel doorheen geskipt en inderdaad echt super mooi en dat hadden ze zelf nooit zo voor elkaar gekregen want dan had er sowieso een pvc vloer gelegen en nephouten details etc en dan is het meteen al niet meer zo goed als dit! :joy:

9 likes

Ook heel fijn om te horen dat ze alles zo mooi vinden en het zo willen houden, ipv alles eruit gaan slopen

12 likes

Ik heb deze woning destijds opgeslagen. Als droomhuis maar nooit haalbaar huis :smiling_face_with_tear:

Maar hij stond te koop voor 875

58 likes

Sophie Ousri heeft een lange update over wat er allemaal is gebeurd. Respect hoe ze er mee omgaat en waar ze allemaal heeft moeten dealen. Haar ex en zijn nieuwe vriendin hebben haar cynische humor tegen haar proberen te gebruiken en alles wat ze online heeft gedeeld.

7 likes

Ja echt een geweldig huis. Volgens mij ook nog een redelijk centraal gelegen in de stad. Wat een droomhuis.

8 likes

Wow, dat valt me nog soort van mee?? Het is waarschijnlijk pittig overboden, dus ik gok richting een miljoen?

Het is een prachtig huis en zo leuk om te zien hoe blij ze ermee zijn.

11 likes