Oh dat vind ik echt ontzettend meevallen, zo’n tuin, meerdere woonlagen, goed energielabel (gok ik vanwege warmptepomp?).
Yoo echt een gestoord huis
Ja wat in de Monica Geuze is dit voor huis echt zo mooi
Een van m’n hobbies is influencerhuizen zoeken op Google maps en ik heb ‘m gevonden!!! Idd met de vraagprijs van 875.
(Ik zou zo’n adres nooit delen trouwens)
Ja, zeker een mooi huis hoor, maar hoe verziekt is de woonmarkt als jullie denken dat 875 met pittig overbieden meevalt voor een rijtjeshuis met super veel inkijk van alle kanten. Ik vind dit echt duur voor wat het is.
Een “rijtjeshuis” met ziek hoge plafonds etc en in een grote stad?
Gooi jezelf weg
Hahaha nou zeg. Ik vind het echt een prachtig huis hoor, ik vind de woningmarkt gewoon verziekt dat dit voor bijna een miljoen gaat.
Als je dit een normaal rijtjeshuis vind ben je zelf echt compleet delulu. Het is mega groot, in een grote stad. Mega mooie details. Een lekkere tuin. Het is niet een gewoon huis ofzo ![]()
Vind het echt een groot huis met grote tuin, zeker voor de locatie. En dan ook helemaal af en luxe afgewerkt. Vind 875 ook meevallen, had 1 miljoen+ verwacht
Waar zeg ik dat het een normaal rijtjeshuis is? Ik zeg rijtjeshuis en dat is een feit. Het is vast marktconform (geen idee wat de locatie is en hoef het ook niet te weten - grote stad/rotterdam zegt niet zoveel) maar ik heb een heel ander beeld bij een huis van een miljoen en ik wéét dat dat delulu is.
Dat is mijn punt. Huizenprijzen zijn fucked.
Ja ik snap je wel, voor een miljoen verwacht je toch een vrijstaande villa met zwembad in de tuin. Is niet meer van deze tijd, maar zo zie ik het ook in mijn hoofd.
Zo leuk hoe enthousiast & dankbaar ze beide zijn, dat het hun forever huis is. Echt een prachtig huis en zo ruim ook met die hele hoge plafonds, souterrain, 2 badkamers, 2 balkons en een tuin in de stad. Heerlijk!
Buiten dat ik het met je eens bent dat de huizenprijzen helemaal leip zijn, zegt dit toch juist heel veel? Je betaalt toch ook enorm voor de locatie. Als dit zelfde huis in een dorpje in Drenthe zou staan, zou de prijs flink anders zijn gok ik.
875 is de vraagprijs hè. Als dit Amsterdam is, tel er dan maar gerust 150k bij. Huizen worden hier heel laag in de markt gezet zodat flink overboden wordt.
Hmmm kweenie dat zijn toch niet de enige twee smaken?
Had eigenlijk de hoop van niet ![]()
Haha nou op egf had je dus supervaak de ‘sending digital hug’ en die mis ik (ook) niet
Haha noem je een pand op de Prinsengracht ook een rijtjeshuis? ![]()
Is echt midden in de stad dit huis.
875 was de vraagprijs maar de WOZ in 2025 was 967.000 euro. Dus dat zou ik dan tellen als ondergrens voor de verkoop ![]()
Wow ik ben de video op gaan zoeken want volg haar verder niet maar ze heeft maar 70k volgers op Youtube?? Ze verdient natuurlijk nog een hoop met andere dingen, samenwerkingen op insta etc etc etc maar wooow bizarre prijs wel!
Ik volg(de) haar ook niet, ken haar eigenlijk alleen van hier, maar ben de video gaan kijken en haar ook meteen gaan volgen want love verhuisvlogs. Wat een prachtig huis! Geen idee waar in Roffa het precies is (hoe ik ook niet te weten, zo parasociaal ben ik niet en wil ik ook niet zijn), maar als het inderdaad enigszins centraal is valt de vraagprijs me 100% mee, zeker met zo’n afwerking en zoveel ruimte. Weet dat mini-appartementjes aan de rand van de stad al voor zo’n 2-2,5 ton gaan, en dit is echt 4x zo groot en met een kelder en tuin ook nog.