Ja love de locatie en de ruimte en het is wel luxe maar ook echt niet mijn stijl nee (brrr die Franse houten deuren en trapleuning)
Ja en verder natuurlijk gewoon fucking jaloers hoor
Ja love de locatie en de ruimte en het is wel luxe maar ook echt niet mijn stijl nee (brrr die Franse houten deuren en trapleuning)
Ja en verder natuurlijk gewoon fucking jaloers hoor
Ja ben ook niet zoân type die in huis Ten Bosch wil wonen, maar als ik moet, dan moet het maar, dat zou ik wel kunnen denk ik. ![]()
Maar alle gekheid op een stokje: ik vind de vloer behoorlijk lelijk, en dat wit in de badkamer, zo verschrikkelijk saai. Maar goed deze zaken veranderen is duur en een behoorlijke kapitaalvernietiging.
Nick heeft ook wel echt een goede baan natuurlijk en haar appartement is denk ik voor meer dan 6 ton verkocht dus dat telt ook wel lekker op!
Ohh nee vind ik juist niet, vind dat ze echt een goedkope smaak heeft
terwijl dit huis echt smaakvol is
@TanteBetje ik vind die vloer echt heel nice
Ik denk wel dat Bonnie veeel meer verdient dan Nick hoor
Ik snap niet waarom mensen nog verbaasd zijn over het feit dat een influencer en een persoon met goed betaalde baan + een appartement die zeer waarschijnlijk goed verkocht is zoân huis hebben gekocht?
In mijn omgeving zie ik ook steeds meer mensen die in een goede tijd hebben gekocht, nu verkopen en vervolgens een huis van 8 ton kopen terwijl ze modaal of net iets boven modaal verdienen. Dat is nou eenmaal hoe dat gaat en de ongelijkheid wordt alleen maar groter dus wen er maar aan
Ik volg Bonnie al lange tijd niet echt meer, maar leven zij niet vrije âzuinigâ. En dan meer zuinig voor influencer zijnde. Dan kan je waarschijnlijk goed sparen met een influencer inkomen.
Oh ja zeker. Maar alsnog heeft hij ook een goede baan wat meehelpt met je hypotheek
never forget de halve kaassoufflé (bleek urban myth)
Volgens mij doet ze inderdaad niet hele gekke dingen met haar geld en gaat ze ook niet extreem veel op vakantie etc. Tenminste wat ze daar online van deelt. Volgens mij leven ze vrij ânormaalâ voor een influencer met haar bereik.
Vond ook grappig dat ze met de housetour zei dat zelf waarschijnlijk met verbouwen voor goedkopere opties waren gegaan.
Ik ben wel kritischer dan de meeste hier blijkbaar. Ik zie al zoveel dingen aan dat huis van Bonnie die ik niet mooi of handig vind ![]()
Wel een mooi huis in het algemeen maar totaal niet mijn smaak.
Zoals die slaapkamers die gescheiden zijn door die kleedkamer die niet op slot kan.
En voor bijna een miljoen nog steeds een kleine woonkamer ![]()
Juist, in principe leef je vooral beneden en niet in de grote slaapkamers boven.
En dat bad is wel leuk maar ook erg onhandig met een dreumes/baby.
Vind het overigens wel een mooi huis, maar misschien zoals ze zelf benoemen eerder iets voor een volgende levensfase. Met twee tieners op zolder die een eigen badkamer hebben
Ik vind de vloer juist heel mooi! Smaken verschillen dus. Je kan echt wel zien dat dat een dure terrazzo vloer is, niet iets wat ze bij de Kwantum gekocht hebben.
Weet niet of hij echt als influencer telt. Maar ik vind Jari Biermans meeega irritant
dat domme stemmetje en accentje
Ik vind de basis van het huis wel heel mooi maar idd veel dingen niet mijn smaak. Die slaapkamers boven lijkt me idd echt totaal niet handig in deze fase.
Ik vind het wel een mooi huis! Wel zonde dat ze het kunstgras niet weghalen, ze noemen het een groene tuin maar ik vind het meer een kale binnenplaats zo tbh
Ik heb gister de video van Sophie Ousri gekeken waarin ze het afgelopen jaar een beetje samenvat, ze is vast niet heilig maar het lijkt allemaal wel erg oneerlijk hoor⊠Snapchat transcripties, stukjes uit videoâs met andere YouTubers gebruiken waarin ze cynische opmerkingen maakt om naar de rechter aan te leveren⊠Hoop dat ze haar geluk gaat vinden op haar nieuwe plek.
Ik vond hem eerst wel geinig maar het is TOO MUCH geworden
Klinkt ook wel echt alsof ze pech had met de rechter. Er zijn echt wel rechters die dit soort internetggzhumor wat meer in perspectief kunnen plaatsen. Maar goed, vooral pech met haar ex uiteraard