Het is bijna Kerstmis!

ik heb als kerstcadeau voor mijn vriend sokken besteld met mijn gezicht erop
en ze zijn zooooo lelijk :biggrin: :biggrin:

29 likes

Volgens mij zag ik hem vandaag nog op netflix!

Sorry ik haalde er even twee door elkaar :wink:

Waaaar koop ik dit???

Ik heb ze bij faceprints besteld, maar ben niet helemaal tevreden over de kwaliteit. Zijn heel veel bedrijven die dit aanbieden! Duurt over het algemeen wel lang totdat je t binnen hebt, heb denk ik eind okt besteld haha

1 like

Er is ook een Het kerstdiner topic, misschien kun je daar wat inspiratie opdoen. Verder vind ik dit bijvoorbeeld lekkere vegetarische gerechten:

  • Vegetarische wellington (kun je vullen met biet of pompoen. Ik heb er een keer eentje gemaakt met paddenstoelen en blauwe kaas)
  • Portobello steaks met chimichurri
  • Bietenrisotto (krijgt een mooie rode kleur)
  • Geroosterde pompoen met sriracha roomkaas

Ja ik zag hem net inderdaad, meteen het hele topic doorgespit :sweat_smile:

Het wordt nu waarschijnlijk dit:

Eerste Kerstdag met schoonouders: gepofte knoflooksoep vooraf, sjalottentaart met geitenkaas en walnoten, aardappelpuree, doperwtjes, vegan gravy, en tiramisu na.

Tweede kerstdag met oma en vader: garnalencocktail met grapefruit vooraf, een traybake met kleurige wortelgroenten en little willies van de vegetarische slager, vegan gravy, aardappelgratin, bieten/venkelsalade, en crème brulee na.

Bedankt voor de tips wel, misschien ga ik toch nog wisselen :sweat_smile:

4 likes

Heb je een recept van die gepofte knoflooksoep? Ben heel erg benieuwd :slight_smile:

Uit de Allerhande!

Vind ik ook wel het grootste voordeel van corona eigenlijk: onbeperkt knoflook :joy:

3 likes

Nee Disney biedt geen gratis proefperiode meer aan!

1 like

Vier kaarsjes aan :dizzy:

12 likes

Weten jullie nog leuke kerstcadeautjes voor ouders? Max 50 euro p.p. dacht ik aan.

1 like

Ik zou dan toch meer moeten weten van de personen om nu iets te noemen.

2 likes

Bon voor intratuin, Ixxi cadeaukaart, bon voor een massage als het weer mag, een mooie plant, dat je zelf een keer een driegangendiner voor ze gaat maken.

Zoiets?

1 like

Ik heb voor m’n ouders een kookboek, tijdschrift abonnement en fles drank.

1 like

Ik kijk nu: Christmas with the Kranks :heart:
Blijft leuk

2 likes

Aah meen je, wist ik niet eens! Jaa home alone ga ik ook binnenkort kijken.

Net de Muppets Christmas Carol gekeken. Zo lekker Kersterig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

ik ben het boek aan het lezen :grin:

1 like

Kerst donuts van Dunkin :grinning_face_with_smiling_eyes: die kerstman was heel lekker, zat een soort bosbessencreme vulling in? Die groene was ook lekker, smaakte lichtjes naar pistache.

47 likes