Het jammere cadeautjes topic

De apps voor SmartTVs verouderen wel snel. Geen idee hoe oud je TV is, maar zou de Chromecast niet zo snel wegdoen

1 like

een zwarte vaas? past niet bij mijn interieur en is lelijk…

Ik kreeg met mijn verjaardag een fles wijn van mijn moeder. Lekker, beetje jammer dat ik zwanger ben… :woman_shrugging:t3:

Mn moeder is kampioen jammere cadeautjes, heb ook een pakket gekregen om een groeimeter te haken van een zebra. Vind haken hartstikke leuk maar dit is zo lelijk.

12 likes

@Lula ghehehehe

1 like

Ik spuit dat op mijn stofzuigerzak. Dan ruikt het fris als ik stofzuig. Tenzij het echt stinkt natuurlijk

3 likes

Diegene die me dit kutcadeau gaf kwam thee drinken vandaag, ik heb 1 reep in mini stukjes gesneden en ze geserveerd bij de thee. Toen ze vroeg wat het was heb ik met mijn allerliefste stemmetje gezegd dat ik mijn kerstcadeau graag met haar wilde delen zodat ook zij een goede start kan maken.

Het voelde goed.

431 likes

114 likes

Dat delen is wel de echte kerstgedachte!

Jeetje mina wat een kut cadeau zeg. Goede actie van je!

4 likes

Hoe reageerde ze er op haha

Een vuile blik, en daarna een stamelend “goh best lekker he”

60 likes

Yaaaaaaassss

3 likes

Yessssss wat een goeie actie🙌🏼

5 likes

Ik nomineer deze actie alvast voor een ff award.

@Nescio kunnen we dat niet alvast markeren oid want anders ben ik het in december vergeten. :innocent:

8 likes

Held!

1 like

Jongens 217 likes van jullie op mijn actie :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Jullie mogen allemaal een stukje gore afvalreep komen halen!

45 likes

Hahaha ja ben inderdaad ook gewoon echt trots. Iets wat ik zou willen zeggen maar nooit gedurfd zou hebben haha en @Joejoejoe maakt m gewoon! BAM!

5 likes

@Joejoejoe wat een baas ben je, hulde.

2 likes

Schoonmoeder heeft weer een pareltje gegeven, houten latjes met van die teksten in verschillende letterypen erop.
:woman_facepalming:
Ga bijna denken dat ze het expres doet.

Zovaak aangegeven dat we niks willen en steeds onze smaak niet is. Mijn man neemt het ook gewoon steeds aan.

Kreeg laatst ook een boek over moeilijk opvoedbare kinderen, baby moest nog geboren worden.

48 likes

Wij wilde voor in ons nieuwe huis van die mooie grote stijlvolle peper en zoutstellen. Mooi RVS of zwart, zodat het mooi bij de keuken past. Mijn moeder wilde die voor ons kopen, toen mijn schoonmoeder hintte dat mijn vriend die al zou krijgen met kerst.

We wilde dus zoiets:

Samenvatting

We kregen dit:

Samenvatting

Man man man.

40 likes

Eerlijk, over smaak valt niet te twisten maar die molens zijn best mooi! Had je ze de inspiratiefoto’s laten zien? Want dan zitten ze er natuurlijk wel erg naast. Even omruilen?

Edit: Peugeot? Van de auto’s? :sweat_smile:

9 likes