Het jammere cadeautjes topic

Mijn omgeving is zo slecht in cadeautjes voor mij vinden. Het zijn allemaal vrij opzichtige dingen terwijl ik met kleding en spullen vrij rustig persoon ben. Vind het zo jammer dat Ik daar zelf teleurgesteld van raak. Vind dat kinderachtig van mezelf ofzo maar kan dat gevoel ook niet zo uitzetten.

8 likes

Heel herkenbaar!
Ik vind het ook moeilijk om dit van me af te zetten.
Ik ben het hele jaar bezig om de perfecte cadeautjes uit te zoeken, ga gerust 20 winkels af, luister altijd als iemand iets vermeldt dat hij graag zou willen om het dan voor een gelegenheid te kopen, pak alles mooi in en dat vind ik ook superleuk.
Ik kijk dan ook altijd heel erg uit naar het moment van geven maar toch ben ik altijd zĂł teleurgesteld dat niemand in mijn omgeving ook voor mij die moeite lijkt te doen.
Totaal onzinnige wegwerpcadeaus die duidelijk onderweg naar het feest gekocht werden, goedkoop parfum terwijl ik allergisch ben voor parfum, prulletjes voor op de kast of hele lelijke synthetische kleren (of met cartoonfiguren) terwijl ik me normaal eerder sober kleed

Ik weet wel dat het niet om het geven gaat, maar dit doet me voelen alsof niemand me echt kent en ik voor niemand echt belangrijk ben. Ik probeer het van me af te zetten maar werd vanochtend met een sip gevoel wakker, al klinkt dat misschien heel kinderachtig


12 likes

Super herkenbaar
 als ik wat heb onthouden van een conversatie of heb laten maken voor iemand en dat je dan een plant van het tankstation krijgt onder het mom ja haha kan toch niet met lege handen aankomen!
Uhm oké die plant in houtsnippers gaat vanavond de kliko in maar pot waar het in zit is oké
En dan te bedenken dat die groene stukken verdriet daar nog behoorlijk aan de prijs zijn.

1 like

Wij hadden er ook best een tijd over gedaan om voor iedereen een geschikt cadeau te vinden.
Krijg mijn man van mijn zus een zak gebrande noten
 :thinking:

7 likes

Precies ook dat het een kinderachtig gevoel is wat je er zelf aan over houd. Maar het is alsof iemand je niet echt kent. Mijn broers reageren ook dan heel makkelijk dat ze mij verwend vinden als ik het laat merken. Vind het ergens ook heel stom als ik zelf maar m’n cadeau moet uitkiezen, terwijl ik zelf veel moeite erin steek voor perfecte cadeaus die een verassing zijn. Ik wil ook gewoon dat gevoel, dat je iets openmaakt, echt niet weet wat erin zit en het fantastisch blijkt te zijn. Maar nu word ik eerder verdrietig van cadeaus
 wat ik dus een verwend kinderachtig gevoel vind van mezelf.

2 likes

Ik voel me ook een beetje een verwend nest vandaag, maar ik heb voor mijn zus, haar vriend en dochtertje, echt mijn best gedaan om leuke cadeaus uit te zoeken, en ook heb ik er best wel veel aan uitgegeven, en ja ik weet niet ik was een beetje teleurgesteld? Ik had van mijn zus kerstdorp huisjes gehad, wat heel leuk had kunnen zijn , alleen had ik deze huisjes al, en waren het best wel van die goedkope huisjes van de action :flushed: haha ik had dan liever 1 huisje gehad dat dezelfde prijs had, maar mooier dan dat haha, en verder had ik een doosje ferrero Rocher gehad en een soort bakpapier dingetje van siliconen, en that’s it. Ja ik weet niet, maar ik heb denk ik ongeveer 70 euro p.p uitgegeven, dus ik voelde me wel een beetje cheated :joy: Sowieso omdat wij rekening moeten houden met drie mensen om cadeaus te geven en zij maar met twee. Ook was er een moment dat ik even dacht dat mijn moeder een kerstdorp draaimolen cadeau had gegeven met lichtjes en alles, maar toen bleek het alleen een muziekdoos te zijn, en ik was echt vet teleurgesteld :joy: Ik ben verschrikkelijk I know haha

Wat gemeen van je schoonmoeder. Sterkte voor jullie.

1 like

Spreken jullie van te voren geen budget af met elkaar? Misschien een idee voor volgende keer?

5 likes

@Tessa @Qwerty123 Nee we spreken eigenlijk nooit een budget af haha :sweat_smile: Dat is waarschijnlijk wel een goed idee haha. Ik weet wel dat ik niet meer zoveel ga kopen de volgende kerst

Ik heb van m’n broer een zakje scrub gekregen van de Rituals.
Zo’n zakje die je gratis krijgt bij een bestelling.

33 likes

Dat is wel echt next level stom van ‘m.

2 likes

Ik heb 3 atkins repen gehad.

“Voor een goede start in het nieuwe jaar”




50 likes

Woooo hoezo denken mensen dat dat wel een leuk kerstcadeau zou zijn

1 like

We hebben een winnaar. Ik hoop dat je je naam waar hebt gemaakt, want dit is gewoon onbeschoft.

12 likes

Jezus wat laag

@Snork omdat ze lomp zijn en niet kunnen accepteren dat ik mijn lijf wel prima vind zo

@Bunnyslippers ik ben niet anders gewend dan dat ze onbeschoft zijn

@Madam-Mikmak jup

Wat heb je gedaan? In hun gezicht gesmeten hoop ik?

1 like

Wow! Ik zou dan echt dit willen doen met wat ze dan ook als dessert hebben voor het kerstdiner en ze echt een death stare geven:
giphy

6 likes

@Kauai gezegd dat ik het een kutcadeau vond en toen was ik een aansteller want het is goed bedoeld want die repen zijn duur en ik heb niet veel geld en het was alleen maar uit liefde en voor mijn gezondheid en bla bla bla

10 likes

Ik had ze denk ik ter plekke alledrie achter elkaar opgevreten en toen gevraagd wanneer we aan tafel gingen :laughing:. Wat een loser zeg.

21 likes