Het jammere cadeautjes topic

M’n vriend en ik hebben vorig jaar zo’n 8 chocoladeletters gekregen maar wij eten dat echt nooit. (ik hou ook meer van pure chocolade en dan liefste bonbons haha), heb ze laatst maar allemaal aan een collega van m’n moeder gegeven want anders zouden ze over een paar jaar nog in de kelder liggen haha

Kreeg bij m’n laatste werkdag bij mijn bijbaan ook een parfum die over de datum was, zal iemand wel ergens onderin een kast hebben gevonden

Al een paar keer beloofcadeaus “gekregen” die dan later samen met de “gulle gever” uitgezocht mochten worden.
Voor ons trouwen, bij geboorte van ons kind en diverse verjaardagen. Doe dan gewoon een kaart met een persoonlijke boodschap erin geschreven.

Ik post volgende week wel alle cadeaus :joy:

Heb ooit een mango voor mn verjaardag gekregen van mn pa. Die was heel slecht in goede gebaren laten zien en beloftes nakomen. Hij haalde ook altijd kleine frutsels van de kringloop voor mensen, soms was het wat, soms een afschuwelijk beeldje. Een keer een tweedehands velvet galajurk met een sleep (zo uit het niets). Zou er zo veel voor over hebben om weer zo n rotzooitje van hem te ontvangen met een verhaal erbij. :frowning:

Ik kreeg net van mijn vader een boek van Jochem Meyjer. Thanks pap. Hou heel erg van lezen enzo. Maar het is een kinderboek :sweat_smile:

Een mango?? :joy:

Aah ik heb van mijn oma een knuffeltje gekregen van een giraffe omdat ze die zo lief vond, voor Kerst. En ze dacht dat ik hem heel leuk zou vinden. Ze is een beetje vergeetachtig aan het worden en ik ben halverwege de twintig… Vind het ook zo sneu haha dus ik heb gedaan alsof ik er heel blij mee ben.

De gorgels? :sweat_smile::joy:

Ja! Zijn redenatie: je houd van kinderen en je schrijft zelf ook boeken.

Haha. Aah ik vind het wel lief van je vader en zijn redenatie :joy:

Het is ook wel schattig. Ik heb maar gevraagd of het een hint is dat hij kleinkinderen wil en dat vonden we allemaal een prima oplossing.

Ik weet niet waar dit past maar ik kreeg een gratis sneeuwbol bij een restaurant en tussen de ‘sneeuwvolkjes’ zit een dood vliegje.
Vrolijk kerstfeest.

het was vrij lastig om te fotograferen, maar hij ligt naast de sojaboon
in het echt is het wel wat duidelijker maar zoals je weet beweegt die shit in zo’n bol constant dusja

Ik reageer een beetje laat en dan ook nog met kerst, maar ik word altijd een beetje boos van dit soort posts. Je geeft een housewarming en verwacht meer dan een leuk, klein cadeautje? Je geeft toch een housewarming omdat je graag een feestje geeft en je vrienden en familie om je heen hebt? Ik snap hier echt niks van. Ik vind het eerder gierig van jou, in plaats van gierig van hen.

We deden secret santa met vrienden en iedereen kreeg leuke cadeaus en toen mocht ik de mijne uitpakken.
Was het een eenhoorn knuffel…

Ik vierde een keer mijn verjaardag, werd toen 21 ofzo, en toen kwam een jongen die mij leuk vond aanzetten met een boterham met jam en pindakaas uit zijn jaszak.

:thumbsup:

Ik heb een ketting van mijn ouders gekregen, maar ik vind hem echt afschuwelijk. Nu weet ik dat ie niet meer geruild kan worden en heel duur was, maar ik durf bijna niet te zeggen dat ik hem niet mooi vind.
Heb er vannacht zelfs nachtmerries over gehad, kan er echt niks moois aan vinden.

Wat zouden jullie doen?

Ik zou denk ik nu niks zeggen. Je kan er toch niks meer aan veranderen want hij kan niet meer geruild worden. Ik zou hem voor de goede vrede een a twee keer per jaar omdoen en over een maand of twee voorstellen aan je ouders dat als ze weer sieraden voor je kopen je graag mee wilt om aan te geven waar je voorkeur ligt haha. Dan breng je het nu niet zo hard met de kans dat je ze kwetst omdat ze er misschien wel veel moeite voor gedaan hebben.

hoe weet je dat hij niet meer geruild kan worden? weet je waar de ketting vandaan komt?

ik heb ook wel eens sieraden gehad van mn ouders, toen mijn smaak, maar helaas nu niet meer. Deze heb ik opgeborgen in een heel mooi sieraden kistje. Af en toe kijk ik er naar en dan blijft het een mooie herinnering dat zij dat op dat moment hebben gegeven❤️

Ik heb armbanden gekregen van mijn ouders van het merk Silis in de gekste kleurencombinaties die je je maar kunt bedenken. Ruilen wil ik niet, want die sieraden passen gewoon niet bij me, en dragen ook niet, want past echt helemaal niet bij me. Ik heb wel laten vallen dat het niet past bij de outfit die ik aan heb maar dat ik het wel mooi vind an sich (liessss) maar niet weet wanneer ik het zou dragen want ik wou vermijden dat ik dit soort sieraden later ook nog krijg.
Moeilijk is dat, want zij waren wel erg blij met hun selectie. Ik heb helaas geen advies voor je :frowning: