Het jammere cadeautjes topic

Welke maat is het? Mocht het een 52 bijvoorbeeld zijn dan is drie maten niet veel. Want die maten zijn eigenlijk kwart maten.

1 like

Kerst was weer een groot jammerlijk cadeautjes moment bij de schoonfam. Al zovaak voorgesteld om er naar gewoon mee te kappen want al die rotzooi kopen voor elkaar wat hoogstwaarschijnlijk in de prullebak beland is gewoon super zonde. Maar nee gewoon doorgaan met die onzin.
De buit 2018;

Theezakjes (losse en ik drink geen thee)
Kinderonderzetters
Kinderplacemat

3 likes

Ah van ‘woede’ vergeten in mijn verhaal, maar nee! We, vriend en ik, zijn 31 en 28. Gewenst kinderloos.

22 likes

Hahah ik precies hetzelfde! Ik weet er echt niet genoeg van om iets aan dat spel leuk te vinden

1 like

Ik heb bij de Sinterklaasviering op de basisschool meerdere malen een telefoonboek “versierd” als het Boek van Sinterklaas (heel lelijk) gekregen, met daarin een chocoladeletter van een andere letter dan de beginletter van mijn voornaam of ander goedkoop cadeautje. Zelf maakte ik samen met mijn moeder altijd mooie en creatieve surprises. Mijn moeder vond dat altijd heel zielig voor mij, maar ik had al niet erg hoge verwachtingen omdat ik verder ook al niet geliefd was in de klas.

Klinkt nu net alsof ik er een trauma aan overgehouden heb, maar dat is absoluut niet zo :sweat_smile: Ik denk dat ik hierdoor op jonge leeftijd al geleerd heb met teleurstellingen om te gaan, en dat je gedrag het hele jaar lang belangrijker is dan je gedrag op een feestdag! Want het was destijds niet de slechte suprise die mij raakte, maar het slechte gedrag van de leerlingen de rest van het jaar.

3 likes

Hahaha volgens mij kan er een heel topic aan worden gemaakt voor jammerlijke surprises! Ik kan me maar 1 surprise herinneren, de eerste in groep 6, waar ik een keukenpapierrol kreeg met kleurstiften erin die uit hun verpakking waren gehaald, waardoor ze ook nog eens oud/gebruikt overkwamen. Ik zat in een klas waar ongeveer de helft van de kinderen Marokkaans was en de juffen hadden speciaal voor ons buitenlanders onwijze surpriseturtulios gemaakt en voorbeelden gegeven zodat iedereen iets leuks zou krijgen, kwam mijn stomme surprise gewoon van 100% Hollandse (en tegenwoordig vocaal pro-Piet) Frank. :angry::angry::angry: Neem het hem nog steeds kwalijk. :angry::angry::angry: (Eigenlijk nu meer dan toen, destijds vond ik het totaal niet erg maar juist zielig voor hem dat hij voor schut liep??? Erg simpel kind was ik. Hij was heel aardig en zei wel sorry dus dat speelde mee.)

8 likes

Toen ik 10 werd kreeg ik van een kennis een blush pallet met daarin een fel rode, fel roze en fel oranje blush. Ik mocht toen niet eens make up dragen

2 likes

Niet de hoop opgeven. Ik ben iets meer kilo afgevallen dan Degas en ben ruim 2 ringmaten kleiner gaan dragen. Het verschilt heel erg per persoon.

1 like

Oh wat erg dit! Al zou ik het Frank inderdaad ook niet kwalijk nemen. Zijn ouders hadden er wel wat meer aandacht aan kunnen besteden… En wat belerend van jouw school om ‘buitenlanders’ les te geven in het maken van surprises. Ik zat op een all white Hollandse basisschool en je wilt echt niet weten wat daar voor monsterlijke surprises tevoorschijn kwamen :fearful:

surpriseturtulios :joy:

3 likes

Jaren terug kreeg ik voor mijn afstuderen een 3D foto in glas van mij en mijn vriend.
Ik haal dat ding alleen tevoorschijn wanneer degene die het heeft gegeven langs komt.
Dit dus:

53 likes

Kun je hem niet een keer “per ongeluk” laten vallen?

Heb ik al een aantal keer gedaan. Dat ding is niet kapot te krijgen, zelfs niet op een betonnenvloer :disappointed_relieved:

59 likes

Dan zit er niks anders op dan de relatie verbreken zodat je met goed fatsoen het object kunt weggooien.

28 likes

Hahahaha. Iets anders van glas laten vallen, een foto van de scherven appen met een huilemoticon erbij? Al vraag ik me wel af in wat voor stukjes zo’n ding breekt als het implodeert.

Nou, dan heb je kans dat ze een nieuwe kopen. Omdat je zo ontdaan was! :sob:

7 likes

Haha boeiend, je hoeft toch geen bewijs te leveren als dat ding stuk is? Je gooit m gewoon weg, mocht het oooooooit ter sprake komen (wat ik niet denk) zeg je dat hij een keer is stukgevallen.

2 likes

En alweer een kussen van mijn schoonzus gekregen voor mijn verjaardag. Weer een kussen in een bep. vorm (kat)…

7 likes

Ik kreeg een keer een cadeaubon die al verlopen was… Heb er overigens niks van gezegd.

1 like

Mijn oma krijgt letterlijk ieder jaar op haar verjaardag een Gloria vanderbilt geurtje van een vriendin waardoor ik, mijn zus of mijn moeder IEDER jaar met pakjesavond óók dit geurtje krijgen. (Ze gebruikt het dus als doorgeefcadeau)

We hebben al vaak aangegeven dat ook wij dit geen lekker geurtje vinden, maar toch zit ie elk jaar bij de cadeautjes. Afgelopen jaar hebben we ze allemaal weer ingepakt voor pakjesavond en kreeg oma ze weer allemaal terug :joy:

:nauseated_face:

85 likes

Haha en wat was haar reactie toen?