Het jammere cadeautjes topic

Ze had het niet eens door in eerste instantie. “Oooh lekker hoor. Gloria Vanderbilt”. “Oooh alweer Gloria. Lekker hoor.” En dat 3 x met een soort van afkeurende blik :joy:

Uiteindelijk kwamen wij niet meer bij en had ze het wel door. Ben benieuwd of we dit jaar nog Gloria vanderbilt krijgen ofdat ze de hint begrepen heeft.

Mijn oma is trouwens een soort van kakker en mijn opa is een zeeman met harde humor die haar vaak voor de gek houdt. Echt een grappig stel samen. Mijn grootouders zijn niet de typische “schattige oudjes”. Dit om er even een beeld bij te schetsen hahaha.

32 likes

God ja dit was juist het luchtje van mijn oma en die kregen wij dan ook als we jarig waren :nauseated_face: echt zo’n oude vrouwen lucht

1 like

Ik neem dit terug ik had laatst een mega lekkere geurkaars van de action.

1 like

Oh god vreselijk. Heb ik ook wel eens gehad ja. Of deze:

8 likes

Ik snap je oma niet hahaa. Dan zeg je toch tegen je vriendin een keer heel subtiel en toevallig ‘ik doe echt lang met een luchtje hoor, dat flesje wat ik van jou kreeg vorig jaar is nog lang niet op’. Die vriendin denkt waarschijnlijk dat het luchtje elke keer op is omdat je oma het zo dankbaar aanneemt :’)

Ik kreeg laatst een cadeautje van mijn schoonmoeder. Iets dat we volgens haar echt moesten hebben maar ik stom vind (niet hardop uitgesproken).

2 dagen later ontving ik er een tikkie voor.

25 likes

Nee joh :scream:

Hoe heb je gereageerd? :scream:

@Maestoso @Solee klopt, ik sta er nog steeds van te kijken. Mijn vriend maakte een grapje op de tikkie: “oh, ik wist niet dat we het gekocht hadden?”. Ik wil het nu eigenlijk via marktplaats verkopen of het aan haar teruggeven, mijn vriend wil het er bij laten. Het gaat niet om het geld, is maar €10,-, maar vind het zo vreemd om een “cadeau” te geven en geld ervoor te vragen dat ik wel graag duidelijk wil maken hier niet van gediend te zijn.

5 likes

Wij hebben het ook al ieder jaar met Sinterklaas aangegeven, en toch krijgen we het ieder jaar nog. Die vriendin van haar is ook bejaard dus zal wel een bejaardendingetje zijn, zulke dingen niet snappen. :joy:

1 like

Belachelijk. Ik zou het ook teruggeven.

1 like

Ik zou er denk ik ook wel iets van zeggen… nu is het iets ‘kleins’ (al is 10 euro best geld natuurlijk). Maar volgende keer komt ze met iets van 50 euro aan ofzo…

3 likes

Is ook zo. Maar heb liever dat mijn vriend het er met haar over heeft. Dat wil hij ook wel, maar wel op het juiste moment.

1 like

Ik draag normaal alleen minimalistische sieraden van echt zilver. Ik vraag het daarom ook nooit als cadeau. Pasgeleden kreeg ik opeens zoiets:

ketting-hartje-edelweiss-luxe-met-rode-strass

Maar dan nog erger en best groot.

Pff, ik had echt moeite om in te houden dat ik ervan schrok. “Oh uh ja, ja hoor, die kan ik inderdaad weleens dragen” kreeg ik eruit met een kiespijnlach. :face_with_hand_over_mouth:

Edit: dit bericht is niet bedoeld als reactie op jou @Tessa, foutje.

42 likes

Maar dan erger? Hoe dan?

6 likes

Het heeft een driedubbel halskoord en het hart is asymmetrisch… haha :scream:

@anon95960165 van schoonouders

7 likes

Hahaha nee zo erg :scream:

Aan wie?! Dan geef je zo’n verschrikkelijk ding door hahaha

3 likes

Ik ben vandaag 31 geworden… :expressionless:

126 likes

Hahaha! En gefeliciteerd!

1 like