Het jammere cadeautjes topic

Wie is de boosdoener? Gefeliciteerd! Hopelijk istie wel lekker!

Hahah vreselijk. Hopelijk was de smaak wel goed.

Hahahahaha wie verzint dit?
Ook zo net niet, met die verkeerde afdrukken en scheve letters

4 likes

Mn schoonzusā€¦

En nee hij is niet lekkerā€¦

9 likes

Hahaha gefeliciteerd!

Ik zou best blij zijn met een Disneytaart, want Disney is leven. Maar deze is wel een beetje lelijk haha.

2 likes

Neeā€¦ hou wel van Disneyā€¦ .
Taart is ook gewoon niet mooi!
Poppetjes zijn 36x verplaatst ā€¦ fondant flikkerde er bijna af.

4 likes

Maar het is dus zelfgemaakt?

1 like

Neeā€¦ heeft 30,- gekostā€¦

4 likes

Ik weet niet voor wie ik het nu zieliger vind. Jou, omdat je een vieze en niet zoā€™n mooie taart hebt gekregen. Of je schoonzus die 30 euro voor dit heeft neergelegd :joy:

30 likes

Zij was er helemaal trots op.

Want ik had vast nog nooit zon mooie taart gekregen.

Ik mocht vroeger toen ik klein was altijd en taart uitzoeken bij de banketbakker met een Disney thema ā€¦ die taarten waren volledig versierd en lekker .

Dus ik heb maar gezegd neeā€¦ ik heb nog nooit zon mooie taart gehadā€¦

29 likes

Haha ik voel je teleurstelling gewoon door je getypte woorden :joy:
Ahh vind dit echt een beetje zielig, ik ben in staat een fundraiser te beginnen voor een mooie taart voor je

19 likes

Haha ā€¦ het is meer dat ze altijd vreemde cadeaus geeft en het zelf super leuk vindt! Ik had zelf ook nog een redvelvet taart gekocht!

3 likes

Ik heb laatst als bedankje voor het oppassen op een huis en huisdieren een doos Merci gekregen, helemaal prima want loveee chocola. Bleek het meer dan 2 jaar over datum te zijn, was zoā€™n mega teleurstelling :cry:

8 likes

Ja precies, hoe kun je het Ć¼berhaupt zo lang laten liggen?! Hier is het binnen twee dagen weg hahah

1 like

Mijn vorige vriend had een speciale voorraadkast voor alle cadeau gekregen chocolade, daar lag vaak veel in dat over de datum was. Hij zei altijd dat het om het gebaar ging, dus ik was plaatsvervangend verontwaardigd dat iedereen chocola voor hem bleef kopen terwijl hij het niet lust. En ervan snoepen voelde toch dubbel want het was voor hem bedoeld. :sweat_smile:

2 likes

Misschien kan hij het wel doneren aan noodlijdende belgische vrouwen in de nederlandse randstadā€¦

14 likes

Ah mijn oma is mega goed in kutcadeaus geven. Ze zijn ook echt best wel rijk. Niet dat dat uitmaakt dus maar het gaat dus helemaal niet om geld.

-Op mijn 18e verjaardag kreeg ik het boek ā€˜Dood in Venetieā€™ van Thomas Mann. Tweedehands. Omdat ik die zomer naar Italie zou gaan (niet eens naar Venetie).
-Voor mā€™n 25e verjaardag kreeg ik een elastieken ketting met rijen grijze/zilverkleurige kralen,
De ā€˜verfā€™ was al voor de helft van de meeste kralen af want hij kwam van een tweedehands winkel, en er zat een zwarte (hoofd)haar tussen het elastiek gerold. Op dezelfde dag kreeg mā€™n moeder een ā€˜feestelijkā€™ bord met een paashaas erop. Er waren alleen wel al wat stukjes afgechipt want dat kwam van dezelfde winkel.
image|622x500
-Soms zoekt ze ook in huis dingen die ze kan geven. Zo kregen mijn ouders voor hun 25 jaar huwelijk een paar zilveren kandelaars die mā€™n ouders zelf aan hun hadden gegeven voor hun 50 jaar huwelijk.
-Ik woon in het buitenland en vorig jaar had ze me gemaild dat ze wat had opgestuurd. Ik kreeg een zwarte ā€˜velvetā€™ nekketting. Afbeeldingsresultaat voor velvet nekketting
Ik denk dat de verzendkosten meer hebben gekost dan de ketting zelf. Gelukkig zat er ook een postcodeloterij lot bij! Maar toen ik die wilde opzoeken online bleek het dat het een advertentie was om lid te worden van de postcodeloterij (zoā€™n neplot dus). Denk dat zie die gratis bij dā€™r bestelling had gekregen en niet had gerealiseerd dat het een advertentie was.

Anyway ik ben het inmiddels wel gewend. Het grappige is meer dat niemand ooit wat tegen mā€™n opa en oma heeft gezegd en ze dus volgens mij het idee heeft dat ze heel leuke cadeaus geeft. En dan met haar verjaardag durft te zeggen dat ze wel een nieuwe Chanel parfum wil. Of ā€˜Opa is jarig misschien willen de jongens (dus mijn vader en ooms) hem wel een weekend naar het buitenland meenemenā€™.

37 likes

Dan vraag ik me echt af of mensen echt zo blind en onwetend zijn dat ze zulke slechte cadeaus geven.
Die ketting vind ik trouwens wel leuk, maar die kan je idd op Ali voor 40 cent kopen.

1 like

[quote=ā€œVaiana, post:299, topic:2935ā€]Dan vraag ik me echt af of mensen echt zo blind en onwetend zijn dat ze zulke slechte cadeaus geven.
[/quote]

Ja. Ze denkt dus zelf dat het heel erg ā€˜thoughtfulā€™ is omdat het dus vaak iets te maken heeft met iets. Dus ik kreeg dood in venetie toen ik naar italie ging, toen ik naar london verhuisde kreeg ik voor mā€™n bacheloruitreiking een boek over london (volgens mij weggegooid of ligt ie nog thuis haha).

Ze heeft ook een keer voor Sinterklaas ons allemaal zoā€™n kookboekje van de voordeelboekenshop gegeven (weet je wel met zoā€™n foto op de voorkant). Die van mij was een met ā€˜dessertsā€™ en die van mā€™n zusje was ā€˜saladesā€™. ??? Mijn zusje was toen net best wel veel aangekomen en dat deed echt pijn haha

10 likes

Maar ook echt een postcodeloterij lot voor iemand in het buitenland. Hoe dan? :laughing:

1 like